С нова изпусквателна генерация за е36 м42
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
С нова изпусквателна генерация за е36 м42
темата е просто да споделя плюса и минуса от резултата при смяната на цялата генерация ...
Подмяната я направихме може би 2-3 см преди цокъла за ламбдата понеже там тръбата е по широка , нямаше смисъл да оставам старата дупка за сондата че там вече фи-то стана доста по малко , тръбата която използвахме е тип алуминизирана , на фи 63мм /това е външния диаметър , вътре мисля че е 60мм, понеже стената на тръбата е дебела 1.5мм , малко след ламбдата следва мека връзка 150мм фи 63мм - същия диаметър , следва резонатор , който се убих да търся на 63мм от бозал или уолкър ама трънец , поръчах от крафт собствено им производство - пак 63мм / въртешен 60мм/ , който ми седна близо 70лв , ама уеко са се осрали като са му напъхали черна ръждива и тежка тръбица вътре , вместо алуминизирана , и обикновенна вата вместо метална , та въпросния ще издържи най много 6-7 месеца , яд ме е че веднага след това намерих никилиран резонатор 63мм неръждавейка с метална вата и вътре със спирален отвор тип газо-ускорител за 10-на лева повече , ама той ще е следващия като изгори този , от резонатора натам отново тръба на фи 63мм и накрая проходно гърне на рейсинг динамикс мисля че беше марката , което бях взел преди доста време втора ръка .
Ето резултата като сума - резонатор -70лв , мека връзка - 30лв , тръба отиде около 2.5 -3 метра - 70лв , гърнето беше към 80-90лв - не помня , в сервиза имаше същото на 150лв ново, като сметна и труда отиде към 370-80лв
Резултат от вървежа - това ми беше целта , да се поотпуши колата , тук слагам един голям плюс , че това наистина се случи въпреки съмненията ми да се спъне мотора от този голям диаметър , явно старата генерация , и по-специално катализатора яко е подпушвал мотора , защото сега ускорява както си трябва , даже една идея повече , понеже съм с чип от Лъчката .
А ето и минуса - всички полицаи нощем знаят откъде идвам и накъде отивам , с колко оборота карам и т.н. Адския звук излиза отзаде , верно е плътен и басов - не така дразнещ като някой пишман резачки ама чак пък толкова ... само в определен диапазон е доста дразнещ , личи си че иска качествен резонатор , даже може би 2 ! Това е по- същество , вървежа за сметка на спокойствието . А и още нещо важно , падна ми разхода , нямам идея защо , но със сигурност литър да не кажа повече ... дано съм бил полезен
Подмяната я направихме може би 2-3 см преди цокъла за ламбдата понеже там тръбата е по широка , нямаше смисъл да оставам старата дупка за сондата че там вече фи-то стана доста по малко , тръбата която използвахме е тип алуминизирана , на фи 63мм /това е външния диаметър , вътре мисля че е 60мм, понеже стената на тръбата е дебела 1.5мм , малко след ламбдата следва мека връзка 150мм фи 63мм - същия диаметър , следва резонатор , който се убих да търся на 63мм от бозал или уолкър ама трънец , поръчах от крафт собствено им производство - пак 63мм / въртешен 60мм/ , който ми седна близо 70лв , ама уеко са се осрали като са му напъхали черна ръждива и тежка тръбица вътре , вместо алуминизирана , и обикновенна вата вместо метална , та въпросния ще издържи най много 6-7 месеца , яд ме е че веднага след това намерих никилиран резонатор 63мм неръждавейка с метална вата и вътре със спирален отвор тип газо-ускорител за 10-на лева повече , ама той ще е следващия като изгори този , от резонатора натам отново тръба на фи 63мм и накрая проходно гърне на рейсинг динамикс мисля че беше марката , което бях взел преди доста време втора ръка .
Ето резултата като сума - резонатор -70лв , мека връзка - 30лв , тръба отиде около 2.5 -3 метра - 70лв , гърнето беше към 80-90лв - не помня , в сервиза имаше същото на 150лв ново, като сметна и труда отиде към 370-80лв
Резултат от вървежа - това ми беше целта , да се поотпуши колата , тук слагам един голям плюс , че това наистина се случи въпреки съмненията ми да се спъне мотора от този голям диаметър , явно старата генерация , и по-специално катализатора яко е подпушвал мотора , защото сега ускорява както си трябва , даже една идея повече , понеже съм с чип от Лъчката .
А ето и минуса - всички полицаи нощем знаят откъде идвам и накъде отивам , с колко оборота карам и т.н. Адския звук излиза отзаде , верно е плътен и басов - не така дразнещ като някой пишман резачки ама чак пък толкова ... само в определен диапазон е доста дразнещ , личи си че иска качествен резонатор , даже може би 2 ! Това е по- същество , вървежа за сметка на спокойствието . А и още нещо важно , падна ми разхода , нямам идея защо , но със сигурност литър да не кажа повече ... дано съм бил полезен

BMW 318is
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
В събота бях в крафт да сменя задното гърне и да махна катализатора,след интервенцията сложихме ремусчето,купих нови тампони за него от тях,предложиха ми два вида резонаторни гърнета за около 40лв и за 95,аз взех за 95 по скъпото уж по-хубаво!
След цялата интервенция и аз като теб колега установих значително падане на разхода с 1/1.5 литра надолу!
Имаше едно характерно замисляне на ниските обороти и изведнъж се отпушваше и почваше да върви и това се оправи сега си набира плавно и равномерно!
Също имаше вибрации в купето след слагането на новите тампони за гърнето и те изчезнаха!
Сега колега ти ме притесни с това за тяхните резонатори и искам да те питам две неща:
1.Как го разбираш че е изгоряло резонаторното гърне!
2.От каде да купя такова каквото ти си описал,че като изгори след няколко месеца да съм подготвен!
Поздрави!
П.С:Малко гадно ми стана майстора като ме викна и каза: Момче ела да я чуеш готова е ,ама звучи малко като жигула!Е аз си знам че ис-а толкова може ,но все ....!
След цялата интервенция и аз като теб колега установих значително падане на разхода с 1/1.5 литра надолу!
Имаше едно характерно замисляне на ниските обороти и изведнъж се отпушваше и почваше да върви и това се оправи сега си набира плавно и равномерно!
Също имаше вибрации в купето след слагането на новите тампони за гърнето и те изчезнаха!
Сега колега ти ме притесни с това за тяхните резонатори и искам да те питам две неща:
1.Как го разбираш че е изгоряло резонаторното гърне!
2.От каде да купя такова каквото ти си описал,че като изгори след няколко месеца да съм подготвен!
Поздрави!
П.С:Малко гадно ми стана майстора като ме викна и каза: Момче ела да я чуеш готова е ,ама звучи малко като жигула!Е аз си знам че ис-а толкова може ,но все ....!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
като изгори ватата вътре звука ще премине към по метален , няма да го има това свойство да обира вибрацията , както и да уплътняза звука, пък и с тая черна ръждива тръба пфф , мисля че ги има в някои от тунинг сайтовете , ма са цифра , като изгори твоя пиши , ще питам за това от 80лв , поне е никел-метална вата
BMW 318is
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Nukem написа:П.С:Малко гадно ми стана майстора като ме викна и каза: Момче ела да я чуеш готова е ,ама звучи малко като жигула!Е аз си знам че ис-а толкова може ,но все ....!
4 цилиндъра, преебани сме откъм звук за съжаление

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
стан написа:Nukem написа:П.С:Малко гадно ми стана майстора като ме викна и каза: Момче ела да я чуеш готова е ,ама звучи малко като жигула!Е аз си знам че ис-а толкова може ,но все ....!
4 цилиндъра, преебани сме откъм звук за съжалениеиначе едвали е лош звука с тоя твоя оригинал ремус почти чисто нов...
Не съм съгласен за звука!С прилична генерация си го докарва много добре ИС-а

Моята тръгва на 55мм и след резонатора става на 63мм.Исках да я направя цялата на 63,но ми казаха че колата ще се спъне доста.
Каза ми го човек които знае какво говори,затова си мисля че колегата Фантомас малко си внушава за вървенето поради факта че колата му бучи повечко сега.
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
(bubsa) написа:стан написа:Nukem написа:П.С:Малко гадно ми стана майстора като ме викна и каза: Момче ела да я чуеш готова е ,ама звучи малко като жигула!Е аз си знам че ис-а толкова може ,но все ....!
4 цилиндъра, преебани сме откъм звук за съжалениеиначе едвали е лош звука с тоя твоя оригинал ремус почти чисто нов...
Не съм съгласен за звука!С прилична генерация си го докарва много добре ИС-а![]()
Моята тръгва на 55мм и след резонатора става на 63мм.Исках да я направя цялата на 63,но ми казаха че колата ще се спъне доста.
Каза ми го човек които знае какво говори,затова си мисля че колегата Фантомас малко си внушава за вървенето поради факта че колата му бучи повечко сега.
Всеки си има вкус за звука, питай в лада клуб българия ще ти донесат от 10 дерета вода как всяка жигула е 1000 пъти по-добра от БМВ


- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
(bubsa) написа:стан написа:Nukem написа:П.С:Малко гадно ми стана майстора като ме викна и каза: Момче ела да я чуеш готова е ,ама звучи малко като жигула!Е аз си знам че ис-а толкова може ,но все ....!
4 цилиндъра, преебани сме откъм звук за съжалениеиначе едвали е лош звука с тоя твоя оригинал ремус почти чисто нов...
Не съм съгласен за звука!С прилична генерация си го докарва много добре ИС-а![]()
Моята тръгва на 55мм и след резонатора става на 63мм.Исках да я направя цялата на 63,но ми казаха че колата ще се спъне доста.
Каза ми го човек които знае какво говори,затова си мисля че колегата Фантомас малко си внушава за вървенето поради факта че колата му бучи повечко сега.
Батка не фантомаса а твоя човек си внушава много яко

или и аз и още неколцина дет знам и те си внушават

Tака от 55 и след него 63 си направил едно голямо нищо.

- rango
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: ASENOVGRAD
- Пол: Мъж
- Кара: на магия
(bubsa) написа:
Не съм съгласен за звука!С прилична генерация си го докарва много добре ИС-а![]()
Моята тръгва на 55мм и след резонатора става на 63мм.Исках да я направя цялата на 63,но ми казаха че колата ще се спъне доста.
Каза ми го човек които знае какво говори,затова си мисля че колегата Фантомас малко си внушава за вървенето поради факта че колата му бучи повечко сега.
има много истина в думите ти,нямам нищо против никои,но говорите че станала по-бьрза или се спьнала,някви динографики да го докажат или замервания на 402м и обиколка/време на писта .
Не говорете на изуст една генерация може както да ''отпуши''един мотор
така и да го ''скопи'',но хронометьра ги показва наи вярно тези спорове





НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
rango написа:(bubsa) написа:
Не съм съгласен за звука!С прилична генерация си го докарва много добре ИС-а![]()
Моята тръгва на 55мм и след резонатора става на 63мм.Исках да я направя цялата на 63,но ми казаха че колата ще се спъне доста.
Каза ми го човек които знае какво говори,затова си мисля че колегата Фантомас малко си внушава за вървенето поради факта че колата му бучи повечко сега.
има много истина в думите ти,нямам нищо против никои,но говорите че станала по-бьрза или се спьнала,някви динографики да го докажат или замервания на 402м и обиколка/време на писта .
Не говорете на изуст една генерация може както да ''отпуши''един мотор
така и да го ''скопи'',но хронометьра ги показва наи вярно тези спорове
Аз тествам всичко дет се подобри по колата.
За нещастие си нямаме дино в роден Плевен,но пък ми се намира един джитек и още по хубаво един комшия със същата кола като мойта.
Та сме си мерилка с него и се тества всичко квот се прави
От ф63мм мойта кола тръгна осезателно повече във целият работен диапазон и тва естествено се доказа и от стартове от движение и място с мойта ,,мерилка,,.
Джитека мери само от място а там няй важен е старта

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Колега карал съм и с цяла ценерация на 63 атмосферен мотор и 1.8 и 2.0 и мога да ти кажа със сигурност че фаида няма.
А това на моита кола е така за да вади звук и го докарва много добре
Информативно колко по-добро време даваш с тая на 63?
А това на моита кола е така за да вади звук и го докарва много добре

Информативно колко по-добро време даваш с тая на 63?

- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Значи приятел нещо не и е било на ред на твойта генерация
С две коли стана разликата със старт от движение с другото е30.Незнам кво си ги правил тея генераций но нещо не е било на ред с тях.
Също държа да подчертая че първото гърне е със резонаторна камера а не правопоточно и съм със термолента.


Също държа да подчертая че първото гърне е със резонаторна камера а не правопоточно и съм със термолента.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Еми не мога да споря на 100% защото от кола до кола има разлика,но все пак си мисля че е повече до внушение
и на атмосферен мотор 1.8 63мм си е много.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани