Зов за помощ. Искам схема на комон-реил 2.5. Проблема ерешен

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

Зов за помощ. Искам схема на комон-реил 2.5. Проблема ерешен

Мнение от veigan » 04 Апр 2009, 18:02

Здравейте колеги.Имам известен проблем с моята кола.Преди 6 месеца си я докарах от германия.Всичко си беше добре докато непомириса Българския въздох.От там на сетне се почна моя малък кошмар. Започна да люлее обороти,губи мощност гасне и какво ли не. След едно ходене по мъките и смяна на какво ли не се установи проблема. Датчик-клапан на високото налягане който седи отзад на рейла.Преди това смених дюзи и един куп датчици.(само помпа несмених). От тогава се почна другия проблем !!! След като смених въпросния датчик всичко беше добре 20 000км. Купих го от една морга защото небях сигурен дали проблема е от него и тогава се оправи.После докато патувах проблема се появи пак. Но след като ми трябваше много спешно отидох в същата морга и си купих пак. Последния и то. Така неминах и 1000км и същия проблем отново е на линия. Писна ми да купуван боклуци и реших да си купя нов за да мирясам.Ето тук започва купона. Никаде няма под този номер вапросния датчик. От бош го обновяват под друг номер.След като пристигна обаче се оказа доста по различен от стария. Тялото му е по късо и резбата е с 3мм по къса. Моля да ми пратите подробна схема на цялата горивна система за да мога да си реша по някакъв начин проблема.По късно днес ще проложа номер на новия и стария клапан.Благодаря ви предварително!
Последна промяна veigan на 06 Апр 2009, 19:07, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 04 Апр 2009, 19:26

http://bmwfans.info/original/ Пробваи тук,ако съм те разбрал правилно.
обичам BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Апр 2009, 20:11

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:41, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

Мнение от veigan » 05 Апр 2009, 0:07

ами новият ми клапан е с една приставка която мисля 4е се монтира в самата рейка,за да може да компенсира дължината на резбата .В понеделник ще се разбере.Благодатя ви колеги за помоща :) :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

Мнение от veigan » 06 Апр 2009, 19:04

Колеги :D Проблема е решен,остана да се наслаждаваме на шофирането.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 06 Апр 2009, 19:50

Аиде много безаварийни вече
обичам BMW

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook