м40 прекъсва на ниски + проблем във високи
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Myxa-TePoPuCT написа:така като гледам кви са ти проблемите мисля че би било добре да смениш мотора
аз теб 4акам

а проблема го ре6их


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
колеги остана само 1 проблем като я изръ4кам на 6000 оборота и сменя на 2-ра има едно прекъсване и намалява мо6тноста му трябва време да из4исти и това мн дразни.. от какво може да е прави го и на газ вал или кубилици са 6 дали не е за6тото колата е седяла мн време без да се кара?
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
RokFort написа:Имам подобен проблем с моята но си го обяснявам ,че е с диф 3.45 и и идва много дълъг и като я изрежа до 6000 вкарам втора и пада направо на 3000 и нещо и .
тва по добре не го казвай на друго място.............


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
RokFort написа:Колега не твърдя ,че диф-а е причина ,просто колата губи мощност и забива носа после пак се набира.
4.10 ми е дифа а на моята ако сменям в 5, 5500 няма дерт само ако дотиде кам 6 праи номер
колега кажи откаде са ти прекаснати дюзите за таз газ каде са намират кабелите нещто снимка, схема ако можеBMWm5 написа:porostorm написа:различни са но може и да стане
смени капачката и палеца, не са толкова скъпи![]()
какви кабели и свещи сложи?
ламбда има ли?
има ламбда но някои глупак е правил някви мизерии и е изклиу4вал ламбда с някво реле което буквално бе6е изгнило вътре като работи на гас да прекъсне едниния кабел.. аз 6унтирах тая глупаст на диагностиката не даде гре6ка и даде добри показатели бързо се сменя6е волтажа
другото което си мисля е сервото за6тото като натисна спира4ка дори и само 1 път оборотите отиват кам 1500 но серво си има и държи утре 6те пробвам да му запу6а марку4а да не би от там да има някав дерт
кабелите ми се видяха нови све6тите .. сложих едни стари но работе6ти от ис-ката ац делко 1 полиус
на гас има добри ниски обороти но и там си прави мизерии мени обороти но не прекъсва .. подпра му оборотите леглирам изпарителя записа работата и след малко по4ва пак на ново изпарителя смених.. не бе6е и от него
зимам да се съмнявам 4е може да има някои наяден клапан и ако не намеря проблема сигорно 6те има 6лаиф клапани
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
клапаните имат навика да потъват в главата на тоя "чуден матор"
и на високите обороти става трета световна в цилиндъра където е проблема пък може и във всичките, ако не съм прав някой да ме поправи, моля 


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
VaLy0 написа:клапаните имат навика да потъват в главата на тоя "чуден матор"и на високите обороти става трета световна в цилиндъра където е проблема пък може и във всичките, ако не съм прав някой да ме поправи, моля
я каи по подробно кво има6 в предвид... 4е не6то не те разбрах .. сванах не6то ама..
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани