Турбо 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
WALL написа:Пеперудките ги махай, дори и да са здрави, като я чипнеш върху тях ще има по голямо налягане и... може някоя ос да направи беля.....
Най-вероятно ще ги махна, защото ако ги оставя няма да ми е много спокойно

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Колеги ето едно клипче където турбото е ново.map13 написа:nightdriver написа:здравейте!
при мен турбото не се чува,но съм чувал,че свиренето на турбината
при бмв се получава от износени втулки на оста на същото!
за маслото,слагай 5w30 кастрол.по- тънко масло=по-бързо смазване на турбото при първоначално палене=по-бавно износване на втулките!
По тази логика значи моето си заминава така ли ?? да ти споделя че турбото съм го проверявал неколкократно .. и е в чудесна форма ... та това ме съмнява което казваш ..

BMW
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
gorota написа:Е добре щом казваш На черното бяло,незнаех,че турбините имат значение бензин или дизел.

BMW
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti



успокой се, бе, човек


- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Дизелът е със по ниско октаново число мисля,че беше 56окт.А просто бензиновите работят при по високо налягане.
BMW
- alnik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Combi
Здравейте, колеги
само не можах да разбера откъде го измислихте този Wastegates клапан точно в този мотор!
При 525d няма такъв клапан - турбината е с променлива геометрия. Въобще повечето дизелови мотори над 110 конски сили са с променлива геометрия на входящата перка на турбината. Регулирането на налягането там става ,грубо казано, чрез вакуумен регулатор който се управлява електрически от компютъра и е свързан към вакум-помпата и механично променя ъгъла на входящите перки на турбината.
Турбината на 525d - мотора е Гарет ГТ2052 с променлива геометрия на входната перка.
Поздрави
само не можах да разбера откъде го измислихте този Wastegates клапан точно в този мотор!
При 525d няма такъв клапан - турбината е с променлива геометрия. Въобще повечето дизелови мотори над 110 конски сили са с променлива геометрия на входящата перка на турбината. Регулирането на налягането там става ,грубо казано, чрез вакуумен регулатор който се управлява електрически от компютъра и е свързан към вакум-помпата и механично променя ъгъла на входящите перки на турбината.
Турбината на 525d - мотора е Гарет ГТ2052 с променлива геометрия на входната перка.
Поздрави
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
gorota написа:Дизелът е със по ниско октаново число мисля,че беше 56окт.А просто бензиновите работят при по високо налягане.
Това е цетаново число (при дизела). Сравнението беше косвено, идеята е, че дизелът издържа на по-голяма компресия преди да се самовъзпламени

- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
така съм съгласен ти просто беше писал октаново, дизелът има компресия а бензина свши.
Въпросът ми е турбото трбва ли да свири? 


BMW
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
alnik написа:Здравейте, колеги
само не можах да разбера откъде го измислихте този Wastegates клапан точно в този мотор!
При 525d няма такъв клапан - турбината е с променлива геометрия. Въобще повечето дизелови мотори над 110 конски сили са с променлива геометрия на входящата перка на турбината. Регулирането на налягането там става ,грубо казано, чрез вакуумен регулатор който се управлява електрически от компютъра и е свързан към вакум-помпата и механично променя ъгъла на входящите перки на турбината.
Турбината на 525d - мотора е Гарет ГТ2052 с променлива геометрия на входната перка. Никои но успорва това колега.А турбото като свири заминали ли сие?![]()
Поздрави
BMW
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани