м40 прекъсва на ниски + проблем във високи

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 08 Апр 2009, 22:26

така като гледам кви са ти проблемите мисля че би било добре да смениш мотора


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 09 Апр 2009, 3:28

Myxa-TePoPuCT написа:така като гледам кви са ти проблемите мисля че би било добре да смениш мотора


аз теб 4акам :)

а проблема го ре6их :) на фона на вси4ко разбазикано не предположих 4е и дебитомера е вартян така хубаво го бяха залепили глупаците 4е не можах да разбера сетих се наи на края като не остана ни6то друго освен него :D а прекасва4а е на 6200... само с 4ип ли мога да го направя на 7?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 09 Апр 2009, 4:19

Ами хайде де. маторя е в коша. чака да го отнесеш


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 09 Апр 2009, 22:58

колеги остана само 1 проблем като я изръ4кам на 6000 оборота и сменя на 2-ра има едно прекъсване и намалява мо6тноста му трябва време да из4исти и това мн дразни.. от какво може да е прави го и на газ вал или кубилици са 6 дали не е за6тото колата е седяла мн време без да се кара?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 09 Апр 2009, 23:13

Имам подобен проблем с моята но си го обяснявам ,че е с диф 3.45 и и идва много дълъг и като я изрежа до 6000 вкарам втора и пада направо на 3000 и нещо и .

При теб така ли е?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 10 Апр 2009, 0:22

RokFort написа:Имам подобен проблем с моята но си го обяснявам ,че е с диф 3.45 и и идва много дълъг и като я изрежа до 6000 вкарам втора и пада направо на 3000 и нещо и .


тва по добре не го казвай на друго място............. :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 10 Апр 2009, 1:49

[quote="RokFort"]Имам подобен проблем с моята но си го обяснявам ,че е с диф 3.45 и и идва много дълъг и като я изрежа до 6000 вкарам втора и пада направо на 3000 и нещо и .

хубаво гледай таблото-чак пък на 3 и нещо :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 10 Апр 2009, 9:51

Колега не твърдя ,че диф-а е причина ,просто колата губи мощност и забива носа после пак се набира.


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 10 Апр 2009, 12:24

RokFort написа:Колега не твърдя ,че диф-а е причина ,просто колата губи мощност и забива носа после пак се набира.


4.10 ми е дифа а на моята ако сменям в 5, 5500 няма дерт само ако дотиде кам 6 праи номер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 06 Май 2009, 9:56

BMWm5 написа:
porostorm написа:различни са но може и да стане ;)

смени капачката и палеца, не са толкова скъпи :roll:
какви кабели и свещи сложи?

ламбда има ли?


има ламбда но някои глупак е правил някви мизерии и е изклиу4вал ламбда с някво реле което буквално бе6е изгнило вътре като работи на гас да прекъсне едниния кабел.. аз 6унтирах тая глупаст на диагностиката не даде гре6ка и даде добри показатели бързо се сменя6е волтажа

другото което си мисля е сервото за6тото като натисна спира4ка дори и само 1 път оборотите отиват кам 1500 но серво си има и държи утре 6те пробвам да му запу6а марку4а да не би от там да има някав дерт

кабелите ми се видяха нови све6тите .. сложих едни стари но работе6ти от ис-ката ац делко 1 полиус

на гас има добри ниски обороти но и там си прави мизерии мени обороти но не прекъсва .. подпра му оборотите леглирам изпарителя записа работата и след малко по4ва пак на ново изпарителя смених.. не бе6е и от него

зимам да се съмнявам 4е може да има някои наяден клапан и ако не намеря проблема сигорно 6те има 6лаиф клапани
колега кажи откаде са ти прекаснати дюзите за таз газ каде са намират кабелите нещто снимка, схема ако може

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 06 Май 2009, 22:42

само преди шлайфа , да не видим обява купувам мотор ,че м40 удари ..

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 06 Май 2009, 22:55

BMWm5 написа:
RokFort написа:Колега не твърдя ,че диф-а е причина ,просто колата губи мощност и забива носа после пак се набира.


4.10 ми е дифа а на моята ако сменям в 5, 5500 няма дерт само ако дотиде кам 6 праи номер

на моята и бие прекъсвача на 3та и 4та,незнам какво и става :uups:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Мнение от VaLy0 » 15 Май 2009, 19:43

клапаните имат навика да потъват в главата на тоя "чуден матор" :mhihi: и на високите обороти става трета световна в цилиндъра където е проблема пък може и във всичките, ако не съм прав някой да ме поправи, моля ;)
ИзображениеБъРзИя ///


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 18 Май 2009, 2:04

VaLy0 написа:клапаните имат навика да потъват в главата на тоя "чуден матор" :mhihi: и на високите обороти става трета световна в цилиндъра където е проблема пък може и във всичките, ако не съм прав някой да ме поправи, моля ;)


я каи по подробно кво има6 в предвид... 4е не6то не те разбрах .. сванах не6то ама..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Мнение от VaLy0 » 18 Май 2009, 12:02

леглата на клапаните потъват в алуминия на главата, съответно и клапаните потъват ;)
ИзображениеБъРзИя ///

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook