Въпрос за демферната шайба
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз пък ви предупреждавам да не си правите изобщо труда да проверявате цената за въпросния демфер за М50
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
То не е до шумове ами аз лично като включа климатика и в момента на зацепването му се чувства лек удар и вибрация и последващи вибрации в моментите когато работи.
Аз съм с обикновенното управление на отоплението и климатизацията : три врътки и три плъзгача.При първа степен на вентилатора компресора включва най-рядко , при втора зачестява а при четвърта работи постоянно.
Кабриото е на 102 000 км в момента , колата е направо чисто нова и като му включих климатика онзи ден ей така да пробвам направо не се чувства разлика ,нито момент на зацепване ,нито когато включва и изключва колебания в работата на мотора, само леко вдигане на оборотите ,но никакви вибрации ... Ако сменя проклетия демфер и мойта кола ще се успи ,но мисля да не го правя
Георги Пенчев
Аз съм с обикновенното управление на отоплението и климатизацията : три врътки и три плъзгача.При първа степен на вентилатора компресора включва най-рядко , при втора зачестява а при четвърта работи постоянно.
Кабриото е на 102 000 км в момента , колата е направо чисто нова и като му включих климатика онзи ден ей така да пробвам направо не се чувства разлика ,нито момент на зацепване ,нито когато включва и изключва колебания в работата на мотора, само леко вдигане на оборотите ,но никакви вибрации ... Ако сменя проклетия демфер и мойта кола ще се успи ,но мисля да не го правя

Георги Пенчев
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
И какво те спира да го направиш Жорка,цената и ли ?и ако да какви пари е горе долу оригинална и добра алтернатива?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
BAWARISCHE написа:И какво те спира да го направиш Жорка,цената и ли ?и ако да какви пари е горе долу оригинална и добра алтернатива?
трицифрено число започващо с цифрата 8





- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
опа изказах се малко неподготвен
Номенклатурен номер : 11231730311
Описание : ШАЙБА РЕМЪЧНА С ДЕМПФЕР
Ед.цена (с ДДС) : 509.76 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
за М30Б35 е 800+лв обаче

Номенклатурен номер : 11231730311
Описание : ШАЙБА РЕМЪЧНА С ДЕМПФЕР
Ед.цена (с ДДС) : 509.76 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
за М30Б35 е 800+лв обаче




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
BAWARISCHE написа::shock:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
И понеже попадам в графата автомобили излязли от производство сле 09/1992 година

Няма наличност ...
Георги Пенчев
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
ясно разбрах,тогава единствената възможност е да се вземе или добра втора ръка,което е малко вероятно или да караме някои осмак или дванайсетак за да не усещаме разликата 


- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
За нафтовоза е "само"
Номенклатурен номер : 11232246511
Описание : SCHWINGUNGSDАЕMPFER
Ед.цена (с ДДС) : 749.15лв.
без значение от годината.
За Б20 - двойна разлика според годините
Номенклатурен номер : 11232246511
Описание : SCHWINGUNGSDАЕMPFER
Ед.цена (с ДДС) : 749.15лв.
без значение от годината.
Penchev написа:И понеже попадам в графата автомобили излязли от производство сле 09/1992 годинаЕд.цена (с ДДС) : 1019.52 BGL ...
За Б20 - двойна разлика според годините

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
ивчо написа:ЗначииииЗа TDS (колегата predel да внимава!) Цената върви така
145 е FEbi
223 е Topran
270 е IJS(същата цена е и оптимал)
450 е Breda
и най-скъпата при мен 570 Cortecо!!!
Toва са цени клиентски с ДДС!! Може да ползвате до 20-25% отстъпка!
За М50 не намерих алтернативна![]()
![]()
![]()
Ами тогава "нападайте" Монтана и магазина на колегата, той Ви предложи доста добри алтернативи



Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Penchev написа:Кабриото е на 102 000 км в момента , колата е направо чисто нова и като му включих климатика онзи ден ей така да пробвам направо не се чувства разлика ,нито момент на зацепване ,нито когато включва и изключва колебания в работата на мотора, само леко вдигане на оборотите ,но никакви вибрации ... Ако сменя проклетия демфер и мойта кола ще се успи ,но мисля да не го правя![]()
Георги Пенчев
Не, че нещо ама да не би да не е бил "съвсем" включен климатика ? Все пак температурите не са много високи все още и даже в много случаи може да минеш и само с вкарване на въздух от вън, без да го охлажда климатика. Или да не говориш за някой по-мощен двигател на 3-ката ? При нашите 20-ки проблема е не само при включване на климатика , а че си дърпа мощност и оборотите по-бавно се качват и така. Няма как да не се усеща май

Тъй като темата е за разсъждения,да пусна и аз едно:Penchev написа:То не е до шумове ами аз лично като включа климатика и в момента на зацепването му се чувства лек удар и вибрация и последващи вибрации в моментите когато работи.
Аз съм с обикновенното управление на отоплението и климатизацията : три врътки и три плъзгача.При първа степен на вентилатора компресора включва най-рядко , при втора зачестява а при четвърта работи постоянно.
Кабриото е на 102 000 км в момента , колата е направо чисто нова и като му включих климатика онзи ден ей така да пробвам направо не се чувства разлика ,нито момент на зацепване ,нито когато включва и изключва колебания в работата на мотора, само леко вдигане на оборотите ,но никакви вибрации ... Ако сменя проклетия демфер и мойта кола ще се успи ,но мисля да не го правя![]()
Георги Пенчев
-шайбата и нейната здравина-нормално е якоста й да намалее с течение на времето;
-вериги кога сте сменяли последно

Аз съм напълно съгласен,че загубите при включване на климатика са 70% от центровката(изменена от стар детайл)и 30% от натоварването ,идващо от компресора.
Според мене стара,но здрава демферна шайба няма нужда да се заменя,поради простата причина ,че е много вероятно да се попадне на менте.
Мисля си,че товаренето на колата при включен климатик идва от:
-разтеглени вериги;
-и по-честото зацепване на виското,поради идващия топъл въздух от външния изпарител:
Обосновавам се-посоката на въртене на коленовия вал е същата на посоката на вътене на компресора,и същата на виското.При включването на компресора той прави натоварване на коленовия вал,като ''силите'' на натоварване са по посоката на въртене т.е. закъснение на ангренажа; след 5 минути работа на климатика се зацепва виското и натоварванията на центровката са пак в посока закъснение........И всичкото това закъснение е възможно поради леко разтеглените вериги и то не м-у зъбните колела и оптегача,а от другата страна между зъбчатките.
Представете си тогава какъв минимален,но достатъчен ''дисбаланс'' се получава при двата вала горе и сега прибавете и лекото ''омекване'' на демфера ...........центровката бяга повече от допустимите два градуса за коли с един разпределителен вал...........
за мене са веригите,а не здравия неразкъсам демфер.
И за да се ''прокара'' моята теория нека да се включат колегите с ремък не верига на агренажа.....
Жоре не мислиш ли,че вибрацийте може да се получава от електрониката,вследствие на ''грешната'' подавана информация от датчиците на валовете за центровката,вследствие на износените вериги и ''разместеното'' положение на валовете

Извинявам се за дългия пост-крайно време е да спра да разсъждавам на глас

Последна промяна ivan. на 09 Апр 2009, 12:43, променена общо 1 път
Интересна е разлкиката на цената и в различните каталози
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... on_damper/
Явно има около 800грама разлика и в диаметъра на ролката,за моделите след 9.92
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... on_damper/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... on_damper/
Явно има около 800грама разлика и в диаметъра на ролката,за моделите след 9.92
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... on_damper/
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани