Горяща Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Горяща Е34

Мнение от iv444o » 05 Апр 2009, 15:01

Вижте колеги какво се случи днес с един автомобил от нашата любима марка. Това е поредния случай, при който трябва да се замислим за редовните технически прегледи, които трябва да си правим на колите си!

P.S. Дано няма пострадали!

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=361304&pid=11432654

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Апр 2009, 16:02

Ужас... какво се е случило? Ти ли я снима... :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 M20B20
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от LUCABOSSI » 05 Апр 2009, 19:04

Направо ме боли сърцето как може такова нещо......................
Жената е като гайката винаги е навита!!!:Д

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 05 Апр 2009, 19:11

одеве минах покраи нея,когато я качваха на платформата,по новините каза човека че е от газовата уредба
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 05 Апр 2009, 19:51

dj_ennsy_1 написа:Ужас... какво се е случило? Ти ли я снима... :(


Да аз я снимах, добре че пожарната дойде сравнително бързо, как не се взриви тая кола не знам. Чуваха се само леки детонации!
И аз така си помислих, че колата е с газова уредба. В такива моменти съм щастлив, че нямам АГУ :| Не че при бензина не може да се случи, но практиката показва, че при газта е по-вероятно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 05 Апр 2009, 20:33

по новините казаха ч ебила произведена 96-та е34-ката :D
човека си е мислил че ще икономисва с АГУ-то
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 05 Апр 2009, 21:20

колеги то и аз мисля да паля моята,макар и малко (или доста)странно да зву4и.Писна ми ве4е от както съм я зел не варви дал съм над 1000 лв и нищо какво ли не сменях...Ся и прая едно каско и...ще покажа снимки тук :bcry:
Атаката е най-добрата защита...!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 05 Апр 2009, 21:28

Икономита е маика на мизерията :confused:
Жалко за колата :(
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 05 Апр 2009, 21:30

FANATIK-s-BMW написа:колеги то и аз мисля да паля моята,макар и малко (или доста)странно да зву4и.Писна ми ве4е от както съм я зел не варви дал съм над 1000 лв и нищо какво ли не сменях...Ся и прая едно каско и...ще покажа снимки тук :bcry:


Задръж още месец,да си дойде баш майстора :P
Или се расходи до Несебър да я видим ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 05 Апр 2009, 23:14

Газ, бензин, метан, етанол, водород - все тая. ПРОФИЛАКТИКА му е майката, не само да караш и да сипваш гориво. Доста икономий е направил собственика на тази кола. Никой не е защитен от това, вкл. и моя милост.

Пък си спомням: след катастрофата, колата изстина и запалих да се стопля малко докато дойде полицията, а онзи идиот който ме удари - търчи, маха с ръце над глава и пиши "ГАСИ, ГАСИ", защо БЕ калпазан, онзи :shock: , нещо щрака под капака; как така щрака, казвам аз- на клапаните се задейства бубината бре, пуска гориво и онзи пак :shock:.

Нямам думи, извън Пернику, покрай селата му са много зле горките.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Мнение от rottweiler » 05 Апр 2009, 23:56

Мн кофти за човека. Добре че няма жертви.Но това е още един пример да се замислим дали е задължителен пожарогасителя в колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 06 Апр 2009, 0:03

То остана и пожарогасител да нямате в колата. Налични са ми цели 2 бр., ха: на дясната пасажерска седалка - долу до стелката има поставка и някакъв смотан дезодорант тип: гасене на цигара, ако на това му се вика пожарогасител - същия се продава комплект с аптечка, триъгълник, гъба за миене на колата и нещо дребно още, но него помня.

Скоро пак ще купувам пожарогасител, но ще бъде още по-голям от сегашния - за 18 лв. със стрелката.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Апр 2009, 10:27

Аз минах също като я качваха на платформата колата и ми стана доста криво ,защото БМВ-тата не горят току така ... бях сигурен ,че колата е карана на газ и от това е изгоряла :evil:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 06 Апр 2009, 11:10

На каквото и да е карана колата - както каза Ники одеве - профилактика му е майката! Аз Ви казах един ден как щях да се запаля с новите маркучи за бензин... въртя паля и мирише на бензин в купето че не се трае - слизам-вдигам капака както работи колата и к'во да видя - маркуча дето влиза в тръбата при дюзите се сцепил и пръска бензин като онея за напояването на градинките - целия акумолатор в бензин и тече доло към изпускателните колектори :help: Малко ми остана... ако просто бях продължил без да слезна да видя, сега можеше и да не пиша... И това от "оригинални", "немски", "бензино-масло устойчиви" маркучи :help:
Вдигайте капаците всяка неделя, колкото да видите какво става, да проверите масло, вода... един бърз оглед може да ви спести много разходи, както и човешки живот/и.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Апр 2009, 11:30

А аз се замислям и за нещо друго:

Колко кабели са рязани, удължавани, добавяни към инсталацията, свързвани с усукване (и после изолирани с малко тиксо), колко нови консуматори (и то мощни - ел. седалки, нагреватели, усилватели и т.н.)са добавяни и свързвани към захранването през бушони, които не са оразмерени за допълнителен товар ........

И въобще за качеството на монтажа, където кабели са пускани буквално по диагонал на коша или купето само да се "отбие номера"

Как при ремонти (когато се сваля например капак врата и т.н.) нищо не се разкача а снопа се реже и после почва едно "навързване" ....

Пак си мисля, че хората имат късмет и са малко тези инциденти, като знам как се пистъпва към "проекти" и как се изпълняват...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook