възможно ли е е 39 525 тдс да няма дебитомер

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 01 Апр 2009, 17:02

мап-а ти стои до горивния филтър едно малко черно кубче от него излиза един тънък маркуч и влиза в колектора и към него закрепена една букса с 3 пина измерва налягането в смукателния колектор

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Мнение от cls6666 » 01 Апр 2009, 17:28

от къде тръгнахме къде отидохме :roll: исках да си почистя дебитомера то мап и незнам що голям дебат стана

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 01 Апр 2009, 18:09

anzak написа:мап-а ти стои до горивния филтър едно малко черно кубче от него излиза един тънък маркуч и влиза в колектора и към него закрепена една букса с 3 пина измерва налягането в смукателния колектор


Благодарско :D
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 01 Апр 2009, 18:18

cls6666 написа:от къде тръгнахме къде отидохме :roll: исках да си почистя дебитомера то мап и незнам що голям дебат стана


Еми,така е в BMW пространството :mhihi: .Проблемите ги разфасоваме на съставните им части!Иначе нали се сещаш,че в сервизите само като ни видят,че се задаваме и почват да потриват ръце :confused:
Пък и не смятам,че сме се отплеснали кой знае ,колко!Вярно,че темата си беше твоя, но го правим за общото благо все пак ;)
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Мнение от cls6666 » 01 Апр 2009, 19:39

доволно че развихме темата а какво мислиш за странното тресене в този интервал 800-1400 малко е тромава и шумна отвреме навреме угасва между 1 и 2ра аз четох доста постове и работата е към плочка - капак гнп

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 01 Апр 2009, 23:37

cls6666 написа:доволно че развихме темата а какво мислиш за странното тресене в този интервал 800-1400 малко е тромава и шумна отвреме навреме угасва между 1 и 2ра аз четох доста постове и работата е към плочка - капак гнп


По принцип по добро от диагностикота няма!Ако караме по симптоми доста неща трябва да проверим :) Пък и ти не си по обясненията нещо!Даваш едни обороти и едно тресене и чакаш някоя врачка да ти разгадае,що е то?
Кажи кога го прави,сутрин на студено ли как ли?Постоянно ли е така?Като натиснеш съединитела оправя ли се?Дай малко "info" :?:
Иначе е напълно възможно да е и от управлението на ГНП-то,т.н.плочка!Може и дюза да е к,как да разберем така??? :idea:
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Мнение от cls6666 » 02 Апр 2009, 14:08

добре сутрин пали с три -четири подгрева държи нестабилни обороти и след минути вече е стабилна подавам газ и почва да тресе и да държи за кратко 1200 оборота и после падат на там около750- 800 стабилни потеглям първа втора понякога гасне не само студена и всеки път като върна газта почва да тресе подавам газ над 1500 оборотаси върви добре тва е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 02 Апр 2009, 15:39

cls6666 написа:добре сутрин пали с три -четири подгрева държи нестабилни обороти и след минути вече е стабилна подавам газ и почва да тресе и да държи за кратко 1200 оборота и после падат на там около750- 800 стабилни потеглям първа втора понякога гасне не само студена и всеки път като върна газта почва да тресе подавам газ над 1500 оборотаси върви добре тва е


Проблема ти е в ГНП според мен, мръсна помпа или прецакана плочка. Може и само настройка да иска.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Мнение от cls6666 » 02 Апр 2009, 15:49

ок ако е гнп кой ги отремонтира новата разбрах че е скъпа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 02 Апр 2009, 21:54

cls6666 написа:ок ако е гнп кой ги отремонтира новата разбрах че е скъпа


Като я отворят ще се разбере!Може да не е толкова зле!?!Ще ти сменят гарнитурата,евентуално главата?Един реглаж и си готов!Пък ,ако нищо не става от нея ,да не тръгнеш да продаваш.Не струва милиони новата :yes:
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Мнение от cls6666 » 03 Апр 2009, 13:49

как ще я продавам аз от много време харесвам модела сега и предницата ще ремонтирам просто не се бях сблъсквал дизел иначе останалото го оправям засега :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525тдс.98

Мнение от juvenilo » 03 Апр 2009, 17:41

А дебитомера може ли да се почиства и ако става оправя ли се на-пълно? Штото на мен ми казаха 4е моя е заминал а нещо не ми се дават 500лв. :roll:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook