ЧИСТАЧКИ-спират на средата =>Проблема локализиран!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

ЧИСТАЧКИ-спират на средата =>Проблема локализиран!

Мнение от IAV » 04 Апр 2009, 21:48

Пичове имаше една тема за тоя проблем но нещо не я открих проблема е следния чистачките тръгват и спират на средата на стъклото на всяка една степен освен на най бързата!
Впредишната тема беше споменато за :
1.Бушон-не е здрав е и пръскалките пръскат!
2.Пластините в механизъма-смених механизма с работещ и ефекта е - 0!

Не съм пробвал с друго реле защото нямам,споменаваше се за моул някакъв но не знам къде се намира и а нямам и друг за да го пробвам!
Приемам идей всякакви който иска да помогне утре пак ще я разглабям колата в младост! Направо не знам какво е и как да го отремонтирам!

Очаквам вашите размисли и страсти! :mhihi:
Последна промяна IAV на 16 Апр 2009, 15:11, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 05 Апр 2009, 9:58

Пичове явно въпросът не ви е особено интересен !
Да питам поне някой д ами каже къде се намират въпросния модул и реле,а ако има и други части свързани с управлението на тези чистачки кажете ,че нещо не ми се връзват нещата!
Най вече защо не работи 1ва скорост на чистачките ,според мен тя е през някакъв реостат !?!?!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Мнение от Dido73 » 05 Апр 2009, 10:45

Приятелю цялата работа със степените я ръководи едно електронно модулче което се намира при бушоните и прилича на реле само дето е малко по голямо,явно се е прецакало и работи само на най бързите обороти,за да го разбереш кое е пусни чистачките на тази степен на която работят и вади релетата едно по едно докато спре-така ще разбереш кой е модула след това го сменяш и това е.
Пс.-Няма друго което да ръководи чистачките,ако със смяна не стане тогава е по лошия случаи,че нещо се е прецакала машинката,сваляш чистачките и кората под тях преглеждаш приводите от машинката до чистачките да не заяждат някъде и ги смазваш добре-провери за всеки случай и кабелите които захранват машинката та общо взето е това за тази система но споерд мен е релето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 05 Апр 2009, 14:58

Dido73 написа:Приятелю цялата работа със степените я ръководи едно електронно модулче което се намира при бушоните и прилича на реле само дето е малко по голямо,явно се е прецакало и работи само на най бързите обороти,за да го разбереш кое е пусни чистачките на тази степен на която работят и вади релетата едно по едно докато спре-така ще разбереш кой е модула след това го сменяш и това е.
Пс.-Няма друго което да ръководи чистачките,ако със смяна не стане тогава е по лошия случаи,че нещо се е прецакала машинката,сваляш чистачките и кората под тях преглеждаш приводите от машинката до чистачките да не заяждат някъде и ги смазваш добре-провери за всеки случай и кабелите които захранват машинката та общо взето е това за тази система но споерд мен е релето.

Релето трябва да го търся при бушоните отпред , а не под седалката?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Мнение от Dido73 » 05 Апр 2009, 19:44

Да релето е при бушоните,сваляш го и пробваш наи напред с друго и ако нестава тогава приибягваш до другите начини.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 05 Апр 2009, 19:49

аз вече пробвах с механизъм и гарантирам че не е от него!За импулса някакси си обяснявам защо не работи но за 1ва степен на бързина не ми го побира мозъка все пак там е реостат и пак същото пускаш и затават на средата на стъклото!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 06 Апр 2009, 0:08

Незнам дали си извадил целия механизъм, но пробвай малко заигравка с моторчето.Преди време отварях на друга кола моторчето и ми направи впечатление, че вътре на оста за рамената имаше някакви контактни писти в кръг и някои от тях не завършваха с цял кръг. Ако БМВ е на същия принцип, има вероятност да не контактуват добре /износване и т.н./ и няма врът-врът, няма чисто стъкло. Друг е проблема ако рамената на чистачките превъртат на осите си, но пък двете едновременно - баси късмета бих казал. Успех, надявам се да съм помогнал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

ре

Мнение от saint85 » 06 Апр 2009, 11:06

Колега провери ли всички бушони - има и под задната седалка и отпред на един колега точно така му правеше и всичко пробвахме и после сменихме бушона и се оказа че е от него въпреки че изглеждаше привидно здрав :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 06 Апр 2009, 16:51

Значи проверени са всички бушони дори и под задната седалак-там намерих един фира но ефект няма!
Смених цялото моторче понеже в друга тема беше изписано доста по въпроса и беше казано че е пробвано всичко-модул сменян и реле- освен смяна на механизма !Но аз съм на мнение че някъде другаде се крие тайната смених механизма и ефекта е никакъв,модул не намерих остава да е релето ,но пак не ми се връзва защото 1вата степен на бързина която спира като спреш на място трябва да е през реостат и пак не знам къде да търся проблема но искам да пробвам да сменя релето с това на някой колега от форума на който се знае че работи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

ре

Мнение от saint85 » 06 Апр 2009, 17:58

Колега нали си от Младост кажи кога ти е удобно да дойдеш до Макдоналдс и Шела и ще ти дам мойто реле да пробваме ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 11 Апр 2009, 16:43

Колеги не е от релето не си играйте излишно!!!
Имах същия проблем.Реши се като си купих нов механизъм със рамената със моторчето със всичко.Някъде около 30-40 лева излизало но не мога да ти кажа къде точно можеш да си купиш.
Така и не разбрах какъв точно е проблема...предполагам е нещо проблем с моторчето да се е износило от годините.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 11 Апр 2009, 17:08

RealDex написа:Колеги не е от релето не си играйте излишно!!!
Имах същия проблем.Реши се като си купих нов механизъм със рамената със моторчето със всичко.Някъде около 30-40 лева излизало но не мога да ти кажа къде точно можеш да си купиш.
Така и не разбрах какъв точно е проблема...предполагам е нещо проблем с моторчето да се е износило от годините.

смених моторчето колега с работещо свалено от кола и ефекта е никакъв!
Така,че остава само релето или модул ако има такъв ,но при мен мисля че няма такъв!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

ре

Мнение от saint85 » 11 Апр 2009, 18:55

Колега щеше да се обаждаш да ти давам реле :roll: утре ще идваш ли на збирката ? ако да аз съм там и ще ти го дам за проба - само требе да разберем кое е :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 11 Апр 2009, 20:02

IAV написа:
RealDex написа:Колеги не е от релето не си играйте излишно!!!
Имах същия проблем.Реши се като си купих нов механизъм със рамената със моторчето със всичко.Някъде около 30-40 лева излизало но не мога да ти кажа къде точно можеш да си купиш.
Така и не разбрах какъв точно е проблема...предполагам е нещо проблем с моторчето да се е износило от годините.

смених моторчето колега с работещо свалено от кола и ефекта е никакъв!
Така,че остава само релето или модул ако има такъв ,но при мен мисля че няма такъв!

бате :bowdown: за отзивчивостта но ми се е запалила главата от работа движа със служебната и нямам време за сега да обърна внимание на чистачките!Иначе ще ти звънна да направим тая врътка веднага щом имам възможност!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 11 Апр 2009, 20:08

бате за отзивчивостта но ми се е запалила главата от работа движа със служебната и нямам време за сега да обърна внимание



Това е за мен нали :) - когато намериш време релето няма да избяга :)
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook