Моторно масло за Е39 бензин

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 14 Яну 2009, 20:45

mad_presley написа:Няма да е зле, някой да обясни, каква точно е разликата м/у BMW LongLife-98 и BMW Longlife 01.
На мен ми обясниха, че първото е за преди фейс лифта-110kw, а другото е за след фейса 125kw.

Разликата е, че по-новите масла са за по-голям пробег на автомобила между 2 смени.
Другото интересно е, че тенденцията е от минерални масла да се върви към синтетични
(това вече е факт), както и че от вискозитетен клас 10W40, се върви към 0W20 (5W20).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 14 Яну 2009, 23:56

ceco_81 написа:А по моя въпрос, може ли някой да ми препоръча малсо...марка...?

Маслото на БМВ 10В-40 пълна синтетика ли е или полу? Колата на колко км е?
Ако колата е на над 180 000км смени със 10В-40 ПОЛУСИНТЕТИКА. ще гори по малко масло. ;)

Препоръчвам Мотул Synergie 6100+ 10В-40 (полусинтетично) но само за мотор М52. Предния собственик беше налял такова и от смяна до смяна съм налял 0.5л ;) Ако си с М52ТУ ти трябва 5В-40.
:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 15 Яну 2009, 9:35

Моята е на 210 000 и я карам повече от 20 000 с ЕЛФ 5-40, не го гори, не ми се е налагало да доливам между смените. Нямам представа дали се препоръчва за Е39 520i, но нямам и оплаквания.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от ceco_81 » 15 Яну 2009, 9:57

Toni Montana написа:
ceco_81 написа:А по моя въпрос, може ли някой да ми препоръча малсо...марка...?

Маслото на БМВ 10В-40 пълна синтетика ли е или полу? Колата на колко км е?
Ако колата е на над 180 000км смени със 10В-40 ПОЛУСИНТЕТИКА. ще гори по малко масло. ;)

Препоръчвам Мотул Synergie 6100+ 10В-40 (полусинтетично) но само за мотор М52. Предния собственик беше налял такова и от смяна до смяна съм налял 0.5л ;) Ако си с М52ТУ ти трябва 5В-40.[/quo

Благодаря! Ще го пробвам.
BMW E39 - 520i

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 7.03.2009
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от pizariq » 30 Мар 2009, 11:01

http://lemur.atspace.com/ :!: аз съм с такова масло , вижте го.
Последна промяна pizariq на 01 Апр 2009, 19:57, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: гр. Велико Търново

Мнение от svetlio_vt » 30 Мар 2009, 16:00

Колега аз лично карам с "Кастрол" 5W 40, но си го вземам от Германия. И колата ми е ок. И не ми бута засега. Там поне е истинско. Тука в България е много малка вероятноста да попаднеш на истинско масло, затова те съветвам ако имаш приятели там да ти донесат като си идват. А и другото което е, маслото там ми направи впечетление, че е значително по евтино. Aз лично като ходя до там винаги си купувам от тази фирма: www.atu.de имат над 600 магазина в цяла Германия. И на истинския "Кастрол" пише само на немски. Ако е предназначен за България трябва да има лепенка залепена с превода, а не целия етикет. Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 7.03.2009
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от pizariq » 01 Апр 2009, 20:09

Смяната на маслото, 6 литра и половина-12лв литър.Маслен филтър-Mann Filter-18лв,горивния е Bosch-32лв


http://lemur.atspace.com/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 01 Апр 2009, 22:25

Карам само с Mobil Super S 10w40,всичките си коли съм ги карал с такова и съм доволен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 22:34

sajonara написа:абе зануляването става и без 5лв.,трябва ти едно кабелче и там да дадеш на късо едни от позициите на куплунга за диагностика и ок.
Във масларницата ми казаха,че като првя интервенция със кабелче се знуляват само зелените черти а не компа,и след врме дава гршка .Така са ми казвали. :roll:
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 01 Апр 2009, 22:40

Аз карам с Castrol Magnatec 10W40 оригинално, немско от един колега от форума, мисля Amphi му беше ника, много съм доволен, за сега не ми гори нищо, ама ще видим след 5-6 хил. км
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 22:41

vladi111 написа:За Esso каво ви е мнението
Аз съм със есо и съм доволен . САМО ОРИГИНАЛНО :yes:
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 01 Апр 2009, 22:42

gorota написа:
sajonara написа:абе зануляването става и без 5лв.,трябва ти едно кабелче и там да дадеш на късо едни от позициите на куплунга за диагностика и ок.
Във масларницата ми казаха,че като првя интервенция със кабелче се знуляват само зелените черти а не компа,и след врме дава гршка .Така са ми казвали. :roll:
Аз мойто сам си го занулих както казаха по-горе с един кабел и никакви грешки нямам за сега, занулих освен инспекшъна и сервизния интервал
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 22:57

twistermpm написа:
gorota написа:
sajonara написа:абе зануляването става и без 5лв.,трябва ти едно кабелче и там да дадеш на късо едни от позициите на куплунга за диагностика и ок.
Във масларницата ми казаха,че като првя интервенция със кабелче се знуляват само зелените черти а не компа,и след врме дава гршка .Така са ми казвали. :roll:
Аз мойто сам си го занулих както казаха по-горе с един кабел и никакви грешки нямам за сега, занулих освен инспекшъна и сервизния интервал
Не споря колега просто тподелям. :winky:
BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 15.12.2008

Мнение от dodo5 » 03 Апр 2009, 10:01

Колеги, помагайте току що прочетох на моята туба от маслото, че пише, че е специално-разработено за дизелови двигатели, тип помпа-дюза маслото не е евтино 36лв-литъра марката е кастрол txt 5 w 40 въпроса ми е, може ли да се кара бензинов двигател с това масло

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от pimpas » 03 Апр 2009, 19:08

Аз карам с Мидланд 10w50 пьлна синтетика и мотора не се чува а и не мьрда на прьчката

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook