Ключ за парното
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Ключ за парното
Здравейте колети ключа за шарното нешто не бачка и искам да го сваля и да го оправя може ли някой да ми каже как става това ?
Re: Ключ за парното
Откачаш 2-та маркуча зад мотора, които влизат в радиатора на парното.moadib написа:Здравейте колети ключа за шарното нешто не бачка и искам да го сваля и да го оправя може ли някой да ми каже как става това ?
Лягаш в краката на шофьора подготвен с пърцали и кръстата отверка или шестограм /не помня размера/. Откачаш буксата и развиваш, изтича малко антифриз.

- dido-bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 17.08.2006
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
- Мечтае да кара: еМММММ
Не е от ключа.Пробвай с реостата за степените.http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=142086
Поздрави.
- dido-bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 17.08.2006
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
- Мечтае да кара: еМММММ
Той тоя грип не е от скоро.
Свалясе измивасе с wd40 коригирасе пластината.Слагаш и се молиш да работи.

Поздрави.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
все повече ключове и врътки почват се евават ... ма не сме и тийнейджъри вече... мойта от лятото ще може да влиза в американски барове вече 

- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
ае как ги усещате кво им има на ключовете без да сте мерили напрежения има ли няма ли ...Мери се дебелия червен кабел който влиза в ключа спрямо Маса !
на колегата ми на М10-ката му липсваше +12В до ключа ... кво да разглобявам ...
оказа се, че има едно реле което взима Маса от стаетера /направено с цел да изключи всички консуматори когато въртиш на стаетер/
релето подава +12в на няколко неща ...
същия проблем имаше приятел който трансплантира М50б20 в е30 ...
така че мерете преди да разглобявате квото и да било ...
кабела мисля че беше черен с зелена лента /дано не греша !/ погледнете отдоло на кутията с предпазителите като я разглобите внимателно !!! там кадето влизат всички кабели в релета и предпазители.
ако няма +12в има 2 варианта или премахваш кабела от стаетера и му даваш маса принудително или се хващаш от друго място +12в ... и имаш Духало
Успех !!!!
на колегата ми на М10-ката му липсваше +12В до ключа ... кво да разглобявам ...
оказа се, че има едно реле което взима Маса от стаетера /направено с цел да изключи всички консуматори когато въртиш на стаетер/
релето подава +12в на няколко неща ...
същия проблем имаше приятел който трансплантира М50б20 в е30 ...
така че мерете преди да разглобявате квото и да било ...
кабела мисля че беше черен с зелена лента /дано не греша !/ погледнете отдоло на кутията с предпазителите като я разглобите внимателно !!! там кадето влизат всички кабели в релета и предпазители.
ако няма +12в има 2 варианта или премахваш кабела от стаетера и му даваш маса принудително или се хващаш от друго място +12в ... и имаш Духало

Успех !!!!

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Спрете моля с вечните коментари без да казвате нещо!!!
Проблемите обикновенно са с реостата,които се намира в корубата на вентилатора на парното....Отваряш предния капак,сваляш уплътнението на предния капак под предното стъкло,сваляш капака на парното,махаш пластмасовите охлюви на вентилатора,освобождаваш закрепващата пластина на моторчето,откачаш буксата на захранването и изваждаш моторчето.Като погледнеш вътре в освободеното от моторчето място,отдясната страна ще видиш малка кутиика като кибритена,това е реостата,натискаш го докато пропадне в дупката,влизаш колата,сваляш кората под волана,и се ориентираш в посока нагоре и надясно покраи пластмасите на парното докато напипаш реостата които ще виси на захранващите си кабели.Наи добре е да си го купиш от Камор,аз така направих преди време,около 30 - 3и няколко лева мисля че беше.....после сглабяш по обратния ред,Успех колега 


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
виж маторчето на парното да не е с разбити втулки

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани