Моторно масло за Е39 бензин
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
mad_presley написа:Няма да е зле, някой да обясни, каква точно е разликата м/у BMW LongLife-98 и BMW Longlife 01.
На мен ми обясниха, че първото е за преди фейс лифта-110kw, а другото е за след фейса 125kw.
Разликата е, че по-новите масла са за по-голям пробег на автомобила между 2 смени.
Другото интересно е, че тенденцията е от минерални масла да се върви към синтетични
(това вече е факт), както и че от вискозитетен клас 10W40, се върви към 0W20 (5W20).
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
ceco_81 написа:А по моя въпрос, може ли някой да ми препоръча малсо...марка...?
Маслото на БМВ 10В-40 пълна синтетика ли е или полу? Колата на колко км е?
Ако колата е на над 180 000км смени със 10В-40 ПОЛУСИНТЕТИКА. ще гори по малко масло.

Препоръчвам Мотул Synergie 6100+ 10В-40 (полусинтетично) но само за мотор М52. Предния собственик беше налял такова и от смяна до смяна съм налял 0.5л


- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Моята е на 210 000 и я карам повече от 20 000 с ЕЛФ 5-40, не го гори, не ми се е налагало да доливам между смените. Нямам представа дали се препоръчва за Е39 520i, но нямам и оплаквания.
Toni Montana написа:ceco_81 написа:А по моя въпрос, може ли някой да ми препоръча малсо...марка...?
Маслото на БМВ 10В-40 пълна синтетика ли е или полу? Колата на колко км е?
Ако колата е на над 180 000км смени със 10В-40 ПОЛУСИНТЕТИКА. ще гори по малко масло.

Препоръчвам Мотул Synergie 6100+ 10В-40 (полусинтетично) но само за мотор М52. Предния собственик беше налял такова и от смяна до смяна съм налял 0.5л

Благодаря! Ще го пробвам.
BMW E39 - 520i
http://lemur.atspace.com/
аз съм с такова масло , вижте го.

Последна промяна pizariq на 01 Апр 2009, 19:57, променена общо 1 път
- svetlio_vt
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: гр. Велико Търново
Колега аз лично карам с "Кастрол" 5W 40, но си го вземам от Германия. И колата ми е ок. И не ми бута засега. Там поне е истинско. Тука в България е много малка вероятноста да попаднеш на истинско масло, затова те съветвам ако имаш приятели там да ти донесат като си идват. А и другото което е, маслото там ми направи впечетление, че е значително по евтино. Aз лично като ходя до там винаги си купувам от тази фирма: www.atu.de имат над 600 магазина в цяла Германия. И на истинския "Кастрол" пише само на немски. Ако е предназначен за България трябва да има лепенка залепена с превода, а не целия етикет. Успех!
Смяната на маслото, 6 литра и половина-12лв литър.Маслен филтър-Mann Filter-18лв,горивния е Bosch-32лв
http://lemur.atspace.com/
http://lemur.atspace.com/
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Във масларницата ми казаха,че като првя интервенция със кабелче се знуляват само зелените черти а не компа,и след врме дава гршка .Така са ми казвали.sajonara написа:абе зануляването става и без 5лв.,трябва ти едно кабелче и там да дадеш на късо едни от позициите на куплунга за диагностика и ок.

BMW
- twistermpm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Аз карам с Castrol Magnatec 10W40 оригинално, немско от един колега от форума, мисля Amphi му беше ника, много съм доволен, за сега не ми гори нищо, ама ще видим след 5-6 хил. км
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- twistermpm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Аз мойто сам си го занулих както казаха по-горе с един кабел и никакви грешки нямам за сега, занулих освен инспекшъна и сервизния интервалgorota написа:Във масларницата ми казаха,че като првя интервенция със кабелче се знуляват само зелените черти а не компа,и след врме дава гршка .Така са ми казвали.sajonara написа:абе зануляването става и без 5лв.,трябва ти едно кабелче и там да дадеш на късо едни от позициите на куплунга за диагностика и ок.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Не споря колега просто тподелям.twistermpm написа:Аз мойто сам си го занулих както казаха по-горе с един кабел и никакви грешки нямам за сега, занулих освен инспекшъна и сервизния интервалgorota написа:Във масларницата ми казаха,че като првя интервенция със кабелче се знуляват само зелените черти а не компа,и след врме дава гршка .Така са ми казвали.sajonara написа:абе зануляването става и без 5лв.,трябва ти едно кабелче и там да дадеш на късо едни от позициите на куплунга за диагностика и ок.

BMW
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани