възможно ли е е 39 525 тдс да няма дебитомер
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Ми аз известно време карах така и съм я закачал няколко пъти. Веднъж дава грешка, веднъж не дава и т.н. Затова закачихме мойта кола и още един тдс да им съпоставим стойностите. При 3-4000 оборота мойта показваше 300 мг/цикъл, а другата около 500. Не съм сигурен за мерната единица, за което моля да ме извините.
Воденичаров написа:Мойта кола забиваше към 2000 оборота, точно когато трябва да върви най-много.
Да разбирам ли ,че причината за това забиване е именно в неизправен дебитомер


ВАРНА,морето и BMW-то......
!!!





Воденичаров написа:Ми аз известно време карах така и съм я закачал няколко пъти. Веднъж дава грешка, веднъж не дава и т.н. Затова закачихме мойта кола и още един тдс да им съпоставим стойностите. При 3-4000 оборота мойта показваше 300 мг/цикъл, а другата около 500. Не съм сигурен за мерната единица, за което моля да ме извините.
Това е измерване на въртящия момент ,предполагам

ВАРНА,морето и BMW-то......
!!!





- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Не е въртящ момент а количество въздух. Разкачи си буксата на дебитомера и покарай 1-2 дена така да видиш дали пак ще ти ги има проблемите. Имай предвид, че колата ще е по мудна без дебитомер.
А,не е ли възможно да има проблем в турбото/разните му турбини,маркучи,вакуми и т.н./?Затова да ускорява чак на 3000об.
п.п.То е ясно,че най добре диагностика,ама не всички имаме аверчета със сервизи
Ти преди да станете аверчета,сигурно си го позлатил с посещения
и вече си VIP там
-майтап да става 

п.п.То е ясно,че най добре диагностика,ама не всички имаме аверчета със сервизи






ВАРНА,морето и BMW-то......
!!!





- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
WALL написа:danieldst написа:А,не е ли възможно да има проблем в турбото/разните му турбини,маркучи,вакуми и т.н./?Затова да ускорява чак на 3000об.
Напълно възможно е.... но едно е да мислиш от какво може да е, друго е да я тестваш със софтуер, който ти казва какво точно и има, защото нещо може да не работи в следствие на друго нещо. Работата на самото турбо зависи от датчик за налягането, вакумното управление, и самата механика в турбото. За това от диагностиката няма по-добър вариант за решаването на проблема .....

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
И от всичките работи кое ще излезе на диагностиката?WALL написа:danieldst написа:А,не е ли възможно да има проблем в турбото/разните му турбини,маркучи,вакуми и т.н./?Затова да ускорява чак на 3000об.
Напълно възможно е.... но едно е да мислиш от какво може да е, друго е да я тестваш със софтуер, който ти казва какво точно и има, защото нещо може да не работи в следствие на друго нещо. Работата на самото турбо зависи от датчик за налягането, вакумното управление, и самата механика в турбото. За това от диагностиката няма по-добър вариант за решаването на проблема .....

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани