Тракащ хидравличен повдигач

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Тракащ хидравличен повдигач

Мнение от Sapa » 08 Апр 2009, 9:35

Колата ми от 1 месец е с сменен двигател и компресор и си работеше съвсем добре до вчера, когато тръгвайки си от офиса като запалих колата се чуваше много отчетливо тракане от към двигателя. Доста ме стресна, но в сервиза казаха че е от недобре работещ хидравличен повдигач на някой от клапаните. Ремонта си е доста пипкава работа, все едно махане на главата на двигателя...
На другата сутрин колата пак ни изненада след като запали на студено и за 15 сек тракането спря - явно повдигача се е напланил с масло и е заработил.

Въпроса ми е имате ли идея на какво може да се дължи този "временен" проблем и дали да очаквам да се появи пак. Двигателя е на 80 000 км. Притеснявам се че карайки често в пикови режими на двигателя, ако някой клапан не сработи като хората може да оплескаме доста нещата
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 1.11.2007
Местоположение: София,кв. Дружба
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 325 Coupe

Мнение от Larii » 08 Апр 2009, 10:31

Това им е лошото на хидравличните повдигачи "блокират" а сигорен ли си че е тои да не се окаже биелен лагер или основен или пък някой пистонен болт!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 08 Апр 2009, 10:34

аз бих си проверил нивото на маслото преди всичко... и подробноситите около него вид/марка/на колко км/кога е сложено. обикновенно това е причината ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Апр 2009, 10:42

Предполагам, че караш с истински масла, но ако се появи пак, няма да навредиш на мотора ако в маслото сипеш чист молибден, продава се по бензиностанциите на ЛИки Моли, Молибдена разтваря отлагания, нагари и све простотии по двигатеря. Тествал съм го на великите орехотрошачки М40 и има ефект. До скоро си карах колата с масла само с тази добавка. Вероятността да изчисти налеп или отлагане е почти 100% ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 25.01.2009
Пол: Мъж
Кара: 2010 MB w245 B150 facelift
Мечтае да кара: B200 Turbo ;)

Мнение от 24V » 08 Апр 2009, 10:53

сони , че работи - работи ... но от БМВ непрепоръчват тази добавка да се сипва ... явно има защо :roll:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Апр 2009, 11:28

24V написа:сони , че работи - работи ... но от БМВ непрепоръчват тази добавка да се сипва ... явно има защо :roll:


Може, но имам личен опит и навъртяни около 60-80хиляди само с това масло и проблеми не съм имал :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Апр 2009, 11:30

маслото май ти идва по-гъстичко на студено, долната граница ххW
или най-вероятно вече е за смяна.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 08 Апр 2009, 11:48

За съжаление всичките предположения до сега са грешни (изключвам за молибден-а)
Маслото е 0W40 оригинално Кастрол на 2000 км. Нивото му е ОК това беше първото което проверих. Дано да е било някакво временно запушване и сега да се е оправило, ще видим

Колкото до добавките - много е спорна темата за тях. Може би за изчистване бих ползвал такава но за каране задължително само чисто качествено малсо. Колата сега е много коне, кара се в гранични режими и не мога да рискувам маслото да не работи като хората
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 08 Апр 2009, 12:16

Кастрол, дори и да е оригинално, което е доста съмнително ако е взимано от тук дали е добро за такива приложения? Гледам, че хамериканците с компресори тачат най-вече Мобил 1 и разните Льомани.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 08 Апр 2009, 12:19

мисълта ми е, че компресора все пак натоварва двигателя термално и оригиналното масло може да не е достатъчно добро вече... (уреди за темп/налягане на масло биха помогнали доста).

ако не е неправилна поддръжка... е износване на двигателя/дефект. може да разпиташ дали други хора с този двигател нямат този проблем. за успокоение, този проблем не може да доведе до доведе до "несработване на някой клапан" ;) просто повдигача не обира луфта(става въпрос за части от мм) между клапана и това което натиска клапана и от там тракането.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Апр 2009, 13:15

То най-добрия вариант едса се разглоби и да се видят повдигачите в какво положение са, ако са подбити е проблем, ако са само запушени вследствие от масло, значи трябва да се мисли за по-читаво масло

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 08 Апр 2009, 23:34

Не че разбирам много, но аз оригинален кастрол го смених на 3000 км. преди една година точно поради същата причина-разтракаха се повдигачите. Смених маслото с MOTUL и всичко си дойде на мястото. Oще едно масло с което не тракат повдигачите на моите кошници - YACCO. Просто споделям.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Апр 2009, 23:38

VENBO написа:Не че разбирам много, но аз оригинален кастрол го смених на 3000 км. преди една година точно поради същата причина-разтракаха се повдигачите. Смених маслото с MOTUL и всичко си дойде на мястото. Oще едно масло с което не тракат повдигачите на моите кошници - YACCO. Просто споделям.


Така и така темата отиде към масла, макар, че имат пряко отношение към проблема на колегата, аз Кастрола уж оригинален, купен директно то Вносителя, го изхвърлих на точно 296км и източих вода от колата си, преди това повдигачи не се чуваха, ама като го сипах, спрях да си чувам радиото. Сега съм на Yacco и съм супер доволен, предстой ми скоро ребилд на главата така, че ще се види какво е положението отвътре. Така, че не вярвайте на марката масло, а сипвайте такова, каквото е изпробвано лично от хра на които имате доверие ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 08 Апр 2009, 23:49

Sapa написа:За съжаление всичките предположения до сега са грешни (изключвам за молибден-а)
Маслото е 0W40 оригинално Кастрол на 2000 км. Нивото му е ОК това беше първото което проверих. Дано да е било някакво временно запушване и сега да се е оправило, ще видим

Колкото до добавките - много е спорна темата за тях. Може би за изчистване бих ползвал такава но за каране задължително само чисто качествено малсо. Колата сега е много коне, кара се в гранични режими и не мога да рискувам маслото да не работи като хората


пич,карам м 50 на яка ръчка,единственото масло с което повдигачите ми не тракат е 10/60,с лики блики и тем подобни говна издържа 200 километра и го вадя като чорба,дранчи като луд и губи мощност,юркаш ли една кола без значение кво пише в книгите за маслата сипвай 10/60,молибдена на лики моли не се препоръчва за хидравлични повдигачи,щото работи като се отлага по металните части и намалява триенето.точно поради тази причина се отлага по отворите на маслените повдигачи и намалява сечението или го запушва и става весело ;)

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Апр 2009, 0:35

sonny написа:.......................

Извинявам се че пиша не по темата на колегата ама като стана дума за масла, sonny виждам казваш че си доволен от Yacco-то?Аз съм се ориентирал към него май ще вземе да излезе много истинско масло
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook