Турбо 525д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 01 Апр 2009, 10:07

WALL написа:Пеперудките ги махай, дори и да са здрави, като я чипнеш върху тях ще има по голямо налягане и... може някоя ос да направи беля.....


Най-вероятно ще ги махна, защото ако ги оставя няма да ми е много спокойно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 19:09

map13 написа:
nightdriver написа:здравейте!
при мен турбото не се чува,но съм чувал,че свиренето на турбината
при бмв се получава от износени втулки на оста на същото!
за маслото,слагай 5w30 кастрол.по- тънко масло=по-бързо смазване на турбото при първоначално палене=по-бавно износване на втулките!


По тази логика значи моето си заминава така ли ?? да ти споделя че турбото съм го проверявал неколкократно .. и е в чудесна форма ... та това ме съмнява което казваш ..
Колеги ето едно клипче където турбото е ново. :mhihi:
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 19:11

BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 20:19

Ето и още един тест турбо. http://vbox7.com/play:0aa27fd9
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 20:45

Извот(мое мнение)колкото повече свири е по добре.
BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 01 Апр 2009, 21:34

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:47, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 21:44

Е добре щом казваш На черното бяло,незнаех,че турбините имат значение бензин или дизел.
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 22:18

gorota написа:Е добре щом казваш На черното бяло,незнаех,че турбините имат значение бензин или дизел.
:yes:
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 22:24

Ти си далеч.
BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 01 Апр 2009, 22:39

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

успокой се, бе, човек :mhihi: За пръв път виждам някой да се цитира сам и да си :yes:-ва мнението. А инъче и според мен няма разлика дали е за бензин или дизел турбото, има разлика в поколенията. При модерните дизели всички са последно поколение. И да се изкажа пак доколкото разбирам - свиренето, което се чува е повече от wastegate. клапана който освобождава излишното налягане, което прави турбината и по този начин спадат оборотите на същата, т.е. контролират се един вид, както се контролира и boost, налягането, което създава в цилиндрите. Дизеловите двг поемат повече налягане заради по-високото октаново число, както и бевнзинови, които работят на газ, по същата причина. Изпуфкването в края, както и по-рано казах е от blow-off valve, клапана, който изпуска цялото налягане, при отнемане на газта.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 22:50

Дизелът е със по ниско октаново число мисля,че беше 56окт.А просто бензиновите работят при по високо налягане.
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d Combi

Мнение от alnik » 01 Апр 2009, 22:55

Здравейте, колеги

само не можах да разбера откъде го измислихте този Wastegates клапан точно в този мотор!

При 525d няма такъв клапан - турбината е с променлива геометрия. Въобще повечето дизелови мотори над 110 конски сили са с променлива геометрия на входящата перка на турбината. Регулирането на налягането там става ,грубо казано, чрез вакуумен регулатор който се управлява електрически от компютъра и е свързан към вакум-помпата и механично променя ъгъла на входящите перки на турбината.

Турбината на 525d - мотора е Гарет ГТ2052 с променлива геометрия на входната перка.

Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 01 Апр 2009, 22:59

gorota написа:Дизелът е със по ниско октаново число мисля,че беше 56окт.А просто бензиновите работят при по високо налягане.


Това е цетаново число (при дизела). Сравнението беше косвено, идеята е, че дизелът издържа на по-голяма компресия преди да се самовъзпламени ;)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 23:09

така съм съгласен ти просто беше писал октаново, дизелът има компресия а бензина свши. ;) Въпросът ми е турбото трбва ли да свири? :P
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 01 Апр 2009, 23:12

alnik написа:Здравейте, колеги

само не можах да разбера откъде го измислихте този Wastegates клапан точно в този мотор!

При 525d няма такъв клапан - турбината е с променлива геометрия. Въобще повечето дизелови мотори над 110 конски сили са с променлива геометрия на входящата перка на турбината. Регулирането на налягането там става ,грубо казано, чрез вакуумен регулатор който се управлява електрически от компютъра и е свързан към вакум-помпата и механично променя ъгъла на входящите перки на турбината.

Турбината на 525d - мотора е Гарет ГТ2052 с променлива геометрия на входната перка. Никои но успорва това колега.А турбото като свири заминали ли сие? :roll:

Поздрави
BMW

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook