ТДС-студено палене(сутрин първо)?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

ТДС-студено палене(сутрин първо)?

Мнение от Иван Стоянов » 28 Мар 2009, 9:21

Здравеите.Става въпрос че сутрин колата пали от раз,започва да работи както си трябва на 750 оборота и след 10-тина секунди оборотите почват да падат и гасне.После пали и всичко вече си е супер.А онзи ден паля сутринта стрелката си застана на 750 оборота и до там,давам газ и държа педала повече от минута а оборотите не мърдат?Що е то?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 28 Мар 2009, 11:37

А след тази минута, вдигна ли оборотите? Като загрее как се държи?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 28 Мар 2009, 17:41

Vlados написа:А след тази минута, вдигна ли оборотите? Като загрее как се държи?

След тази минута ги вдига постепенно на 750 и после вече всичко си е супер до другата сутрин.Топла си пали и температурата си е на средата и оборотите са си о.к.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 28 Мар 2009, 18:16

Плочка гнп,примерно!
Газ,смyкач и ляв мигач

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Мар 2009, 18:21

+ 1 за плочка


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Мар 2009, 19:18

Иван Стоянов написа:
Vlados написа:А след тази минута, вдигна ли оборотите? Като загрее как се държи?

След тази минута ги вдига постепенно на 750 и после вече всичко си е супер до другата сутрин.Топла си пали и температурата си е на средата и оборотите са си о.к.
Не ми се стува да е от развалена плочка,ако е за смяна ще ти прави проблем винаги,а не само в даден момент.
Може би реглаж :roll: ,но най- вероятно ти дърпа въздух от някъде и се получава недостиг на гориво.
Огледай горивопровода и за теч на гориво около дюзите и гнп.Виж горивния филтър ,ако трябва го смени направо,огледай хубаво и горивопроводите в резервоара-търси запушен,хлабав или превид маркуч.
Ако не ти прави други проблеми колата,няма нужда да сменяш плочката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 30 Мар 2009, 19:48

Супер ви затруднявам или просто сте оскъдни на мнения по въпроса?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 30 Мар 2009, 21:39

Не ни се карай де ;) Така, както си го описал и на мен ми звучи като, че връща нафтата. Сложи един възвратен клапан, за да изолираш тази възможност.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: 635d
Мечтае да кара: Only BMW...
Детайли за колата: M6

Мнение от nitrif » 30 Мар 2009, 22:26

[quote="Иван Стоянов"]Супер ви затруднявам или просто сте оскъдни на мнения по въпроса?[/quote]Колега имах такав проблем,паля и не мога да дам газ 2,3мин.При мен(бях сменял пло4ка на гнп)не беше зацепена то4но пло4ката с вала на гнп-то,но след като я зацепих пак нямаше газ.Имам приятел в дару кар и мраднах цялата гнп кам двигателя(по негов савет),колата по4на да мени оборотите но газта си доиде,и оттам в при авера в дару кар настроика и мотора запя.В ПЛО4КАТА епроблема,100%


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 31 Мар 2009, 8:18

Иван Стоянов написа:Супер ви затруднявам или просто сте оскъдни на мнения по въпроса?
Колега съветвам те да направиш следното:
-изваждаш горивопровода,отиващ от горивния филтър към гнп,изваждаш го от страната на филтера;
-изваждаш горипровода от щуцера на гнп-то за излишнато гориво(не този идващ от дюзите,а този отиващ в резервоара)и на негово място стягаш маркуч ,с дължина около 1 метър;
-слагаш ги и двата маркуча(единия,за да дърпа гориво гнп -то директно от бутилката,другия за да връща излишното пам в бутилката) в бутилка пълна с нафта и палиш;
По този начин ще разбереш дали имаш проблем с горивопровода или си за реглаж на плочката.Пиши за резултата
А огледа ли за теч от гнп :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 31 Мар 2009, 20:08

Мерси.Като ви хапне човек и се сцепвате :D Теч нямам а центровката на ГНП-то на диагностика хващат ли я кото проблем и колко паре струва в Дару?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 31 Мар 2009, 20:10

Иван Стоянов написа:Мерси.Като ви хапне човек и се сцепвате :D Теч нямам а центровката на ГНП-то на диагностика хващат ли я кото проблем и колко паре струва в Дару?


дару не си заслужава да се оправят такива неща че дерат кожица от кръста
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 31 Мар 2009, 20:38

А в Супер дизел?И въобще къде по принцип?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 31 Мар 2009, 20:41

Иван Стоянов написа:А в Супер дизел?И въобще къде по принцип?


в Петрич при Ванката докато е още в БГ
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 31 Мар 2009, 20:56

Ами ако връща нафтата обратно в резервоара?
Или просто му е гаден филтъра?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook