ЧИСТАЧКИ-спират на средата =>Проблема локализиран!
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
ЧИСТАЧКИ-спират на средата =>Проблема локализиран!
Пичове имаше една тема за тоя проблем но нещо не я открих проблема е следния чистачките тръгват и спират на средата на стъклото на всяка една степен освен на най бързата!
Впредишната тема беше споменато за :
1.Бушон-не е здрав е и пръскалките пръскат!
2.Пластините в механизъма-смених механизма с работещ и ефекта е - 0!
Не съм пробвал с друго реле защото нямам,споменаваше се за моул някакъв но не знам къде се намира и а нямам и друг за да го пробвам!
Приемам идей всякакви който иска да помогне утре пак ще я разглабям колата в младост! Направо не знам какво е и как да го отремонтирам!
Очаквам вашите размисли и страсти!
Впредишната тема беше споменато за :
1.Бушон-не е здрав е и пръскалките пръскат!
2.Пластините в механизъма-смених механизма с работещ и ефекта е - 0!
Не съм пробвал с друго реле защото нямам,споменаваше се за моул някакъв но не знам къде се намира и а нямам и друг за да го пробвам!
Приемам идей всякакви който иска да помогне утре пак ще я разглабям колата в младост! Направо не знам какво е и как да го отремонтирам!
Очаквам вашите размисли и страсти!

Последна промяна IAV на 16 Апр 2009, 15:11, променена общо 1 път
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Пичове явно въпросът не ви е особено интересен !
Да питам поне някой д ами каже къде се намират въпросния модул и реле,а ако има и други части свързани с управлението на тези чистачки кажете ,че нещо не ми се връзват нещата!
Най вече защо не работи 1ва скорост на чистачките ,според мен тя е през някакъв реостат !?!?!?
Да питам поне някой д ами каже къде се намират въпросния модул и реле,а ако има и други части свързани с управлението на тези чистачки кажете ,че нещо не ми се връзват нещата!
Най вече защо не работи 1ва скорост на чистачките ,според мен тя е през някакъв реостат !?!?!?
Приятелю цялата работа със степените я ръководи едно електронно модулче което се намира при бушоните и прилича на реле само дето е малко по голямо,явно се е прецакало и работи само на най бързите обороти,за да го разбереш кое е пусни чистачките на тази степен на която работят и вади релетата едно по едно докато спре-така ще разбереш кой е модула след това го сменяш и това е.
Пс.-Няма друго което да ръководи чистачките,ако със смяна не стане тогава е по лошия случаи,че нещо се е прецакала машинката,сваляш чистачките и кората под тях преглеждаш приводите от машинката до чистачките да не заяждат някъде и ги смазваш добре-провери за всеки случай и кабелите които захранват машинката та общо взето е това за тази система но споерд мен е релето.
Пс.-Няма друго което да ръководи чистачките,ако със смяна не стане тогава е по лошия случаи,че нещо се е прецакала машинката,сваляш чистачките и кората под тях преглеждаш приводите от машинката до чистачките да не заяждат някъде и ги смазваш добре-провери за всеки случай и кабелите които захранват машинката та общо взето е това за тази система но споерд мен е релето.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Dido73 написа:Приятелю цялата работа със степените я ръководи едно електронно модулче което се намира при бушоните и прилича на реле само дето е малко по голямо,явно се е прецакало и работи само на най бързите обороти,за да го разбереш кое е пусни чистачките на тази степен на която работят и вади релетата едно по едно докато спре-така ще разбереш кой е модула след това го сменяш и това е.
Пс.-Няма друго което да ръководи чистачките,ако със смяна не стане тогава е по лошия случаи,че нещо се е прецакала машинката,сваляш чистачките и кората под тях преглеждаш приводите от машинката до чистачките да не заяждат някъде и ги смазваш добре-провери за всеки случай и кабелите които захранват машинката та общо взето е това за тази система но споерд мен е релето.
Релето трябва да го търся при бушоните отпред , а не под седалката?
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
аз вече пробвах с механизъм и гарантирам че не е от него!За импулса някакси си обяснявам защо не работи но за 1ва степен на бързина не ми го побира мозъка все пак там е реостат и пак същото пускаш и затават на средата на стъклото!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Незнам дали си извадил целия механизъм, но пробвай малко заигравка с моторчето.Преди време отварях на друга кола моторчето и ми направи впечатление, че вътре на оста за рамената имаше някакви контактни писти в кръг и някои от тях не завършваха с цял кръг. Ако БМВ е на същия принцип, има вероятност да не контактуват добре /износване и т.н./ и няма врът-врът, няма чисто стъкло. Друг е проблема ако рамената на чистачките превъртат на осите си, но пък двете едновременно - баси късмета бих казал. Успех, надявам се да съм помогнал.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
ре
Колега провери ли всички бушони - има и под задната седалка и отпред на един колега точно така му правеше и всичко пробвахме и после сменихме бушона и се оказа че е от него въпреки че изглеждаше привидно здрав 

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Значи проверени са всички бушони дори и под задната седалак-там намерих един фира но ефект няма!
Смених цялото моторче понеже в друга тема беше изписано доста по въпроса и беше казано че е пробвано всичко-модул сменян и реле- освен смяна на механизма !Но аз съм на мнение че някъде другаде се крие тайната смених механизма и ефекта е никакъв,модул не намерих остава да е релето ,но пак не ми се връзва защото 1вата степен на бързина която спира като спреш на място трябва да е през реостат и пак не знам къде да търся проблема но искам да пробвам да сменя релето с това на някой колега от форума на който се знае че работи!
Смених цялото моторче понеже в друга тема беше изписано доста по въпроса и беше казано че е пробвано всичко-модул сменян и реле- освен смяна на механизма !Но аз съм на мнение че някъде другаде се крие тайната смених механизма и ефекта е никакъв,модул не намерих остава да е релето ,но пак не ми се връзва защото 1вата степен на бързина която спира като спреш на място трябва да е през реостат и пак не знам къде да търся проблема но искам да пробвам да сменя релето с това на някой колега от форума на който се знае че работи!
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
ре
Колега нали си от Младост кажи кога ти е удобно да дойдеш до Макдоналдс и Шела и ще ти дам мойто реле да пробваме 

Колеги не е от релето не си играйте излишно!!!
Имах същия проблем.Реши се като си купих нов механизъм със рамената със моторчето със всичко.Някъде около 30-40 лева излизало но не мога да ти кажа къде точно можеш да си купиш.
Така и не разбрах какъв точно е проблема...предполагам е нещо проблем с моторчето да се е износило от годините.
Имах същия проблем.Реши се като си купих нов механизъм със рамената със моторчето със всичко.Някъде около 30-40 лева излизало но не мога да ти кажа къде точно можеш да си купиш.
Така и не разбрах какъв точно е проблема...предполагам е нещо проблем с моторчето да се е износило от годините.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
RealDex написа:Колеги не е от релето не си играйте излишно!!!
Имах същия проблем.Реши се като си купих нов механизъм със рамената със моторчето със всичко.Някъде около 30-40 лева излизало но не мога да ти кажа къде точно можеш да си купиш.
Така и не разбрах какъв точно е проблема...предполагам е нещо проблем с моторчето да се е износило от годините.
смених моторчето колега с работещо свалено от кола и ефекта е никакъв!
Така,че остава само релето или модул ако има такъв ,но при мен мисля че няма такъв!
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
ре
Колега щеше да се обаждаш да ти давам реле
утре ще идваш ли на збирката ? ако да аз съм там и ще ти го дам за проба - само требе да разберем кое е 


- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
IAV написа:RealDex написа:Колеги не е от релето не си играйте излишно!!!
Имах същия проблем.Реши се като си купих нов механизъм със рамената със моторчето със всичко.Някъде около 30-40 лева излизало но не мога да ти кажа къде точно можеш да си купиш.
Така и не разбрах какъв точно е проблема...предполагам е нещо проблем с моторчето да се е износило от годините.
смених моторчето колега с работещо свалено от кола и ефекта е никакъв!
Така,че остава само релето или модул ако има такъв ,но при мен мисля че няма такъв!
бате

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
бате за отзивчивостта но ми се е запалила главата от работа движа със служебната и нямам време за сега да обърна внимание
Това е за мен нали


33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани