пали не като топал двг и испушва бял облак
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- dj_den82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колега,свещите са си консуматив и при не добре работещи такива,няма да можеш да локализираш проблема с точност.Аз мойте (за бензинов мотор) си ги купих от Елит Кар с някаква отстъпка за 24 лв. 6 броя на Бош и съм нямал проблеми за сега с тях
Колега направи един клип на това изпушване на бял дим ,ако ти е възможно.dj_den82 написа:благодаря ви много !!!!!!!!!аз пак ще си питам..........
и както ми казвате ще сменя свещи.
Не се набутвай излишно за свещи(подгреващи),по-добре махни катализатора,смени веригите .........а тоя пушек няма да е нещо дребно да знаеш

за съжаление е така-щом е облак бял дим и претриса докато издуха антифриза от цилиндъра,после изчиства ,значи е тръгнала или гарнитурата или главатаWALL написа:Ами като нищо може и антифриз да духа

Дъно се окаже ,че в нафтата има много вода или в гърнетата се събира много конденз
Последна промяна ivan. на 09 Апр 2009, 19:14, променена общо 1 път
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
ivan. написа:за съжаление е така-щом е облак бял дим и претриса докато издуха антифриза от цилиндъра,после изчиства ,значи е тръгнала или гарнитурата или главатаWALL написа:Ами като нищо може и антифриз да духа
Дъно се окаже ,че в нафтата има много вода
Колега, съмнявам се да е антифриз, защо, защото ако е антифриза няма да пуши само като е студен мотора, а ще пуши и след това.Според мен цялата работа отива към износени сегменти.
Колега помисли -облаг бял дим придружен с прекъсване и изчезне ли облака мотора изчиства работа- това да е от сигментиDAEL написа:ivan. написа:за съжаление е така-щом е облак бял дим и претриса докато издуха антифриза от цилиндъра,после изчиства ,значи е тръгнала или гарнитурата или главатаWALL написа:Ами като нищо може и антифриз да духа
Дъно се окаже ,че в нафтата има много вода
Колега, съмнявам се да е антифриз, защо, защото ако е антифриза няма да пуши само като е студен мотора, а ще пуши и след това.Според мен цялата работа отива към износени сегменти.

А сега -много малък процеп на главата или тръгнала гарнитура
колата се гаси и антифриза се процежда в цилиндъра,като запали прави бял облак, тресе докато продуха събралия се антифриз в цилиндъра.Тъй като процепа е малък при движение почти не се усеща на работата на мотора.
Много искам да не се окажа прав

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
ivan. написа:Колега помисли -облаг бял дим придружен с прекъсване и изчезне ли облака мотора изчиства работа- това да е от сигментиDAEL написа:ivan. написа:за съжаление е така-щом е облак бял дим и претриса докато издуха антифриза от цилиндъра,после изчиства ,значи е тръгнала или гарнитурата или главатаWALL написа:Ами като нищо може и антифриз да духа
Дъно се окаже ,че в нафтата има много вода
Колега, съмнявам се да е антифриз, защо, защото ако е антифриза няма да пуши само като е студен мотора, а ще пуши и след това.Според мен цялата работа отива към износени сегменти.![]()
А сега -много малък процеп на главата или тръгнала гарнитура
колата се гаси и антифриза се процежда в цилиндъра,като запали прави бял облак, тресе докато продуха събралия се антифриз в цилиндъра.Тъй като процепа е малък при движение почти не се усеща на работата на мотора.
Колега, а помисли малко, ако има цепка или пукнатина, дали няма да меша маслото и антифриза, а?
.
Моя съвет е да се проверят първо подгревните свещи. Проверяват се лесно без да се свалят всукателите. Както каза и колегара Иван - нека се махне и катализатора.
Re: .
Адаш ако е от свещите ще тресе докато запали,не след това,а и ще изпуши ,но не бяло.BaHka написа:Моя съвет е да се проверят първо подгревните свещи. Проверяват се лесно без да се свалят всукателите. Както каза и колегара Иван - нека се махне и катализатора.
Дъно колегата не е описал правилно проблема или по-точно облака с белия пушек.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- djagata
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525 tds
dj_den82 написа:здравеите!!! колата я купих преди няма и месяц.
мотора е много запазен както и купето.
турбото няма едно петанце, и зву4и много добре , всеедно 4е свирка ниакои на висок тон.
проблема е като я запаля , испушва много (гъст бял дим) и работи сякаш на 3 цилиндара ,ама това е само за ниаколко секунди и
после се оправя.
след като се стопли .... запо4ва да мерише много(на зла гад) на нафта !!!всеедно 4е не е изгоряла както трябва.
като се стопли на 90 градуса колата и я карам в града със малка скорост ( не пуши )но като реша да я настъпя,
искарва черен дим.
Колега,
Провери си първо свещите. Сигурен съм, че поне три имаш неработещи. След свещите е центровката. Преди да ти продадат колата пичовете са въртели помпата наслуки докато са уцелили някаква центровка (всичко с цел заблуда на купувача)
При теб вероятно центровка ще може да се направи след смяна на веригите. Тогава ще ти изчезне пушенето, няма да го има притрисането и ще усетиш, че имаш повече коне под капака.
Дюзите ги отложи за след 1 000 000 км.
ПП Центровката направи при човек който си разбира от работата. И не му се радвай много на свирката на това турбо.


75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани