Промяна на езика без ходене до дилър
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Промяна на езика без ходене до дилър
Колеги днес докато се ровех и попаднах на това упътване за промяна на езика на големия борд. Искам само да направя забележка, че не съм го пробвал, и незнам дали работи понеже езика си ми е на английски и не искам да го сменям на друг. За тези обаче, които искат да си сменят езика на борда, упътването може да се окаже доста полезно и да им спести 80-100 лв.
"RESETTING THE BMW DASH LANGUAGE
The language is stored in the Coding Plug. This is located in chocolate-brown harness connector
on the back of the instrument cluster. After 2/89 this is a separate plug on the back of the cluster.
When the cluster is first powered up the language is normally German by default.
To change the language,
1. Ignition switch in the OFF position.
2. Press and HOLD the right instrument cluster button.
3. Turn the ignition switch to the on position.
4. Wait about 10 seconds. The next language will be displayed.
5. Hold the button until the desired language appears.
If the language doesn't hold one of the following has occurred:
a) Code Plug has bad connection. - Check wiring for breaks or shorts. Disconnect and then
reconnect the Coding Plug on the back of instrument cluster.
b) Coding Plug may be defective. Replace Coding Plug.
c) Instrument cluster motherboard is dead. When this is the case there are normally other
problems present, such as : jumpy needles, tripometer resets itself to zero, gong keeps
sounding even after the brakes are depressed,...etc."
Надявам се да работи, а за тези които изпитват затруднения с английския, може да го преведа по късно.
"RESETTING THE BMW DASH LANGUAGE
The language is stored in the Coding Plug. This is located in chocolate-brown harness connector
on the back of the instrument cluster. After 2/89 this is a separate plug on the back of the cluster.
When the cluster is first powered up the language is normally German by default.
To change the language,
1. Ignition switch in the OFF position.
2. Press and HOLD the right instrument cluster button.
3. Turn the ignition switch to the on position.
4. Wait about 10 seconds. The next language will be displayed.
5. Hold the button until the desired language appears.
If the language doesn't hold one of the following has occurred:
a) Code Plug has bad connection. - Check wiring for breaks or shorts. Disconnect and then
reconnect the Coding Plug on the back of instrument cluster.
b) Coding Plug may be defective. Replace Coding Plug.
c) Instrument cluster motherboard is dead. When this is the case there are normally other
problems present, such as : jumpy needles, tripometer resets itself to zero, gong keeps
sounding even after the brakes are depressed,...etc."
Надявам се да работи, а за тези които изпитват затруднения с английския, може да го преведа по късно.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
колега добре ще е да го преведеш ако можещ , аз разбирам отчасти но не схванах къв е тоя кодинг плуг 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Ето превода, доколкото можах да го направя.
Ресетване на езика на таблото с уредите за БМВ
"Езикът на борда се пази в Кодиращия конектор. Става въпрос за шоколадено-кафевия конектор
отзад на борда. След 2/89 този конектор отделен от останалите (отзад на борда има три куплунга, единият
е този за който става въпрос). Когато таблото се постави фабрично езикът нормално е на немски по подразбиране."
........Общо взето горното е малко допълнителна информация и предистория
"За да смените езикът на борда
1. Ключът за запалване на позиция OFF.
2. Натиснете и задръжте десният бутон на таблото (CHECK CONTROL-a).
3. Завъртете ключа на позиция ON.
4. Изчакайте 10 секунди. Ще ви се изпишат последователно езиците на таблото.
5. Задръжте десния бутон докато желаният език се появи.
Ако възникне проблем с промяната на езика, едно от следните неща е причината:
а) Лоша връзка на кодиращия куплунг - проверете за повреди или окъсяване. Разкачете и пак закачете куплунга.
б) Кодиращия куплунг е може би повреден. Подменете го.
в) Дънната платка на борда е "мъртва". Когато това е причината, обикновенно е съпроводено и с други проблеми,
като: непостоянни показания на стрелките, изминатите км се нулират сами.... и т.н."
В общи линии това е превода, като не държа да е съвършенно точен, поради това че не мога да намеря точните думиза някои термини.
П.С. Сега обаче докато го превеждах се замислих, дали не става въпрос за някакво диагностично устройство което се
закача отзад за таблото, през този куплунг.
Ресетване на езика на таблото с уредите за БМВ
"Езикът на борда се пази в Кодиращия конектор. Става въпрос за шоколадено-кафевия конектор
отзад на борда. След 2/89 този конектор отделен от останалите (отзад на борда има три куплунга, единият
е този за който става въпрос). Когато таблото се постави фабрично езикът нормално е на немски по подразбиране."
........Общо взето горното е малко допълнителна информация и предистория
"За да смените езикът на борда
1. Ключът за запалване на позиция OFF.
2. Натиснете и задръжте десният бутон на таблото (CHECK CONTROL-a).
3. Завъртете ключа на позиция ON.
4. Изчакайте 10 секунди. Ще ви се изпишат последователно езиците на таблото.
5. Задръжте десния бутон докато желаният език се появи.
Ако възникне проблем с промяната на езика, едно от следните неща е причината:
а) Лоша връзка на кодиращия куплунг - проверете за повреди или окъсяване. Разкачете и пак закачете куплунга.
б) Кодиращия куплунг е може би повреден. Подменете го.
в) Дънната платка на борда е "мъртва". Когато това е причината, обикновенно е съпроводено и с други проблеми,
като: непостоянни показания на стрелките, изминатите км се нулират сами.... и т.н."
В общи линии това е превода, като не държа да е съвършенно точен, поради това че не мога да намеря точните думиза някои термини.
П.С. Сега обаче докато го превеждах се замислих, дали не става въпрос за някакво диагностично устройство което се
закача отзад за таблото, през този куплунг.
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Промяна на езика на таблото на Е32 и Е34
Колега за жалост тази инструкция е за моделите Е32 и Е34 с голямото табло (високата версия) и не е за промяна на езика на големия борд.
Езика на ВС при Е39 може да се сменя от сервизното "скритото" меню само при коли с навигация (4:3 или 16:9) и то само от предварително инсталираните
При MID има САМО един инсталиран език (според това за къде е бил предназначен първоначално автомобила) и просто няма какво да се избира. Трябва да се смени изцяло софтуера
При MID има САМО един инсталиран език (според това за къде е бил предназначен първоначално автомобила) и просто няма какво да се избира. Трябва да се смени изцяло софтуера
- вано
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: СЛИВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD
Моята е с малката навигация и езика се сменя от екрана на нав. обаче има само Италянски и Англйски
BMW-Баварска-машина вечна
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Съжалявам колеги. Много се зарадвах като намерих упътването, макар че нямам нужда от смяна на езика, но знам каква тъпня ми беше като бях със жабарски, та си викам чакай може и да помогне на някой.
Явно темата е безполезна, нека някой модератор я изтрие.
Явно темата е безполезна, нека някой модератор я изтрие.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани