Отново същия проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Отново същия проблем

Мнение от hellsgate » 09 Апр 2009, 9:50

Колеги мислих че съм го решил след смяната на свещите но ... уви. Отново колата ми загася по време на движение тоест като я пусна на инерция само. Промих тръбите на стъпковото моторче с бензин смених свещите , погледнах дебитомера , погледнах дали не ми се е задръстил катализатора ... не знам какво друго да гледам съветвайте ме нещо. Много ме съмнява дали не ми се е запушила цедката в резервоара
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 09 Апр 2009, 9:53

А на диагностика ходи ли???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 09 Апр 2009, 10:02

ходих излезе само датчик на разпределителен вал и го смених
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 09 Апр 2009, 10:50

hellsgate написа:ходих излезе само датчик на разпределителен вал и го смених


:shock: А датчик на коляновия вал?? По принцип от това гасне колата и после няма палене 3-4 минути докато не изтине малко тоя датчик

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 09 Апр 2009, 11:57

няма да е от датчиците защото после си я паля веднага. Забелязах също и че си мени оборотите както стои на 650 и изключа от скорост на някой светофар като чакам и изведнъж пада стрелката на 500 оборота за 1 секунда някъде. Рядко го прави
BMW ®

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 09 Апр 2009, 12:02

Под стъпково моторче регулатора на тихите обороти ли имаш предвид. В този ред: регулатор, дроселова клапа, дебитомер, дюзи...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 09 Апр 2009, 12:02

Масло гори ли ти? Да не е клапана на картерните газове?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 09 Апр 2009, 12:10

преди ми гореше масло да . Клапана на картерните газове не сам си го сменил възможно ли е да ми загася от това . Не ме интересува дали ми се менят оборотите само искам да не ми загазя по време на вдижение . Иначе оборотите да се менят колкото си искат
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 09 Апр 2009, 12:16

hellsgate написа:преди ми гореше масло да . Клапана на картерните газове не сам си го сменил възможно ли е да ми загася от това . Не ме интересува дали ми се менят оборотите само искам да не ми загазя по време на вдижение . Иначе оборотите да се менят колкото си искат


Мисля,че не гасне,но има проблем с оборотите.Но искам пак да кажа...това е само предположение,въпреки ,че твоя проблем ми намирисва на електроника.Прочети тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7%EE%E2%E5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 09 Апр 2009, 14:03

Благодаря за темата мисля че съм я виждал . А щом мислиш че е от електрониката би трябвало на диагностиката да е показала някой грешка . Показа само датчик на Разпределителен вал. И как да разбера дали е от електрониката
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 09 Апр 2009, 14:40

Колега,освен да отидеш в оторизиран сервиз да ти направят качествена диагностика друго немога да те посаветвам

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 09 Апр 2009, 14:55

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:28, променена общо 1 път

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 09 Апр 2009, 15:55

Премерете бобините една по една да са в норма. Понякога прави проблем ако някоя бобина е излязла от норма но продължава да работи все пак.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 09 Апр 2009, 16:34

hellsgate написа:Забелязах също и че си мени оборотите както стои на 650 и изключа от скорост на някой светофар като чакам и изведнъж пада стрелката на 500 оборота за 1 секунда някъде. Рядко го прави


Съгласен съм с колегата @im0tep, че това е най-вероятно проблем с електрониката. На мен ми го прави това когато например вдигам стъклото, като се качи горе и точно преди да изключи, вероятно се получава пиково натоварване и падат малко оборотите за секунда и пак се вращат. Също така като ми се включва перката на климатика падат оборотите, но така и не ми е останало време да отида да отстраня проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 09 Апр 2009, 18:35

Също може да гасне от силно замърсена дроселова клапа. Почисти я добре със спрей за карборатори.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook