Ключ за парното

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Ключ за парното

Мнение от moadib » 01 Апр 2009, 12:21

Здравейте колети ключа за шарното нешто не бачка и искам да го сваля и да го оправя може ли някой да ми каже как става това ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: Ключ за парното

Мнение от porostorm » 01 Апр 2009, 13:10

moadib написа:Здравейте колети ключа за шарното нешто не бачка и искам да го сваля и да го оправя може ли някой да ми каже как става това ?
Откачаш 2-та маркуча зад мотора, които влизат в радиатора на парното.
Лягаш в краката на шофьора подготвен с пърцали и кръстата отверка или шестограм /не помня размера/. Откачаш буксата и развиваш, изтича малко антифриз.
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 01 Апр 2009, 13:37

Имах предвид ключа с степените 1.2.3.4 как се сваля щото на 1 ,2 и 3 няма никой.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
Мечтае да кара: еМММММ

Мнение от dido-bmw » 01 Апр 2009, 13:57

Не е от ключа.Пробвай с реостата за степените.http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=142086
Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 01 Апр 2009, 14:06

moadib написа:Имах предвид ключа с степените 1.2.3.4 как се сваля щото на 1 ,2 и 3 няма никой.
и при мен от два дни е така :(

а бе да няма някакъв Е30 грип :confused:

бачка само на четвърта степен :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
Мечтае да кара: еМММММ

Мнение от dido-bmw » 01 Апр 2009, 14:11

Той тоя грип не е от скоро. :) Свалясе измивасе с wd40 коригирасе пластината.Слагаш и се молиш да работи.
Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 01 Апр 2009, 14:31

То тва ще го направя ама кажете как изглежда тая джаджа и каде точно се намира ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 01 Апр 2009, 17:30

все повече ключове и врътки почват се евават ... ма не сме и тийнейджъри вече... мойта от лятото ще може да влиза в американски барове вече ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 01 Апр 2009, 19:31

ае как ги усещате кво им има на ключовете без да сте мерили напрежения има ли няма ли ...Мери се дебелия червен кабел който влиза в ключа спрямо Маса !
на колегата ми на М10-ката му липсваше +12В до ключа ... кво да разглобявам ...
оказа се, че има едно реле което взима Маса от стаетера /направено с цел да изключи всички консуматори когато въртиш на стаетер/
релето подава +12в на няколко неща ...
същия проблем имаше приятел който трансплантира М50б20 в е30 ...
така че мерете преди да разглобявате квото и да било ...
кабела мисля че беше черен с зелена лента /дано не греша !/ погледнете отдоло на кутията с предпазителите като я разглобите внимателно !!! там кадето влизат всички кабели в релета и предпазители.
ако няма +12в има 2 варианта или премахваш кабела от стаетера и му даваш маса принудително или се хващаш от друго място +12в ... и имаш Духало :)
Успех !!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 02 Апр 2009, 11:57

Някой да знае каде е това реле което управлява парното и как изглежда ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 02 Апр 2009, 15:46

Спрете моля с вечните коментари без да казвате нещо!!! :twisted: Проблемите обикновенно са с реостата,които се намира в корубата на вентилатора на парното....Отваряш предния капак,сваляш уплътнението на предния капак под предното стъкло,сваляш капака на парното,махаш пластмасовите охлюви на вентилатора,освобождаваш закрепващата пластина на моторчето,откачаш буксата на захранването и изваждаш моторчето.Като погледнеш вътре в освободеното от моторчето място,отдясната страна ще видиш малка кутиика като кибритена,това е реостата,натискаш го докато пропадне в дупката,влизаш колата,сваляш кората под волана,и се ориентираш в посока нагоре и надясно покраи пластмасите на парното докато напипаш реостата които ще виси на захранващите си кабели.Наи добре е да си го купиш от Камор,аз така направих преди време,около 30 - 3и няколко лева мисля че беше.....после сглабяш по обратния ред,Успех колега ;)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 02 Апр 2009, 17:00

Благодаря колега Е ТВА МУ СЕ ВИКА ОТГОВОР !!!! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 15 Апр 2009, 21:07

Абе пичове днеска го свалих релето с 3-те сапротивления дето е в парното. Изчистих го ( ама то си изглеждаше добре нямаше окисления ) клеми и сичко ключето което е на платката е в затворено състояние ( дава контакт ) така ли трябва да е ?

Парното продължава да си бачка само на 4-та ???

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Апр 2009, 21:18

виж маторчето на парното да не е с разбити втулки
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 15 Апр 2009, 21:51

Имаше луфт ама малък 2-3 милиметра някаде ( аксиален )

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook