ТУРБО

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

ТУРБО

Мнение от vili » 08 Мар 2005, 0:00

Абе момчета искам да попитам за турбото как става тая работа,попринцип имам доста познания по двигателите ама по тунингите сам много зле.Та мисълта ми е ако може да ми обясните като на прост човек как се слага турбина от каде се захранва,трябва ли да се сменяват бутала,биели и тн.задължително ли е да се сменяват скоростите,диференциала и общо взето всичко по темата турбо

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 08 Мар 2005, 10:01

Отговор на всичко има
просто човек трябва да
потърси а не да чака всичко
наготово ;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=4320

иначе добре дошъл и приятни
моменти в нашия форум!!!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 08 Мар 2005, 14:20


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 17 Мар 2005, 16:09

Да благодаря за разяснението но сам нов в форума и незнам как да тарся.не разбрах от каде се взема маслото за турбината за м20

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Мар 2005, 18:29

vili написа:Да благодаря за разяснението но сам нов в форума и незнам как да тарся.не разбрах от каде се взема маслото за турбината за м20

Това ти е най-малкия проблем ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Мар 2005, 21:19

vili написа:Да благодаря за разяснението но сам нов в форума и незнам как да тарся.не разбрах от каде се взема маслото за турбината за м20



махаш датчика за маслото от мястото му и слагаш тройник единия край е за турбото другия за датчика , за връщането на маслото от турбото към картера слагаш щуцер в картера или ако нивото на маслото е над картера дупчиш блока и така ...

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 17 Мар 2005, 23:20

Турбото е най-лесната част.Всеки майстор може да ти монтира турбината. Най-трудната част е запалването.За да нямаш детонации трябва да имаш искра в точния момент,а фунцията не пропорционална като при атмосферните двигатели,а доста по сложна.Ето ти за пример ъглите на един и същ фиатов мотор с турбо при различно налягане на турбото.
нал./об. 1000 2000 3000 4000 5000 6000
0,92бара 23 25 29 30,5 34 33,5
1,80бара 5 4 5,5 12 16,5 10
Както се вижда запалването не може да се реши просто.
Например при мене един чип оправлява подаването на гориво и запалването,което значи че ако ми направят чип мога да си сложа турбина.Чип по поръчка ще ми излезе към 300-400лв,отделно за бутала,маслен радиатор,интеркулер,турбо(намерил съм си),колектори и др.Също така турбо колите за да работят по-добре имат различни разпределителни валове от атмосферните им аналози.След като пресметнеш какво се получава-набиваш сумати пари,като накрая не се знае дали двигатела ще работи добре и колко коне ще изкара.
За това е по добре да се намери по-мощен двигател и да се провери как стоят нещата с присаждането му(за мойта кола знам че с малко мерак може да се монтира 2,0литра 8/16клапаново турбо двигателче,което има много добър потенциал за развитие)....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Мар 2005, 7:44

е хаиде да не издребняваме толкова , има начин аз доста си поиграх но накрая стана , само дето мноо тръгна и се размазах , е тва е истинския проблем че колата тръгва много повече от преди и трябва да се спира доста по-рано , пък и надувах на 1 бар с оригиналните бутала и вал имам само 4 допълнителни дюзи една електроника която следи сместа и в момента в който обеднее(има о6те една ламбда сонда) включва допълнителните дюзи
Последна промяна ludiagsm на 04 Апр 2005, 7:05, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 18 Мар 2005, 16:43

Eто това са отговори че да разбера нещо.на чист българскилима благодарности почерпете са :D .интересно ми е ако не се сменат буталата и биелите какво ша стане :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Мар 2005, 20:42

vili написа:Eто това са отговори че да разбера нещо.на чист българскилима благодарности почерпете са :D .интересно ми е ако не се сменат буталата и биелите какво ша стане :?:



зависи колко надуваш ,ако става въпрос за М20В20 без да разкомпресираш може да понесе 0,3 бара без проблем


аз моя мотор съм го карал към 1000км без да разкомпресирам на 10:1 с 0,4 бара надув

а след като сложих подложката с двете гарнитури отидох на 7,9:1 и 0,9 бара карах към 200км и се размазах :) но буталата са си здрави

днес я подкарах малко( без капак и броня за сега :)) и си върви перфектно

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 18 Мар 2005, 20:58

По принцип буталата на БМВ са си здрави,така че предполагам ако се надува до 1-1,2 бара няма да има никакви проблеми.
А ти как се оправи със запалването,датчик за детонации имаш ли?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Мар 2005, 21:04

Selqatin написа:По принцип буталата на БМВ са си здрави,така че предполагам ако се надува до 1-1,2 бара няма да има никакви проблеми.
А ти как се оправи със запалването,датчик за детонации имаш ли?


така казват :) , карах с 92 на 1 бар нарочнои за да чуя нещо ама не не тропка само дето една идея по-малко върви

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 03 Апр 2005, 2:12

значи турбото може да работи на 0.4 на м20 без допълнителна електроника само с по големи инжектори. а как става номера с дебитометъра нали трябва да се махне за да не ограничава надуването.....но тогава мотора няма и лан сонда и как определя въздух-бенз ? :roll: :?:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 03 Апр 2005, 3:36

Дибитомера не го бараш нека мери.

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 03 Апр 2005, 23:53

[quote="krika"]Дибитомера не го бараш нека мери.[/quote]

И той като се джасне у края па нека си мери :mhihi: :mhihi: :mhihi:
street disorder workshop
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook