ще купувам БМВ520
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
ще купувам БМВ520
Здравейте пичове.Винаги съм мечтал да карам БМВ но винаги ми е било скъпо.Сега обаче виждам че цените са по приемливи и реших да се пробвам.Ще ви помоля да ми напишете някой по характерни неща които да гледам за да не рева после.Четох но май не намерих тема "Какво да гледаме на автомобила на старо БМВ"Мерси предварително.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
мислиш ли че като бензина след няколко месеца пак стане 2.30 ще можеш да караш на разход 16/100?
ако не БМВ все още не е твоята кола
ако не БМВ все още не е твоята кола

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Че може да кара и на газ бе колега... на 80ст.
Начко... в 2-3 реда не може да се каже какво точно трябва да гледаш... непоправими неща няма, обаче всичко струва пари. Важното е цената която дадеш за колата да си заслужава. Ако взимаш за 3К, няма как да е перфектна, но горе доло ще знаеш още колко трябва да налееш в нея за да стане. Според мен най-важното е да гледаш мотора да е добре и като цяло състоянието на купето. Останалото се прави.. не че и това не се прави ама става дълга и широка.. а и не виждам кой би си дал пари за кола на която купето не струва и мотора не работи добре...
Трябва очите и ушите да са ти на 10! Успех!
Начко... в 2-3 реда не може да се каже какво точно трябва да гледаш... непоправими неща няма, обаче всичко струва пари. Важното е цената която дадеш за колата да си заслужава. Ако взимаш за 3К, няма как да е перфектна, но горе доло ще знаеш още колко трябва да налееш в нея за да стане. Според мен най-важното е да гледаш мотора да е добре и като цяло състоянието на купето. Останалото се прави.. не че и това не се прави ама става дълга и широка.. а и не виждам кой би си дал пари за кола на която купето не струва и мотора не работи добре...
Трябва очите и ушите да са ти на 10! Успех!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
dj_ennsy_1 написа:Че може да кара и на газ бе колега... на 80ст.
точно защото няма смисъл да кара на гас го написах това

ако ще му е скъпо да кара на бензин, да си купи една фиестичка, или корсичка или нещо от сорта

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
VesoPesa написа:dj_ennsy_1 написа:Че може да кара и на газ бе колега... на 80ст.
точно защото няма смисъл да кара на гас го написах това
ако ще му е скъпо да кара на бензин, да си купи една фиестичка, или корсичка или нещо от сорта
Нека не го превръщаме в спор... просто мнение: не мога да карам при 15-16 на бензин, но можах да си позволя газова инжекция и сега съм гъзар за 11-12лв на 100км - почти колкото комшийката с 1.4 дизел пежо 206 а и колата върви като на бензин (тествано е на драг).
По темата накратко:
Гледай външно и отдолу най-вече за ръжди и дефекти по боята, под калниците и праговете.
Слушай мотора - трябва да мърка, а не да трака, тропа, гърми и т.н.
Колата преди 3-4К не иска да излети - така, че не очаквай чудеса до тогава, а и имай впредвид че е почти 1.5тона...
Слушай за тропане по окачването, покарай и гледай за сеене на предницата (има важна тема), луфт на волана... абе ако можеш и на майстор мини да я погледне...
Пробвай спирачки, ръчни, дисковете как са и т.н.
Натисни на амортисьорите - не трябва да се люлее изобщо (и не говоря за спортно окачване - а съм 100 кила)...
Гледай какви екстри има и все пак според критериите ти, защото не си заслужава (според мен) да си даваш парите за базови версии... (учудвам се че има версии дори без климатик, да оставим на страна ел. стъкла и АБС-а - като последния ме спасява вече много пъти особено зимата - не я усещам тая огромна ламя с тая хидравлика и луфта във волана)...
Фаровете (късите) не са им много добри - Ксенон си трябва.... или нови рефлектори (фарове) - и дори и с ксенона (35Вата) пак нищо не виждам...
Пикселите на таблото дават проблеми....
Виското зацепва/не зацепва...
Температурата на колата когато я загряла трябва да е на 12 без 1 минута - иначе има проблем (по-малък или по-голям)
То краткото стана не толкова кратко - има още доста работи, които можеш да гледаш - и все пак много зависи от парите наистина... за повече от 4-5К гледай повечето от нещата да са й наред... и все пак трябва да ти харесва конкретния автомобил - иначе няма смисъл.
Успех!
Иван Иванов.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
dokie написа:VesoPesa написа:dj_ennsy_1 написа:Че може да кара и на газ бе колега... на 80ст.
точно защото няма смисъл да кара на гас го написах това
ако ще му е скъпо да кара на бензин, да си купи една фиестичка, или корсичка или нещо от сорта
Нека не го превръщаме в спор... просто мнение: не мога да карам при 15-16 на бензин, но можах да си позволя газова инжекция и сега съм гъзар за 11-12лв на 100км - почти колкото комшийката с 1.4 дизел пежо 206 а и колата върви като на бензин (тествано е на драг).
По темата накратко:
Гледай външно и отдолу най-вече за ръжди и дефекти по боята, под калниците и праговете.
Слушай мотора - трябва да мърка, а не да трака, тропа, гърми и т.н.
Колата преди 3-4К не иска да излети - така, че не очаквай чудеса до тогава, а и имай впредвид че е почти 1.5тона...
Слушай за тропане по окачването, покарай и гледай за сеене на предницата (има важна тема), луфт на волана... абе ако можеш и на майстор мини да я погледне...
Пробвай спирачки, ръчни, дисковете как са и т.н.
Натисни на амортисьорите - не трябва да се люлее изобщо (и не говоря за спортно окачване - а съм 100 кила)...
Гледай какви екстри има и все пак според критериите ти, защото не си заслужава (според мен) да си даваш парите за базови версии... (учудвам се че има версии дори без климатик, да оставим на страна ел. стъкла и АБС-а - като последния ме спасява вече много пъти особено зимата - не я усещам тая огромна ламя с тая хидравлика и луфта във волана)...
Фаровете (късите) не са им много добри - Ксенон си трябва.... или нови рефлектори (фарове) - и дори и с ксенона (35Вата) пак нищо не виждам...
Пикселите на таблото дават проблеми....
Виското зацепва/не зацепва...
Температурата на колата когато я загряла трябва да е на 12 без 1 минута - иначе има проблем (по-малък или по-голям)
То краткото стана не толкова кратко - има още доста работи, които можеш да гледаш - и все пак много зависи от парите наистина... за повече от 4-5К гледай повечето от нещата да са й наред... и все пак трябва да ти харесва конкретния автомобил - иначе няма смисъл.
Успех!
Иван Иванов.
Колега, тука си писал една камара глупости, явно имаш впечетления само от твоята кола


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
VesoPesa написа:dj_ennsy_1 написа:Че може да кара и на газ бе колега... на 80ст.
точно защото няма смисъл да кара на гас го написах това
ако ще му е скъпо да кара на бензин, да си купи една фиестичка, или корсичка или нещо от сорта
Ти па кога стана циганче , кога ти почерня гъза ?
Човека пита кво да гледа , не му умувай на кво ще кара , ако иска и на газ за горене ще кара . А дали има смисъл да се кара на газ или няма....ми то броя на газстанциите говори достатъчно!
По въпроса на колегата :
Слагай 5 6 иялди лева в джоба, вземи 2ма 3ма дет имат такива коли ама читави ,не кошари и поогледайте

Наеми ме мен и ще намерим


Последна промяна ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ на 10 Апр 2009, 15:38, променена общо 1 път

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Stanchev написа:dokie написа:VesoPesa написа:dj_ennsy_1 написа:Че може да кара и на газ бе колега... на 80ст.
точно защото няма смисъл да кара на гас го написах това
ако ще му е скъпо да кара на бензин, да си купи една фиестичка, или корсичка или нещо от сорта
Нека не го превръщаме в спор... просто мнение: не мога да карам при 15-16 на бензин, но можах да си позволя газова инжекция и сега съм гъзар за 11-12лв на 100км - почти колкото комшийката с 1.4 дизел пежо 206 а и колата върви като на бензин (тествано е на драг).
По темата накратко:
Гледай външно и отдолу най-вече за ръжди и дефекти по боята, под калниците и праговете................
Иван Иванов.
Колега, тука си писал една камара глупости, явно имаш впечетления само от твоята кола
Станчев , те много хора и от техните си коли немат впечатления , ама пишат , кво да правят по цял ден?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Моята препоръка е да купиш от българин, който е собственик на колата повече от година-две. (идеален вариант)
Гледай да не е изгнила, да не лупа, скърца, тресе твърде много (все пак ще купуваш употребявана кола, но не и бракма! )
Най-добре е да заделиш доста пари отгоре за стягането на автомобила - масла, гарнитурки, филтри, разни консумативни елементи, гуми и още един куп дреболии. Не подценявай парите за гориво.
Тънкости при избора много, вземи някой, който притежава И разбира от типичните проблеми на марката - във форума народ много.
Въоръжи се с търпение и вярвай в първоначалната си преценка!
Аз си купих първата огледана кола след 5 месеца ровене във форума + раздел Продава + мобиле.бг -> е34 без ABS, но със климатик (а по-късно разбрах +шпер)
1000км в София и до момента се е наложила смяна само 1 виско и има нищожни забележки.
Късмет или не, който търси - намира.
Успех колега.
Гледай да не е изгнила, да не лупа, скърца, тресе твърде много (все пак ще купуваш употребявана кола, но не и бракма! )
Най-добре е да заделиш доста пари отгоре за стягането на автомобила - масла, гарнитурки, филтри, разни консумативни елементи, гуми и още един куп дреболии. Не подценявай парите за гориво.
Тънкости при избора много, вземи някой, който притежава И разбира от типичните проблеми на марката - във форума народ много.
Въоръжи се с търпение и вярвай в първоначалната си преценка!
Аз си купих първата огледана кола след 5 месеца ровене във форума + раздел Продава + мобиле.бг -> е34 без ABS, но със климатик (а по-късно разбрах +шпер)
1000км в София и до момента се е наложила смяна само 1 виско и има нищожни забележки.
Късмет или не, който търси - намира.
Успех колега.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Мерси много!В момента карам ситроен ксантия.Няма такава возия но и там частите не са от евтините.Трябва да се вземат само "оргинални" но франсетата са много скъпчии.Разхода ми в града с газов инжекцион е 16-17 а извън 9/100 със 140-150км./ч и кломатроник.Просто при ситрото трябва да се гледат някой слаби места като тампоните на макверсона които са по215лв. единия и др.тънкости.Въпроса ми беше и при бмв-то ли е така и не е зле да ги знам предварително.Забравих че мисля да правя бартер.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
na4ko13 написа:Мерси много!В момента карам ситроен ксантия.Няма такава возия но и там частите не са от евтините.Трябва да се вземат само "оргинални" но франсетата са много скъпчии.Разхода ми в града с газов инжекцион е 16-17 а извън 9/100 със 140-150км./ч и кломатроник.Просто при ситрото трябва да се гледат някой слаби места като тампоните на макверсона които са по215лв. единия и др.тънкости.Въпроса ми беше и при бмв-то ли е така и не е зле да ги знам предварително.Забравих че мисля да правя бартер.
ебати скъпата кола

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
_65536_kb_sec_ написа:na4ko13 написа:Мерси много!В момента карам ситроен ксантия.Няма такава возия но и там частите не са от евтините.Трябва да се вземат само "оргинални" но франсетата са много скъпчии.Разхода ми в града с газов инжекцион е 16-17 а извън 9/100 със 140-150км./ч и кломатроник.Просто при ситрото трябва да се гледат някой слаби места като тампоните на макверсона които са по215лв. единия и др.тънкости.Въпроса ми беше и при бмв-то ли е така и не е зле да ги знам предварително.Забравих че мисля да правя бартер.
ебати скъпата кола
нормално сутиен е все пак

иначе колега трябваше да почнеш в началото с това какво караш, май бмв-то ако вземеш читаво ще се родиш с него

53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани