Горяща Е34
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Горяща Е34
Вижте колеги какво се случи днес с един автомобил от нашата любима марка. Това е поредния случай, при който трябва да се замислим за редовните технически прегледи, които трябва да си правим на колите си!
P.S. Дано няма пострадали!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=361304&pid=11432654
P.S. Дано няма пострадали!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=361304&pid=11432654
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- LUCABOSSI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 26.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 M20B20
- Мечтае да кара: E34 M5
Направо ме боли сърцето как може такова нещо......................
Жената е като гайката винаги е навита!!!:Д
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
одеве минах покраи нея,когато я качваха на платформата,по новините каза човека че е от газовата уредба

dj_ennsy_1 написа:Ужас... какво се е случило? Ти ли я снима...
Да аз я снимах, добре че пожарната дойде сравнително бързо, как не се взриви тая кола не знам. Чуваха се само леки детонации!
И аз така си помислих, че колата е с газова уредба. В такива моменти съм щастлив, че нямам АГУ

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
колеги то и аз мисля да паля моята,макар и малко (или доста)странно да зву4и.Писна ми ве4е от както съм я зел не варви дал съм над 1000 лв и нищо какво ли не сменях...Ся и прая едно каско и...ще покажа снимки тук 

Атаката е най-добрата защита...!!!
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
FANATIK-s-BMW написа:колеги то и аз мисля да паля моята,макар и малко (или доста)странно да зву4и.Писна ми ве4е от както съм я зел не варви дал съм над 1000 лв и нищо какво ли не сменях...Ся и прая едно каско и...ще покажа снимки тук
Задръж още месец,да си дойде баш майстора

Или се расходи до Несебър да я видим

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Газ, бензин, метан, етанол, водород - все тая. ПРОФИЛАКТИКА му е майката, не само да караш и да сипваш гориво. Доста икономий е направил собственика на тази кола. Никой не е защитен от това, вкл. и моя милост.
Пък си спомням: след катастрофата, колата изстина и запалих да се стопля малко докато дойде полицията, а онзи идиот който ме удари - търчи, маха с ръце над глава и пиши "ГАСИ, ГАСИ", защо БЕ калпазан, онзи
, нещо щрака под капака; как така щрака, казвам аз- на клапаните се задейства бубината бре, пуска гориво и онзи пак
.
Нямам думи, извън Пернику, покрай селата му са много зле горките.
Пък си спомням: след катастрофата, колата изстина и запалих да се стопля малко докато дойде полицията, а онзи идиот който ме удари - търчи, маха с ръце над глава и пиши "ГАСИ, ГАСИ", защо БЕ калпазан, онзи


Нямам думи, извън Пернику, покрай селата му са много зле горките.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Мн кофти за човека. Добре че няма жертви.Но това е още един пример да се замислим дали е задължителен пожарогасителя в колата.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
То остана и пожарогасител да нямате в колата. Налични са ми цели 2 бр., ха: на дясната пасажерска седалка - долу до стелката има поставка и някакъв смотан дезодорант тип: гасене на цигара, ако на това му се вика пожарогасител - същия се продава комплект с аптечка, триъгълник, гъба за миене на колата и нещо дребно още, но него помня.
Скоро пак ще купувам пожарогасител, но ще бъде още по-голям от сегашния - за 18 лв. със стрелката.
Скоро пак ще купувам пожарогасител, но ще бъде още по-голям от сегашния - за 18 лв. със стрелката.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз минах също като я качваха на платформата колата и ми стана доста криво ,защото БМВ-тата не горят току така ... бях сигурен ,че колата е карана на газ и от това е изгоряла
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
На каквото и да е карана колата - както каза Ники одеве - профилактика му е майката! Аз Ви казах един ден как щях да се запаля с новите маркучи за бензин... въртя паля и мирише на бензин в купето че не се трае - слизам-вдигам капака както работи колата и к'во да видя - маркуча дето влиза в тръбата при дюзите се сцепил и пръска бензин като онея за напояването на градинките - целия акумолатор в бензин и тече доло към изпускателните колектори
Малко ми остана... ако просто бях продължил без да слезна да видя, сега можеше и да не пиша... И това от "оригинални", "немски", "бензино-масло устойчиви" маркучи
Вдигайте капаците всяка неделя, колкото да видите какво става, да проверите масло, вода... един бърз оглед може да ви спести много разходи, както и човешки живот/и.


Вдигайте капаците всяка неделя, колкото да видите какво става, да проверите масло, вода... един бърз оглед може да ви спести много разходи, както и човешки живот/и.
А аз се замислям и за нещо друго:
Колко кабели са рязани, удължавани, добавяни към инсталацията, свързвани с усукване (и после изолирани с малко тиксо), колко нови консуматори (и то мощни - ел. седалки, нагреватели, усилватели и т.н.)са добавяни и свързвани към захранването през бушони, които не са оразмерени за допълнителен товар ........
И въобще за качеството на монтажа, където кабели са пускани буквално по диагонал на коша или купето само да се "отбие номера"
Как при ремонти (когато се сваля например капак врата и т.н.) нищо не се разкача а снопа се реже и после почва едно "навързване" ....
Пак си мисля, че хората имат късмет и са малко тези инциденти, като знам как се пистъпва към "проекти" и как се изпълняват...
Колко кабели са рязани, удължавани, добавяни към инсталацията, свързвани с усукване (и после изолирани с малко тиксо), колко нови консуматори (и то мощни - ел. седалки, нагреватели, усилватели и т.н.)са добавяни и свързвани към захранването през бушони, които не са оразмерени за допълнителен товар ........
И въобще за качеството на монтажа, където кабели са пускани буквално по диагонал на коша или купето само да се "отбие номера"
Как при ремонти (когато се сваля например капак врата и т.н.) нищо не се разкача а снопа се реже и после почва едно "навързване" ....
Пак си мисля, че хората имат късмет и са малко тези инциденти, като знам как се пистъпва към "проекти" и как се изпълняват...
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани