Филтър картерни газове 525Д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 884#496884
аз го смених моя, оказа се 4е е оригиналния и бе доста черничък ...
само дето в русе искат 140лв за филтъра а в дару кар е 70лв

само дето в русе искат 140лв за филтъра а в дару кар е 70лв

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
есприте написа:Не съм с автомат и предполагам че тези клапани "пеперудки" ги няма. Благодарйа за полезните Линкове. Предполагам че филтъра е хартиен.
Филтъра е текстилен,но за съжаление трябва да го купиш с пластмасовото му гнездо(търговски трик),иначе не се продава.Аз го сменям на 30 000 километра(някой колеги не са съгласни-сменят го на доста повече).Цената му е около 110 лева.Ако не го сменяш на известен пробег......турбото си отива.Има го САМО оригинален.....
Какво стана с дебитомера?Той ли бе е причината за прекъсването или още не си решил проблема?
- alnik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Combi
joropc написа:есприте написа:Не съм с автомат и предполагам че тези клапани "пеперудки" ги няма. Благодарйа за полезните Линкове. Предполагам че филтъра е хартиен.
Филтъра е текстилен,но за съжаление трябва да го купиш с пластмасовото му гнездо(търговски трик),иначе не се продава.Аз го сменям на 30 000 километра(някой колеги не са съгласни-сменят го на доста повече).Цената му е около 110 лева.Ако не го сменяш на известен пробег......турбото си отива.Има го САМО оригинален.....
Какво стана с дебитомера?Той ли бе е причината за прекъсването или още не си решил проблема?
Вече се продава в Дару и отделно, но трябва да питаш специално...
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
alnik написа:joropc написа:есприте написа:Не съм с автомат и предполагам че тези клапани "пеперудки" ги няма. Благодарйа за полезните Линкове. Предполагам че филтъра е хартиен.
Филтъра е текстилен,но за съжаление трябва да го купиш с пластмасовото му гнездо(търговски трик),иначе не се продава.Аз го сменям на 30 000 километра(някой колеги не са съгласни-сменят го на доста повече).Цената му е около 110 лева.Ако не го сменяш на известен пробег......турбото си отива.Има го САМО оригинален.....
Какво стана с дебитомера?Той ли бе е причината за прекъсването или още не си решил проблема?
Вече се продава в Дару и отделно, но трябва да питаш специално...
Това е добра новина.Не съм знаел....Благодаря!
- alnik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Combi
есприте написа:Във Варна има ли представителство на Дару Кар?
Ами май за всеки град представителството е различно.
от време на време един от маслените повдигачи започва да трака. Аз карам с Мобил 1 - 5W/40 пълна синтетика. Колата е на 256 000км и е карана само в Германия. От сервизната книжка виждам че предния собственик е карал след 200 000км с масло с вискозитет 10Ш/60. Може би трябва да използвам масло с воскозитет 10Ш/40 и тогава проблема с повдигачите ще изчезне. Какво е мнението ви?
- alnik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Combi
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Candy man