за задния мост на е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

за задния мост на е30

Мнение от bmwuser » 08 Апр 2009, 18:10

здравейте
имам един такъв въпрос трудно ли се сменят тампоните на задния мост и каква е процедурата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 08 Апр 2009, 18:15

сам е трудно да освен ако нямаш канал и подходящия инструмент

ако ги нямаш тея екстри ще ти кажа аз как го направих, но при мене стана така защото след това трябваше да кача моста на друга кола...

свалих моста заедно с носачите и дифа

тампоните излезнаха лесно с голямото чук, може и с горене и нагряване и т.н

новите тампони ги мажеш с грес и си правиш една импровизирана скоба за затягане, примерно 1 голяма шилка, 2 гайки и 2 големи шайби

това е :help: :mhihi:
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 09 Апр 2009, 11:39

Братле сам е мъка щото дифа е много тежък иначе за един ден ще успееш. Аз за да извадя и набия тампоните си направих приспособление с една шпилка и няколко гайки - нема да имаш грижи. Малко грес и влизат кат надървен *** във влажна ***** :mhihi: Ако решиш щи го дам.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 09 Апр 2009, 12:05

аз ги смених на място.понеже сам го мислих,за първия ми отне 8 часа :mhihi: ,а втория за 1.5 часа.ако има всичко нужно за 4 часа трябва да си готов.аз старите тампони ги срязах с ел трион от вътре на вън,като трябва да внимаваш да ня резнеш и самия мост.като срежеш външната част на тампона,той се свива и излиза като го напънеш с отвертка.слагането на новия става с няква приспособена скоба както казаха колегите.аз на мойте грес не им слагах,ползвах препарат за почистване на дърво :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 7.01.2009
Местоположение: Исперих
Пол: Мъж
Кара: Е46,Е36,Е30
Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105

Мнение от Alex_Burdin » 09 Апр 2009, 13:24

На място става най-добре ако не бачкаш сам става за 2-3 часа без никакъв зор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 10 Апр 2009, 23:43

и недай си боже некой болт се скъса :shock:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 10.03.2009

Мнение от corrado » 11 Апр 2009, 1:22

не се научихте да цакате на стругaриа
...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 11 Апр 2009, 10:46

porostorm написа:сам е трудно да освен ако нямаш канал и подходящия инструмент

ако ги нямаш тея екстри ще ти кажа аз как го направих, но при мене стана така защото след това трябваше да кача моста на друга кола...

свалих моста заедно с носачите и дифа

тампоните излезнаха лесно с голямото чук, може и с горене и нагряване и т.н

новите тампони ги мажеш с грес и си правиш една импровизирана скоба за затягане, примерно 1 голяма шилка, 2 гайки и 2 големи шайби

това е :help: :mhihi:



Ххахахахххах с тая грес, скоро ще ги сменяш пак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 11 Апр 2009, 14:39

sonny написа:
porostorm написа:сам е трудно да освен ако нямаш канал и подходящия инструмент

ако ги нямаш тея екстри ще ти кажа аз как го направих, но при мене стана така защото след това трябваше да кача моста на друга кола...

свалих моста заедно с носачите и дифа

тампоните излезнаха лесно с голямото чук, може и с горене и нагряване и т.н

новите тампони ги мажеш с грес и си правиш една импровизирана скоба за затягане, примерно 1 голяма шилка, 2 гайки и 2 големи шайби

това е :help: :mhihi:



Ххахахахххах с тая грес, скоро ще ги сменяш пак
:mhihi: :mhihi: хехе, що ве
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 90 BMW E34

Мнение от stefan81 » 13 Апр 2009, 18:51

Даваи смело брат по горе описаните комбинации ;)
Моите в събота ги смених и двата за има няма 5часа,а да воаръжисе с повечко нерви че на мен ми идваше да хвана големия чук и върти,върти.А това за греста и аз не го схаванах нещо :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 13 Апр 2009, 20:42

идеята е, че греста не влияе добре на гумата,един вид скъсява и живота.затва си има специални смазки за тампони.даже ако не се лъжа бмв си имат такава смазка, която се продава.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 13 Апр 2009, 21:47

с тест от тоя зеления става най добре :D
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 16 Апр 2009, 22:51

magareto_yori написа: има специални смазки за тампони
има и "Веро"
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 16 Апр 2009, 23:50

Колко пари са тия тампони ,колко са и какви са симпотимте ,че са износени.
???

Питам щото и аз имам едно потропване отзад!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от Rendykar » 17 Апр 2009, 7:50

magareto_yori написа:идеята е, че греста не влияе добре на гумата,един вид скъсява и живота.затва си има специални смазки за тампони.даже ако не се лъжа бмв си имат такава смазка, която се продава.
Свинската мас е идеална :D

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook