климатроник - бъг?!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vladi111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520 XD, 2016
климатроник - бъг?!?
Климатроника ,нещо се бъгна.Когато работи на режим "AUTO" е добре ,но като го включа на ръчен режим нещо не действа,духа на една степен от първата чертичка до предпоследната(степените са 15 ,от 1 до 14 без промяна ,на последната си духа на max.).И когато е на режим "ауто" ,като натисна копчето за промяна на скороста на вентилатора (копчето с перката) , "auto" остава да свети и няма никаква промяна на духането
.Иначе всичко друго си действа!
Дали е е от управлението(електрониката) или нещо друго,благодаря предварително!!!!!

Дали е е от управлението(електрониката) или нещо друго,благодаря предварително!!!!!
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: климатроник - бъг?!?
vladi111 написа:Климатроника ,нещо се бъгна.Когато работи на режим "AUTO" е добре ,но като го включа на ръчен режим нещо не действа,духа на една степен от първата чертичка до предпоследната(степените са 15 ,от 1 до 14 без промяна ,на последната си духа на max.).И когато е на режим "ауто" ,като натисна копчето за промяна на скороста на вентилатора (копчето с перката) , "auto" остава да свети и няма никаква промяна на духането.Иначе всичко друго си действа!
Дали е е от управлението(електрониката) или нещо друго,благодаря предварително!!!!!
Търсачката!Пиши "проблем с климатроника".......Там е решението.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- vladi111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520 XD, 2016
- vladi111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520 XD, 2016
Още едно питане:
когато е на auto ,не трябва ли като натисна копчето с перката (+ и -) auto да изгасне,защото при мен не гасне и затова се усъмних дали е таралежа.
когато е на auto ,не трябва ли като натисна копчето с перката (+ и -) auto да изгасне,защото при мен не гасне и затова се усъмних дали е таралежа.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
При мен гаснеvladi111 написа:Още едно питане:
когато е на auto ,не трябва ли като натисна копчето с перката (+ и -) auto да изгасне,защото при мен не гасне и затова се усъмних дали е таралежа.
обичам BMW
vladi111 написа:
Още едно питане:
когато е на auto ,не трябва ли като натисна копчето с перката (+ и -) auto да изгасне,защото при мен не гасне и затова се усъмних дали е таралежа.
Пипани са ти релетата!Не е таралеж/той регулира струята/самото изключване става със изключвател,който няма нищо общо със различните степени.Мое мнение
Провери в търсачката за повече подробноси.Със сигурност има доста по темата/климатроник/
Още едно питане:
когато е на auto ,не трябва ли като натисна копчето с перката (+ и -) auto да изгасне,защото при мен не гасне и затова се усъмних дали е таралежа.
Пипани са ти релетата!Не е таралеж/той регулира струята/самото изключване става със изключвател,който няма нищо общо със различните степени.Мое мнение

Провери в търсачката за повече подробноси.Със сигурност има доста по темата/климатроник/
ВАРНА,морето и BMW-то......
!!!





- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Воденичаров написа:Като натиснеш +/- трябва да изгасне надписчето АУТО, но бутончето ауто трябва да продължи да свети.
И при мен е така


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
**Novobraneca написа:Воденичаров написа:Като натиснеш +/- трябва да изгасне надписчето АУТО, но бутончето ауто трябва да продължи да свети.
И при мен е така, когато натиснеш+/- регулираш ръчно колко да е струята на постъпващия въздух в купето, но копчето АУТО остава да свети което означава че автоматично се регулира каде да отива постъпващия въздух(нагоре/посредата/долу), освен ако не натиснеш по твой избор къде да духа, тогава изгасва копчето АУТО

ВАРНА,морето и BMW-то......
!!!





- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- vladi111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520 XD, 2016
Kолеги,май не е от ежко ,защото сложих друг и симптомите са същите,сега ще ги опиша подробно:
1.На ръчен режим духа само на 1 и последната чертички, т.е. и на другите духа ,но не променя скоростта (като е на последната -max.,като върна една на зад ,не намалява постепенно ,а спада все едно ,че е на пъвата чертичка,а от 1 чертичка ,до предпоследната върти на една скорост)
2.На AUTO работи ,но не вдига скоростта повече от 5 чертичка(например:когато съм го пуснал на охлаждане -16-17 градуса ,а в колата е по -топло, духането не се увеличава повече от 5 чертичка,както е на auto ,като натисна + и - винаги чертичките са 5 или по-малко.
3.Като го оставя на ръчен режим,напр. да духа на мах. и изгася колата, след това като я запаля,скоростта е се е върнала на 1 чертичка,т.е. губи настройките.
В общи линий е това,ако някой има други предложения
Благодаря предварително!!!
Весели празници на всички
1.На ръчен режим духа само на 1 и последната чертички, т.е. и на другите духа ,но не променя скоростта (като е на последната -max.,като върна една на зад ,не намалява постепенно ,а спада все едно ,че е на пъвата чертичка,а от 1 чертичка ,до предпоследната върти на една скорост)
2.На AUTO работи ,но не вдига скоростта повече от 5 чертичка(например:когато съм го пуснал на охлаждане -16-17 градуса ,а в колата е по -топло, духането не се увеличава повече от 5 чертичка,както е на auto ,като натисна + и - винаги чертичките са 5 или по-малко.
3.Като го оставя на ръчен режим,напр. да духа на мах. и изгася колата, след това като я запаля,скоростта е се е върнала на 1 чертичка,т.е. губи настройките.
В общи линий е това,ако някой има други предложения
Благодаря предварително!!!
Весели празници на всички

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани