Един въпрос за М20В20. Вече пали?
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Един въпрос за М20В20. Вече пали?
Днес събрах мотора и пробвах да го запаля, но без резултат. Аларма мисля, че нямам, защото нямам дистанционно. Кабели, капачка и палец и свещи са чисто нови, датчика на Хол си работеше до последно, но във вторник ще го измеря за всеки случай.
Искам да попитам някои въпроси:
Като сложа клемите на акумулатора и колата не е на контакт свети лампата с акумулатора на таблото. Когато дам на контакт-изгасва. Защо?
Къде се намира DMЕ.
В дясно от всмукателния колектор от блока излиза маркуче с диаметър около 10мм. Интересува ме къде отива това маркуче.
Искам да попитам някои въпроси:
Като сложа клемите на акумулатора и колата не е на контакт свети лампата с акумулатора на таблото. Когато дам на контакт-изгасва. Защо?
Къде се намира DMЕ.
В дясно от всмукателния колектор от блока излиза маркуче с диаметър около 10мм. Интересува ме къде отива това маркуче.
Последна промяна Sasho.85 на 05 Апр 2009, 21:47, променена общо 2 пъти
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
При монтирането си объркал кабелите,за това ти свети лампата и неще да пали, оправи ги и ще си 6 точки.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Стартера има три кабела. Единият е дебел, а другите два са тънки. Като на единия тънък обувката е по-тясна от другата и не може да влезе където и да е. При алтернатора работата е същата. Дебел кабел и тънък. А и стартера си върти идеално.
Утре ще ги проверя все пак.
EDIT: Сега видях, че има още една клема 30 на генератора, която съм я пропуснал.
. Утре ще сложа кабела и да се надявам да запали.
Утре ще ги проверя все пак.
EDIT: Сега видях, че има още една клема 30 на генератора, която съм я пропуснал.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Можеш ли да ми кажеш от къде идва този кабел и маркучето, което се намира в дясно от всмукателния колектор на блока къде отива.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Маркучето го намерих къде отива.
Лампата с акумулатора ми изгасна. Причината беше, че като съм стягал едното кабелче, то се е завъртяло и е допряло до другото.
Но колата не иска да запали. Припалва за части от секундата и толкова.
Лампата с акумулатора ми изгасна. Причината беше, че като съм стягал едното кабелче, то се е завъртяло и е допряло до другото.
Но колата не иска да запали. Припалва за части от секундата и толкова.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
И днес няма подобрение. Не пали и това си е. Искра има. Проверих бензиновата помпа дали работи-работи си.
Искам да попитам лампичките на Oil Servisa трябва ли да светнат, когато колата е на контакт и когато въртя на стартер. При мен не свети нито една. Възможно ли е да е изгоряло ECU-то или някакъв друг и как мога да го разбера.
Искам да попитам лампичките на Oil Servisa трябва ли да светнат, когато колата е на контакт и когато въртя на стартер. При мен не свети нито една. Възможно ли е да е изгоряло ECU-то или някакъв друг и как мога да го разбера.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
///peter написа:А какво припалва за момент ли?
Виж дали датчика на коляновия вал си вързал ок
по-скоро ако е сигурен че го е закачил да провери да не го е разменил с този на 6-ти цилиндър.

- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Датчика, който седи на кабела на свещта на шести цилиндър не съм го разкачъл от куплунга. Днес проверих съпротивлението на датчика на коляновия вал- 510 ома, което е в границите. Проверих и съпротивлението на моторчето за празен ход- в границите е. Но когато му завърях буталцето в крайно положение (отворено) и дадох на контакт, то не се върна в положение наполовина отворено, а се затвори напълно. След почистване с бензин повторих процедурата и резултатът беше същия.
Съпротивлението на датчика за температурата на водата показва стойности, които отговарят на температура на охлаждащата течност 80 градуса.
Възможно ли е заради този датчик колата да не пали и моторчето да се държи така.
Съпротивлението на датчика за температурата на водата показва стойности, които отговарят на температура на охлаждащата течност 80 градуса.
Възможно ли е заради този датчик колата да не пали и моторчето да се държи така.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
ЗАПАЛИХ КОРАБА.
Температурния датчик не съм го сменял още, защото е неделя и няма от къде да взема. Затова изкарах всички свещи и им намалих разстоянието между електродите. Запуших и маркучето на клапана за вентилация на резервоара за да не дърпа евентуално въздух от там и колата си запали. Утре пак ще монтирам маркучето и ще видя как е с него.
Искам да благодаря на _65536_kb_sec_ и на ///peter ( помогна да разбера защо свети лампата с акумулатора на таблото
)
п.п. Ся ако кажете и що не ми светят лампите на Oil Servisa няя да имате грешка

Искам да благодаря на _65536_kb_sec_ и на ///peter ( помогна да разбера защо свети лампата с акумулатора на таблото

п.п. Ся ако кажете и що не ми светят лампите на Oil Servisa няя да имате грешка

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани