пали не като топал двг и испушва бял облак

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от dj_den82 » 09 Апр 2009, 14:27

чул те господ ......... дано да е нещто дребно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 09 Апр 2009, 14:30

Колега,свещите са си консуматив и при не добре работещи такива,няма да можеш да локализираш проблема с точност.Аз мойте (за бензинов мотор) си ги купих от Елит Кар с някаква отстъпка за 24 лв. 6 броя на Бош и съм нямал проблеми за сега с тях

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 19.03.2009
Местоположение: sofiq

Мнение от begaibe » 09 Апр 2009, 14:37

колеги, на колко време ги сменяте тези свещи дето са на бош, т.е на колко КМ ?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 15:01

im0tep написа:Не подгряващите а другите-запалителните свещи
Колегата е с дизел,какви други свещи освен подгреващите :shock:
Изкарването на облак бял дим от ауспуха,придружено с претрисане и при начално палене на мотора говори за вода в горивото или някой цилиндър.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 15:15

dj_den82 написа:благодаря ви много !!!!!!!!!аз пак ще си питам..........
и както ми казвате ще сменя свещи.
Колега направи един клип на това изпушване на бял дим ,ако ти е възможно.
Не се набутвай излишно за свещи(подгреващи),по-добре махни катализатора,смени веригите .........а тоя пушек няма да е нещо дребно да знаеш :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 09 Апр 2009, 15:26

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:27, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 15:39

WALL написа:Ами като нищо може и антифриз да духа
за съжаление е така-щом е облак бял дим и претриса докато издуха антифриза от цилиндъра,после изчиства ,значи е тръгнала или гарнитурата или главата :(
Дъно се окаже ,че в нафтата има много вода или в гърнетата се събира много конденз
Последна промяна ivan. на 09 Апр 2009, 19:14, променена общо 1 път

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 09 Апр 2009, 17:23

ivan. написа:
WALL написа:Ами като нищо може и антифриз да духа
за съжаление е така-щом е облак бял дим и претриса докато издуха антифриза от цилиндъра,после изчиства ,значи е тръгнала или гарнитурата или главата :(
Дъно се окаже ,че в нафтата има много вода

Колега, съмнявам се да е антифриз, защо, защото ако е антифриза няма да пуши само като е студен мотора, а ще пуши и след това.Според мен цялата работа отива към износени сегменти.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 17:44

DAEL написа:
ivan. написа:
WALL написа:Ами като нищо може и антифриз да духа
за съжаление е така-щом е облак бял дим и претриса докато издуха антифриза от цилиндъра,после изчиства ,значи е тръгнала или гарнитурата или главата :(
Дъно се окаже ,че в нафтата има много вода

Колега, съмнявам се да е антифриз, защо, защото ако е антифриза няма да пуши само като е студен мотора, а ще пуши и след това.Според мен цялата работа отива към износени сегменти.
Колега помисли -облаг бял дим придружен с прекъсване и изчезне ли облака мотора изчиства работа- това да е от сигменти :roll:
А сега -много малък процеп на главата или тръгнала гарнитура
колата се гаси и антифриза се процежда в цилиндъра,като запали прави бял облак, тресе докато продуха събралия се антифриз в цилиндъра.Тъй като процепа е малък при движение почти не се усеща на работата на мотора.
Много искам да не се окажа прав :(

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 09 Апр 2009, 17:55

ivan. написа:
DAEL написа:
ivan. написа:
WALL написа:Ами като нищо може и антифриз да духа
за съжаление е така-щом е облак бял дим и претриса докато издуха антифриза от цилиндъра,после изчиства ,значи е тръгнала или гарнитурата или главата :(
Дъно се окаже ,че в нафтата има много вода

Колега, съмнявам се да е антифриз, защо, защото ако е антифриза няма да пуши само като е студен мотора, а ще пуши и след това.Според мен цялата работа отива към износени сегменти.
Колега помисли -облаг бял дим придружен с прекъсване и изчезне ли облака мотора изчиства работа- това да е от сигменти :roll:
А сега -много малък процеп на главата или тръгнала гарнитура
колата се гаси и антифриза се процежда в цилиндъра,като запали прави бял облак, тресе докато продуха събралия се антифриз в цилиндъра.Тъй като процепа е малък при движение почти не се усеща на работата на мотора.

Колега, а помисли малко, ако има цепка или пукнатина, дали няма да меша маслото и антифриза, а?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 17:59

Пак казвам дъно не съм прав-но ако пропуска е само във водната магистала на главата,а маслената не е засегната :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 09 Апр 2009, 18:00

Моя съвет е да се проверят първо подгревните свещи. Проверяват се лесно без да се свалят всукателите. Както каза и колегара Иван - нека се махне и катализатора.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: .

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 18:13

BaHka написа:Моя съвет е да се проверят първо подгревните свещи. Проверяват се лесно без да се свалят всукателите. Както каза и колегара Иван - нека се махне и катализатора.
Адаш ако е от свещите ще тресе докато запали,не след това,а и ще изпуши ,но не бяло.
Дъно колегата не е описал правилно проблема или по-точно облака с белия пушек.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 09 Апр 2009, 18:19

Да почне с един тест за газове и мир да има ;) Стискаме палци!
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Мнение от djagata » 09 Апр 2009, 18:23

dj_den82 написа:здравеите!!! колата я купих преди няма и месяц.
мотора е много запазен както и купето.
турбото няма едно петанце, и зву4и много добре , всеедно 4е свирка ниакои на висок тон.
проблема е като я запаля , испушва много (гъст бял дим) и работи сякаш на 3 цилиндара ,ама това е само за ниаколко секунди и
после се оправя.
след като се стопли .... запо4ва да мерише много(на зла гад) на нафта !!!всеедно 4е не е изгоряла както трябва.
като се стопли на 90 градуса колата и я карам в града със малка скорост ( не пуши )но като реша да я настъпя,
искарва черен дим.

Колега,
Провери си първо свещите. Сигурен съм, че поне три имаш неработещи. След свещите е центровката. Преди да ти продадат колата пичовете са въртели помпата наслуки докато са уцелили някаква центровка (всичко с цел заблуда на купувача)
При теб вероятно центровка ще може да се направи след смяна на веригите. Тогава ще ти изчезне пушенето, няма да го има притрисането и ще усетиш, че имаш повече коне под капака.
Дюзите ги отложи за след 1 000 000 км.

ПП Центровката направи при човек който си разбира от работата. И не му се радвай много на свирката на това турбо. :mhihi: :idea:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook