Проблем със запалването.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW-M-seria
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Blagoevgrad
Проблем със запалването.
От два, три дни имам проблем с бмв- 520и. При загрял двигател, колата ми пали трудно и след като запали, работи на по-малко цилиндри и неможе да се изфорсира. Губи мошност. Днес дори и при студен двигател, колата запали трудно.
Проблемът не е от свещите, които са сменени скоро. Бихте ли дали съвет ?
Проблемът не е от свещите, които са сменени скоро. Бихте ли дали съвет ?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колега,няма да е лошо да споменеш и коя година ти е колата??? А най точния отговор на въпроса ти ще ти даде една диагностика.Така както си го описал ми прилича на някой датчик и по скоро на датчика на коляновия вал.Гасне ли колата от време на време и после да не иска да запали веднага???
- BMW-M-seria
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Blagoevgrad
Колата е 98 не е моя, а на батко ми. Иначе проблема а точно този гасне и после не запалва навреме, не и от първият път. Общо взето с доста мъки, а може би не е далеч момента в който няма да запали. Иначе утре ще я води на диагностика, но искаше да се ориентира какъв е проблема и дали е серйозен.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Абсолютно същите симптоми като при мен-датчик на коляновия вал. Аз го купих за 115лв на сименс от елит кар и 30 лв дадох за смяна във Варна Карс....но колата после става съвсем различна 

- gogatasf
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW e39 530i 2001
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- BMW-M-seria
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Blagoevgrad
Благодаря на всички ви момчета, оказахте се прави и найстина проблемът беше в датчика на коляновият вал. Братовчед ми го е сменил със Сименс за 180лв и да се надяваме всичко ще е тип топ за в бъдеще.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Да използвам темата да питам значи само сутрина като е студена като я паля някак си сякаш припалва и тогава дига оборотите на 1000 , а не както си беше като я купих въртя и кове оборотите на 1000 . Във вървежа няма разлика , набира и върви прилично - ГОЛФ 2 GTI ми дърпа само една кола на 400 м 

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани