Една идея за АГУ без да се прецака дебитомера!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 03 Апр 2009, 10:14

moadib написа:Абе не прочртох за какво става на въпрос но да попитам защо не се сложи гаста зад дебитомера ?

Първо прочети за какво става въпрос,
и където и да я сложиш тая гняс проблемите са ти сигурни ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 03 Апр 2009, 21:13

Така, ако успея да предпазя дебитомера не виждам какво друго може да се прецака по М40-ката....
Или греша...?..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 04 Апр 2009, 2:57

мога да ти предложа друга схема,която не съм пробвал.вадиш отдушника навън,а на неговото място вкарваш мъркуч към моторчето за празен ход.запушваш отвора на въздуховода,където е бил празния ход и слагаш плочка на входа на дросела.всмукателите са доволно дълги,да се омешат газта и въздуха,а дебитомера е назад.при евентуално"гърмене",сместа е значително по-малко от стандартно разположена плочка и ще пука по-скромно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 04 Апр 2009, 19:32

А защо изобщо гърми?Аз съм с М10 механична инжекция, 83г.Никога не гърми все едно дали я паля на бензин или на газ,топла или студена....

ако момента на запалване на свещите се определя от компютър а не от вакуум-регулатор,май ще трябват някои симулации...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 04 Апр 2009, 21:16

Гърми само когато сместа е бедна(когато е малко газта).В други случай много рядко.
Megasquirt & Megaview user

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 15.03.2008
Местоположение: pleven
Пол: Мъж
Кара: probaciy
Мечтае да кара: e30 1200 hp
Детайли за колата: brutal zavodska

.

Мнение от iliyan. » 07 Апр 2009, 20:01

колега влиза6 въ магазин за газови не6та и казва6 абе такова дето кат гръмне да не са стро6и даватти едно кръгло с една клапа вътре и една гуми4ка отвън слага6 между дебитомера и меката връска . и ОГЪН доколкото е възможно на гас де , може да си гърми колкото иска и струва дваистина лв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 21.01.2005
Местоположение: Novi Iskar
Пол: Мъж
Кара: Х5

Мнение от beni barzia » 08 Апр 2009, 20:50

колега с тая схема дето си пуснал малко трудно ще нагласиш ниските обороти според мен,ще му идва много въздух ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 08 Апр 2009, 22:29

Колега освен Дебелия могат да ти се прицакат ламбдата и бенз помпата и като се замислиш май или юни ти излиза се същото ...
Веднага ти давам пример за на баша ми колата за 2 години 3 бенз помпи и 2 лабда сонди и сега в момента ламбдата пак не му работи а бенз помпата само пали но неможе да се кара на бензин колата нормално.... то е ска4ане забиване на нос абе УЖАС !!!!
п.п Ако искаш гас слагаи ГИ или не слагаи тая пръдня....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 09 Апр 2009, 0:02

м40 на газ си работи идеалка ... от 3 години някаде е моята кола на газ преди даже да я купя ... пали на бенз и докато не излезе от сниниото не минавам на Газ ... няма проблеми. Гармящата клапа е премахната преди 6 месеца и газта влиза малко по различно от стандартното ... ако някой иска може снимка да кача ...
питайте на лично :)
за бедни по добре БМВ на Газ отколкото Голф ...
и не ми казвайте как да си карам БМВ-то :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 09 Апр 2009, 9:37

колеги истината е само една(карбуратор)вече 9год. си карам м20 ската само на газ и няма ядове купувам си нови мембрани всяка година(17лв) и на пистата
Последна промяна doko на 09 Апр 2009, 11:04, променена общо 3 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 09 Апр 2009, 9:56

Dafy написа:м40 на газ си работи идеалка ... от 3 години някаде е моята кола на газ преди даже да я купя ... пали на бенз и докато не излезе от сниниото не минавам на Газ ... няма проблеми. Гармящата клапа е премахната преди 6 месеца и газта влиза малко по различно от стандартното ... ако някой иска може снимка да кача ...
питайте на лично :)
за бедни по добре БМВ на Газ отколкото Голф ...
и не ми казвайте как да си карам БМВ-то :)


Дай снимка.. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 09 Апр 2009, 11:13

снимки в личната ми галерия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 7.01.2009
Местоположение: Исперих
Пол: Мъж
Кара: Е46,Е36,Е30
Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105

Мнение от Alex_Burdin » 09 Апр 2009, 13:26

doko написа:колеги истината е само една(карбуратор)вече 9год. си карам м20 ската само на газ и няма ядове купувам си нови мембрани всяка година(17лв) и на пистата

Уау представям си кви ги правиш на пистата м20 с карбуратор на газ :confused: .

Истината е газов инжекцион.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Мнение от doko » 09 Апр 2009, 13:57

да бе как не се сетих по рано за газов инжекцион; даваш една торба с пари и гледаш че варви колкото с обикновенна газова и се радваш като малко дете че не ти гарми дебитомера само че остава проблема с дюзите;затова се вози с карбуратор само на газ и няма да питаш къде чистят дюзите на ултразвук.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 7.01.2009
Местоположение: Исперих
Пол: Мъж
Кара: Е46,Е36,Е30
Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105

Мнение от Alex_Burdin » 09 Апр 2009, 15:00

Добре че има "специалисти" дето да ни "разяснят" тайните на газифицирането .Със същия малоумен успех може да си пуснеш едно маркуче от изпарителя във всмукателния колектор и да си караш така даже и плочка за карбуратора няма да ти трябва :winky: . виждам че си газифицирал по маняшки начин нещото дето май ти е кола :mhihi: даже и капака си подпираш с дъсчица (жестоко) :confused:
Изображение
Ясно е къв си мърлю :puke: спести си обесенията :mhihi: . поне си направи чтруда да си изтържеш ръждата и калта от коша тогава обесявай :idea:
Изобщо не ме интересува просто споменах че е най-удачно с газовия инжекцион всеки като теб има право на дълбоки заблуди :) трябва да ги има и такива.. :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook