Проблем със запалването БМВ 525 Д !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Проблем със запалването БМВ 525 Д !!!

Мнение от vladi_killer » 10 Апр 2009, 11:21

Здравейте колеги имам проблем с запалването на колата си от днеска сутринта - БМВ 525 Д 2002 год. коммон райл!!! Снощи както си карах от едно до друго място забелязах че малко повече се мъчи стартера докато запали и леко се меняха оборотите когато работи на неутрална позиция или като я включа на паркинг...отворих капака и видях че пластмасовата тръба която отива към двигателя през въздушния филтър се беше откачила вкарах я и и сложих 2 самонавинтващи се винтове щото се беше изкривило чопчето от едната страна и не можеше да се закрепи както трябва и лесно можеше да излезе пак.... проблема обаче не се реши като я вкарах тръбата , палеше пак трудно и леко трептеше .... и днеска сутринта вече стартера си върти на празно и не може да запали изобщо.... нямам представа от какво може да е, дали въздушния филтър да се е задръстил целия или нещо да са ми сипали кофти нафта, обаче на борда нищо не ми изписва, дава ми че всичко е ок ама не пали.... ако някой може да ми помогне благодаря предварително ....

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 10 Апр 2009, 11:42

Колега, като начало провери горивния филтър, свали го и пробвай на стартер дали помпата качва нафта до него, ако трябва купи си нов и го смени!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 10 Апр 2009, 11:54

горивния филтър в на 10000 км, казаха ми чак след 25000 да го сменя , значи имам към 15000 още някъде да карам с него....притеснява ме да не е от боклуци в нафтата....

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 10 Апр 2009, 12:02

Колега, как на 25к ще го сменяш, бе човек?
Горивният филтър се сменя на 4-5к, направо купувай нов и го сменяй!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 10 Апр 2009, 12:07

ееее толкова ли некомпетентни хора ще са на толкова мн места....питах ги още като го смених първият път и ми казаха че горивният филтър се сменя през смяна на маслото,значи на 24-25 хил км някъде ако маслото се сменя на 12 хил.... и възможно ли е от горивния филтър пък да не иска изобщо да запали днеска....снощи палеше с "клизма" ама днеска....хах варти си стартера на празно

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от ivo1bg » 10 Апр 2009, 12:11

DAEL написа:Колега, като начало провери горивния филтър, свали го и пробвай на стартер дали помпата качва нафта до него, ако трябва купи си нов и го смени!

Ами направи това първо, пък после ще видиш ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 10 Апр 2009, 12:14

а ако помпата не качва нафта към филтъра ?

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от ivo1bg » 10 Апр 2009, 12:17

Ами като откачиш филтъра, ще разбереш. Давай малко по малко ;)

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 10 Апр 2009, 12:21

vladi_killer написа:ееее толкова ли некомпетентни хора ще са на толкова мн места....питах ги още като го смених първият път и ми казаха че горивният филтър се сменя през смяна на маслото,значи на 24-25 хил км някъде ако маслото се сменя на 12 хил.... и възможно ли е от горивния филтър пък да не иска изобщо да запали днеска....снощи палеше с "клизма" ама днеска....хах варти си стартера на празно

Колега, явно наистина са некомпетентни, къде ги намери тия"майстори"!?
И напълно е възможно да е от мръсен филтър, точно това са симптомите!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 10 Апр 2009, 12:36

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:26, променена общо 1 път

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 10 Апр 2009, 12:47

WALL написа:
DAEL написа:Колега, като начало провери горивния филтър, свали го и пробвай на стартер дали помпата качва нафта до него, ако трябва купи си нов и го смени!


Не на стартер... достатъчно е да дадеш на контакт само и прозрачните маркучи трябва да са пълни с дизел, мехурчета въздух изобщо не трябва да има.... Филтъра се сменя с маслото 25-30х км...
Не си мислете, че горивото от колонката е мръсно в една колонка има поне 3 финни филтъра...., защото разходомера и струва колкото наща рейл помпа....
С една диагностика ще се разбере най-добре какво е трябва да знаеш, че е някой датчик (колянов вал според мен)... Ако има недостиг на гориво трябва да ти светне ДДЕто и да показва грешка ниско налягане на горивото

Прав си, колега, само на контакт е достатъчно, но за смяната на горивния филтър на 25-30к не съм съгласен с теб!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 10 Апр 2009, 13:00

ми сега ходих при един мой човек мн разбира от бмв-та, горивния се сменя на 25-30 хил. км и ми каза че след малко ще дойде на место да го види тай като не мога да го запаля да го закарам аз, но каза че най вероятно е изгоряла помпата за ниско налягане или има запушена дюза и ако не може да се разбере без диагностика ще трябва да се закача на компютъра щото така няма да стане....а една помпа за ниско налягане май не е мн ефтина, но не трябва ли да ми изпише нещо на борда ако наистина е изгоряла ????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 10 Апр 2009, 13:06

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:25, променена общо 1 път

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 10 Апр 2009, 13:10

vladi_killer написа:ми сега ходих при един мой човек мн разбира от бмв-та, горивния се сменя на 25-30 хил. км и ми каза че след малко ще дойде на место да го види тай като не мога да го запаля да го закарам аз, но каза че най вероятно е изгоряла помпата за ниско налягане или има запушена дюза и ако не може да се разбере без диагностика ще трябва да се закача на компютъра щото така няма да стане....а една помпа за ниско налягане май не е мн ефтина, но не трябва ли да ми изпише нещо на борда ако наистина е изгоряла ????

Колега, продължавай така да си сменяш филтрите и маслото и скоро ще почнеш да пускаш бая теми за твоя мотор! :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 10 Апр 2009, 13:19

има към 25 литра нафта, ама ме притеснява това че 20 литра са сипани от туба когато се проточваха колонките на ОМВ бензиностанция във Варна но съм слагал не веднъж от там по този начин и нафтата е мн хубава, ама сега нещо....проблемче стана и не се знае явно от какво е :) а по повод за смяната на маслото и филтрите маслото го сменям на 10-11 хил км. заедно с филтрите на купето и въздушния, а горивния през сменя на маслото се сменя, ако се сменяше на 5 до 7 хил км както ми твърдиш аз трябва само с филтри да си напълня багажника... :)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook