Проблем със запалването БМВ 525 Д !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 10 Апр 2009, 13:36

Колега, в твоя случай трябва и по-често да ги сменяваш, като сипваш тия боклуци!Горко и на колата!Ходи давай, сега пари на "големите майстори"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 10 Апр 2009, 13:44

айде айде сега, не ме отчайвай толкова :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 10 Апр 2009, 13:59

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:27, променена общо 1 път

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 10 Апр 2009, 16:21

WALL написа:Не се излагайте... ако е така и аз трябва да сложа един кашон с филтри в багажника... Ебах го в БМВто... нещо се вманиачавате по тези батози модел 95-96 година.... Сопите у гърба и толкоз като изхлопа го оправям... Вместо колата да ми е роб, аз ли ще и ставам... Добавки не се слагали масло не се слагало в дизела.... С чиста съвест Ви казвам, че тука в този форум едва ли има човек който по-добре познава двигателите в случая дизела и какво му трябва на един дизелов двигател... Много неща написани тук във форума са ала бала (то за тва е форум), и виждам, че има колеги които се водят по този форум, но то си е за тяхна сметка.... Гушат яко сервизите за консумативи и обслужване..... :winky:

Извинявам се за :OT: , но колега WALL мислех, че ти си пазиш колата доста, масълце в нафтата, махане на пеперудки, туй-онуй, а пък не си и бил роб.И още нещо, защо като се появи някакъв проблем и веднага на диагностика, на майстори......, вместо да си проверите сами малко нещата?
П.П. ....и да ви попитам, от колко време карате/ама постоянно/ дизели?

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 10 Апр 2009, 16:32

...., а относно проблема на колегата още като прочетох темата ми стана ясно, че кара с кофти нафта, но проблема си е негов с какво ще кара!Имах предположение и го споделих, вече си е негова работа дали ще обърне внимание!
Айде живи и здрави, господа специалисти! :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 10 Апр 2009, 20:20

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:24, променена общо 1 път

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 13 Апр 2009, 13:54

Колега vlady_killer, какво се оказа, че и има на колата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 14 Апр 2009, 22:57

еми едната дюза е заминала и има съмнения за още една но засега няма проблеми ... всичко е заради кофти нафта :) а при комън райл-а продухване на дюзи няма колеги, така 4е нова трябваше а една дюза няма ви казвам колко пари е :) както и да е, казаха ми че колата е девствена хахахахах, такова бмв няма просто, абсолютно нищо не е пипано по него, перфектно от всякъде и аз му ебах майката с тая шибана нафта мн кофти....сега си върна старата форма дано да нямам проблеми повече...обаче препоръките за горивен филтър, датчици и т.н. се оказаха грешни...в дюзата е бил проблема, че може и в още една дюза да е...ще видим как ще се държи занапред :)


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Мнение от mashina » 15 Апр 2009, 0:36

vladi_killer написа:еми едната дюза е заминала и има съмнения за още една но засега няма проблеми ... всичко е заради кофти нафта :) а при комън райл-а продухване на дюзи няма колеги, така 4е нова трябваше а една дюза няма ви казвам колко пари е :) както и да е, казаха ми че колата е девствена хахахахах, такова бмв няма просто, абсолютно нищо не е пипано по него, перфектно от всякъде и аз му ебах майката с тая шибана нафта мн кофти....сега си върна старата форма дано да нямам проблеми повече...обаче препоръките за горивен филтър, датчици и т.н. се оказаха грешни...в дюзата е бил проблема, че може и в още една дюза да е...ще видим как ще се държи занапред :)
Колега,защо избърза със смяна на дюза,в НН сервиза ги отремонтирват и забравяш за проблема без да даваш 640-50лв за нова дюза

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 15 Апр 2009, 8:13

vladi_killer написа:еми едната дюза е заминала и има съмнения за още една но засега няма проблеми ... всичко е заради кофти нафта :) а при комън райл-а продухване на дюзи няма колеги, така 4е нова трябваше а една дюза няма ви казвам колко пари е :) както и да е, казаха ми че колата е девствена хахахахах, такова бмв няма просто, абсолютно нищо не е пипано по него, перфектно от всякъде и аз му ебах майката с тая шибана нафта мн кофти....сега си върна старата форма дано да нямам проблеми повече...обаче препоръките за горивен филтър, датчици и т.н. се оказаха грешни...в дюзата е бил проблема, че може и в още една дюза да е...ще видим как ще се държи занапред :)

Е, колега, за това ти казвах, че трябва да сменяш по често горивен филтър.Помисли малко, филтъра се пълни с боклуци от него тръгват по системата и къде отиват....., в най-финното нещо, дюзата?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 15 Апр 2009, 8:53

тя ако е кофти нафтата забрави тази работа че горивния филтър ще ти улови всички боклуци ...тя тая дюза е толкова финна че косъм не може да мине луда работа....а по повод продухването, казах ви че съм питал при тея дюзи не става колеги :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 15 Апр 2009, 10:01

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:10, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 15 Апр 2009, 19:23

ми тази въпросната 2-ра дюза изобщо не реагирала и другите като загрее колата компенсират и тресенето спира , смених я но има и о6те една която не се знае с точност коя е, щото колата пали малко по трудно от преди...смисал стартера върти поне 2 секунди повече сигурно докато запали и като е студена леко притриса, после се оправя, притриса после пак се оправя и това е само на като е спряна на ниските обороти като е в движение и загрее, край с проблема....супер странно...ако още една дюза се окаже за 630 лв дебело ще ми излезе нз... :(

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook