Твърди маркучи на водния радиатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 26 Мар 2009, 20:36

`DaRkMaN
МнениеПуснато на: 26 Мар 2009, 16:55 Заглавие:
какво значи тръгнала е тя е тръгнала като е излязла от завода още въпроса е кога ще стигне...то не съществува тдс който ако не му е правена главата и гарнитурата да не са тръгнали...просто няма такова животно...ще прегрее ако надуе брутално маркучите и хвърли водата и то ще стане само ако я реже на светофара не мисля че ще прегрее ако има водичка ест....може така да изкара още 5 години само господ знае а като се отвори главата тогава само може да се каже дали е спукана или само гарнитурата е за смяна всичко друго е гадаене Wink според мен си карай но с 1 на ум

Това и правя , а относно "рязането " на светофара - доста често го правя-кефи ме , пък каквото стане - части бол.....
Водните съединения наистина са твърди , но 1,5-2 бара - както колегата Gemar писа не е малко , не хвърля вода , затова отлагам отварянето :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 26 Мар 2009, 20:52

Колега сравни с друга тдс-ка и виж дали твоите мъркучи са по-твърди ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 26 Мар 2009, 21:09

**Novobraneca написа:Колега сравни с друга тдс-ка и виж дали твоите мъркучи са по-твърди ;)


Колегата вече е мерил за газове и си духа от гарнитурата... май от този ЦЦФЛ (енджъла) си осветил очите :D :mhihi: Днеска те гледам свиря ...переш яко по светофарите :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 26 Мар 2009, 21:22

Не сам те видял колега, то с тоя ниско летящ самолет. Сори за :OT:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 27 Мар 2009, 1:39

Щом са корави и имаш диагностика - по добре я отвори, направи и снимка и ако е здрава - шлайф и нова гарнитура! Това само ако си сигурен в думите на "специалиста" и след сравнение с друг ТДС. Ако се стигне до глава да сменяш ще е мъка!
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: E60,E39,E36

Мнение от Nikos » 27 Мар 2009, 9:06

Да използвам темата и аз.При мен ситуацията е следната:от 5 замервания на газовете в охладителната течност в различни сервизи , само на едно място ми показа че има газове.Колата не загрява и не губи антифриз, обаче маркучите са ми твърди.В М-КАР казват че това е нормално но на мен все ми се струва , че не е.Как да тръгвам да правя глава в тази ситуация?В сервиза , в който ми показа че има газове казаха че малко като се стопли ще започнат проблемите.Кажете някакво мнение по въпроса, че се чудя какво да правя.
Благодаря.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 27 Мар 2009, 10:38

Ами прави каквото правя аз , карам с едно на ум :driving: , нещо нямам вяра на "специалиста" ще направя още няколко теста на различни места + сравнение с друг ТДС.
Струва ми се че и двамата сме малко параноични :paranoid: и ще лагаме на здрава глава бинт :dunno:.
Спрях да вдигам толкова често капака , ако става нещо дастава тогава ще....... :banghead: :bcry:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: E60,E39,E36

Мнение от Nikos » 31 Мар 2009, 23:05

jelezar 70 написа:Ами прави каквото правя аз , карам с едно на ум :driving: , нещо нямам вяра на "специалиста" ще направя още няколко теста на различни места + сравнение с друг ТДС.
Струва ми се че и двамата сме малко параноични :paranoid: и ще лагаме на здрава глава бинт :dunno:.
Спрях да вдигам толкова често капака , ако става нещо дастава тогава ще....... :banghead: :bcry:


Колега каква температура ти показва на БК?На мен ми държи кам 100 гадуса и незнам това нормално ли е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 01 Апр 2009, 0:13

По мое мнение си караите но с едно на ум в смисъл да си наглеждате стрелката дали е на 12 часа. Ако мръдне спирате чакате да охлади. И обратно към сервизас пуснато парно на макс и при засилка пускате от скорост за да се охлажда двигателя. И внимавате стрелката на температурата да не минава 3/4. Това е от личен опит с едно е36. Ако стрелката на температурата ви не минава 3/4 докато смените нужните части няма да имате щети. Имаите предвид че и при - 12 градуса може да ви загрее колата. Тука няма значение лято зима. На мен ми загря при -12 понеже не ми бяха обезвъздушили системата добре и не бяха закачили добре тръбичките на антифриза. Имах късмет че бях сменял скоро анти фриза и често си наглеждах стрелката и се осетих още като тръгна стрелката.
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 01 Апр 2009, 0:27

Nikos написа:
jelezar 70 написа:Ами прави каквото правя аз , карам с едно на ум :driving: , нещо нямам вяра на "специалиста" ще направя още няколко теста на различни места + сравнение с друг ТДС.
Струва ми се че и двамата сме малко параноични :paranoid: и ще лагаме на здрава глава бинт :dunno:.
Спрях да вдигам толкова често капака , ако става нещо дастава тогава ще....... :banghead: :bcry:


Колега каква температура ти показва на БК?На мен ми държи кам 100 гадуса и незнам това нормално ли е.


На мен ми показва около 91-92 градуса нормално,при изкачване по баир е стигала до 97.Това е през зимата,сега като се затопли.........ще видим!
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 01 Апр 2009, 10:50

Температурата кове на 12ч. , когато включи силикона пада леко и пак на 12ч.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 01 Апр 2009, 10:57

По принцип стрелката не трябва да помръдва на никъде, а да е на 12ч. при всякакви условия, дори и когато виското зацепи или пускаш/качваш наклон, стрелката на температурата не помръдва. Поне при мен е така ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 01 Апр 2009, 12:08

**Novobraneca написа:По принцип стрелката не трябва да помръдва на никъде, а да е на 12ч. при всякакви условия, дори и когато виското зацепи или пускаш/качваш наклон, стрелката на температурата не помръдва. Поне при мен е така ;)
:yes: И при мен така
обичам BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 01 Апр 2009, 14:40

То и при мен стрелката не помръдва от 12.Но според борд комп. температурата варира окло 5-6 градуса.Стрелката не е толкова чувствителна,и ако се отмести от 12 значи температурата се е променила с поне 10 градуса (според мен).
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 01 Апр 2009, 14:45

Ако е тръгнала брат,това те чака : http://www.youtube.com/watch?v=cwn8Epoe ... re=channel ,стискам палци да не е!
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook