Проблем със запалването.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Blagoevgrad

Проблем със запалването.

Мнение от BMW-M-seria » 05 Апр 2009, 20:42

От два, три дни имам проблем с бмв- 520и. При загрял двигател, колата ми пали трудно и след като запали, работи на по-малко цилиндри и неможе да се изфорсира. Губи мошност. Днес дори и при студен двигател, колата запали трудно.

Проблемът не е от свещите, които са сменени скоро. Бихте ли дали съвет ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 05 Апр 2009, 20:56

Колега,няма да е лошо да споменеш и коя година ти е колата??? А най точния отговор на въпроса ти ще ти даде една диагностика.Така както си го описал ми прилича на някой датчик и по скоро на датчика на коляновия вал.Гасне ли колата от време на време и после да не иска да запали веднага???

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Blagoevgrad

Мнение от BMW-M-seria » 05 Апр 2009, 22:10

Колата е 98 не е моя, а на батко ми. Иначе проблема а точно този гасне и после не запалва навреме, не и от първият път. Общо взето с доста мъки, а може би не е далеч момента в който няма да запали. Иначе утре ще я води на диагностика, но искаше да се ориентира какъв е проблема и дали е серйозен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 05 Апр 2009, 22:20

бобини ако са дали фира ще играят оборотите,няма да се "изрязва"....няма да има мощност.....ако пък са повече защо пъм и да не иска да пали :confused:
четете я първо и после ще мислим

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 05 Апр 2009, 22:26

Абсолютно същите симптоми като при мен-датчик на коляновия вал. Аз го купих за 115лв на сименс от елит кар и 30 лв дадох за смяна във Варна Карс....но колата после става съвсем различна ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 05 Апр 2009, 22:55

Една диагностика ще си каже всичко. Така само гадаем и подвеждаме колегата.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 10.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW e39 530i 2001

Мнение от gogatasf » 06 Апр 2009, 10:19

Датчик колянов вал. 100 %. Смени го и ще се оправи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 06 Апр 2009, 22:48

Иди на диагностика най добре,ще ти кажат от какво е.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Blagoevgrad

Мнение от BMW-M-seria » 06 Апр 2009, 23:36

Благодаря на всички ви момчета, оказахте се прави и найстина проблемът беше в датчика на коляновият вал. Братовчед ми го е сменил със Сименс за 180лв и да се надяваме всичко ще е тип топ за в бъдеще.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Апр 2009, 9:24

Да използвам темата да питам значи само сутрина като е студена като я паля някак си сякаш припалва и тогава дига оборотите на 1000 , а не както си беше като я купих въртя и кове оборотите на 1000 . Във вървежа няма разлика , набира и върви прилично - ГОЛФ 2 GTI ми дърпа само една кола на 400 м :mhihi:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Апр 2009, 15:33

Възможно ли е да е от свещи :roll:
Изображение
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook