М50Б20 --> М50Б25 какво се сменя???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

М50Б20 --> М50Б25 какво се сменя???

Мнение от FANATIK-s-BMW » 07 Апр 2009, 21:22

Здравейте колеги,интересуваме имам Е34 М50Б20 и искам да и сложа М50Б25 мотор но да сменя само скоростите и двигателя а ЕКУ-то дат4иците и другите работи да си останат от Б20-ката.Знам 4е може някъде във форума 4етах(но не го намирам сега) 4е става само се сменяло някакъв 4ип на ЕКУ-то който давал инфо колко гориво да пуска-махасе оригиналния 4ип от Б20-ката и се слага 4ип от Б25-ца от същата версия на компютърат примерно Сименс МС40.1 ЕКУ за ванос М50Б20 и се слага 4ип от Сименс МС40.1 но за М50Б25 ванос и това е.

Интересуваме някой правил ли е тази смяна до сега,защото мисля да зимам Б25 и да го сложа на моя кораб. :help:
Атаката е най-добрата защита...!!!

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 07 Апр 2009, 22:29

Май само глупости ти се въртят из главата при теб ще смениш цялата електроника(дебитомер ,дюзи,комп,датчици,кабели)кутията доколкото знам може да си е старата сменяш електрониката,двигателя и мисля че ще стане.

П.С По темата е писано много потърси малко..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 07 Апр 2009, 23:25

те понеже тия части са кът нали :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
момче взимай цял донор и плющи всичко което има в купето, започвайки с цялото окабеляване. Ако ти трябва помощ за него се обади
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 07 Апр 2009, 23:50

Колеги 4етах 4е става 100% със същата електроника само се сменя някакъв 4ип нищо друго!!!
Само да я намеря ...

ПС:Кутиите са разли4ни
Атаката е най-добрата защита...!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 08 Апр 2009, 0:27

просто махаш твоя,слагаш другия,слагаш компа от 2,5 (не че със стария не може)слагаш генерацията и си караш :mhihi: не ти трябва да сменяш кутии и други глупости ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 08 Апр 2009, 0:28

само да попитам защо просто не си вземеш обурудван мотор, разбирай с еку, иснталация, дебитомер и всички други неща нужни на мотора да запали :roll:
при това положение, само сваляш стария мотор слагаш новия, навръзваш кабеляците и си ти ;)
иначе има вариант да трябва да взимаш и кардана от 25-та ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 08 Апр 2009, 2:56

kirililiev написа:просто махаш твоя,слагаш другия,слагаш компа от 2,5 (не че със стария не може)слагаш генерацията и си караш :mhihi: не ти трябва да сменяш кутии и други глупости ;)

Сигурен ли си защото не е божа работа...?

VesoPesa написа:само да попитам защо просто не си вземеш обурудван мотор, разбирай с еку, иснталация, дебитомер и всички други неща нужни на мотора да запали :roll:
при това положение, само сваляш стария мотор слагаш новия, навръзваш кабеляците и си ти ;)
иначе има вариант да трябва да взимаш и кардана от 25-та ;)

Няма да паснат колега питал съм-трябва да се сменя цялата кола все едно по4ва се от инсталацията в таблото и т.н.много е сложно и скъпо и няма смисъл.

М50Б25 пасвали на кутия от Б20 мотор? :shock:
Атаката е най-добрата защита...!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 08 Апр 2009, 3:29

FANATIK-s-BMW написа:
М50Б25 пасвали на кутия от Б20 мотор? :shock:


Да:)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 08 Апр 2009, 11:31

FANATIK-s-BMW написа:
VesoPesa написа:само да попитам защо просто не си вземеш обурудван мотор, разбирай с еку, иснталация, дебитомер и всички други неща нужни на мотора да запали :roll:
при това положение, само сваляш стария мотор слагаш новия, навръзваш кабеляците и си ти ;)
иначе има вариант да трябва да взимаш и кардана от 25-та ;)

Няма да паснат колега питал съм-трябва да се сменя цялата кола все едно по4ва се от инсталацията в таблото и т.н.много е сложно и скъпо и няма смисъл.



кое няма да пасне :shock:
и в кое табло се семня инсталацията :shock:
единствено, да може да ти се наложи самите уреди да смениш :roll:
а иначе относно кабелите ако го вземеш двигателя комплект с инсталацията сваляш старата слагаш новата и и си ти :roll:
а даже щом колегите казват че и 20-вата кутия става значи трябва плъг енд плей, както се казва, да стане работата ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 08 Апр 2009, 18:17

Сигурно колегата говори, ако иска чек контрол след интервенцията.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 25 Апр 2009, 13:39

Сигурен съм 4е има доста хора в този форум които са правили тази смяна,така 4е който е правил да сподели мнение ако може,не ми се пробва на сляпо :roll: :help:
Атаката е най-добрата защита...!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 26 Апр 2009, 12:39

имаш ли двигател вече ?
или само си бърбориш ? Най скъпото е ДВГ-то

купи си мотор комплект както са ти писали колегите
си готов
никакви ел. инсталации не се сменят
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Апр 2009, 13:56

mikluho написа:имаш ли двигател вече ?
или само си бърбориш ? Най скъпото е ДВГ-то

купи си мотор комплект както са ти писали колегите
си готов
никакви ел. инсталации не се сменят


Абе и тука пишат колко да не заспят, много ми е интересно каква е разликата в инсталацията, че трябва и нея да сменя? Или просто са чели някъде че се сменя :?:
Инсталацията на М50 е еднаква, сменя се само еку-то както каза ти ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 26 Апр 2009, 14:03

дифа и полуоските са други също ,макар че можеш да караш и със тия от Б20- просто ще има Вмакс като Б20

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Апр 2009, 14:12

Alexi написа:дифа и полуоските са други също ,макар че можеш да караш и със тия от Б20- просто ще има Вмакс като Б20


да но с бавния диф става лудница :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook