Проблем с вискосъединителя - моля за експертно мнение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Мар 2009, 18:53

georgipass написа:
**Novobraneca написа:Колеги, ако може да дам и аз мнение по въпроса, значи при мен при студен двигател виското си е зацепено, чувам го как вие, но за около 2-3 мин. спира(спирам го с ръка) и чак като загрее колата пак се чува да фучи, никога не съм го сменял така си дойде колата от Германия, карам я вече година и нещо. На един колега му го сменихме(М52Б25) и при него е същата работа, виското което му монтирахме беше на Закс. Забелязал съм и при други колеги, че е същата работа ;)



И при мен си е същата работа и нямам грижи ;)
то така трябва да си е нормално

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Мнение от nafkata » 30 Мар 2009, 19:01

Да колега знам от октомви месец карам така ! И нищо не е станало и няма какво да стане единствените възможни неща (теории) са че натоварва водната помпа и може да гори малко повече (бензин ) до 1л . Ако искате мога да направя един клип да видите за какво става въпрос ( по скоро да чуете защото доста аларма вдига )


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Мар 2009, 19:05

nafkata написа:Да колега знам от октомви месец карам така ! И нищо не е станало и няма какво да стане единствените възможни неща (теории) са че натоварва водната помпа и може да гори малко повече (бензин ) до 1л
а бе айде стига :evil:
постоянно зацепено виско :D
карай така то в германия по друг начин не карат :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Мнение от nafkata » 30 Мар 2009, 19:27



Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Мар 2009, 19:31

nafkata написа:http://www.vbox7.com/play:a328d054
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D защо не пробва да го спреш :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Мнение от nafkata » 30 Мар 2009, 19:36

Не съм мазохист :) Единственото което искам да кажа е че не пречи че постоянно върти пък който както желае да кара


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Мар 2009, 19:37

nafkata написа:Не съм мазохист :) Единственото което искам да кажа е че не пречи че постоянно върти пък който както желае да кара
пречи и то доста

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 30 Мар 2009, 20:33

въобще не е хубаво да се кара с постоянно зацепено виско аз бех така и мога да кажа че загрева бавно върви по малко и харчи повече

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Мнение от nafkata » 30 Мар 2009, 20:55

Аз съм доволен при мен се получи сполучливо

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.12.2003
Местоположение: София

Мнение от Pav » 30 Мар 2009, 21:11

- Защо се наложи да смениш виското първия път, какъв беше проблема?
- Как разбра, че вие точно виското
- Кое почти всичко ти смениха по охлаждането

Питам те, защото и при мен имаше "аномалии" по охлаждането, които след близо година се оказаха със съвсем логично обяснение. Затова ми стана интересно. Отговори точно на всеки въпрос, някой може нещо да се светне, няма как 3 виско-съединителя подред да са ментета.


Здравейте - благодаря за Вашите мнения. Карам BMW от вече 10 г. и понеже съм лекар а не авто-специалист, това лято един климатикаджия ми каза че не му харесвало виското, климатика вдигал налягане и т.н. и ми го смениха - нямах никакви проблеми по охлаждането. След работа от 1-2 ч., напр. до Благоевград то си е зацепено - усеща се и още как. При 160 км/ч със зацепено виско е страшно - все едно карам Камаз напр. - не че съм карал но...След това изведнъж на колата и става леко, виското не се чува и колата има мощност. Така че звука и зацепеното виско го усещам и вече дори го сънувам. Чудя се какво да направя защото колата ми харесва идори не си и помислям да я сменям - но егати проблема. В Дару ми смениха 2 бр виско, водна помпа, термостат, датчици, промивка на системата, нов антифриз "ВМW" и знам ли какво още.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 30 Мар 2009, 22:29

аз так и не мога да разбера какъв ти е точно проблема :confused:
това виско което си е било на колата пазиш ли го?
омаслено ли беше, какво точно не му хареса климатикаджията, грееше ли ти колата с него т.е. стрелката за температурата минаваше ли отвесна позиция(12 ч.)
дифузора на перката на място ли си е?
Изображение
номер 1 на схемататова дето се вижда зад радиатора :roll:
нещо има гнило не може 3 броя ако не и бяха и 4 да правят един и същ проблем :roll:

едит: да не би тия улифренски дебили нещо да не са го сложили като хората, да са обърнали перката или и аз не знам. :confused:
Нормално ли загрява или и трябва повечко време?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 02 Апр 2009, 0:42

Моето виско не вие, но още студена като я запаля започва да си върти. Преди паленето не е хлабаво - усеща се леко съпротивление при опит за въртене на ръка. При температури под 0 градуса излиза от синята зона за 2-3км. Като загрее на 12 без 1 не мърда стрелката от там, но и виското не ми се струва зацепено както трябва - загася ли я мога да си го въртя на ръка почти както и като е студена. Как точно се преценява кога е зацепено както трябва - като е загряла колата може ли да се върти на ръка изобщо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 02 Апр 2009, 16:17

При мен при загряла се върти, но вчера забелязах нещо много изнедадващо понеже колата работи към 30 мин на място, и се включи отред другата перка :shock: ( електрическата), явно при мен действа по друг начин охлаждането, останалите колеги с климатик да кажат :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 02 Апр 2009, 17:04

georgipass написа:При мен при загряла се върти, но вчера забелязах нещо много изнедадващо понеже колата работи към 30 мин на място, и се включи отред другата перка :shock: ( електрическата), явно при мен действа по друг начин охлаждането, останалите колеги с климатик да кажат :D

нормално е , тя се включва за да помага на виското ;)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 02 Апр 2009, 17:09

georgipass написа:... колата работи към 30 мин на място, и се включи отред другата перка :shock: ( електрическата), ...


Колега, за да включи "виското" то трябва да се нагрее биметалната пластина отпред от към радиатора. Това на място трудно ще се случи особено при сравнително не-високи околни температури, защото няма нормалния поток въздух, който преминава през ламелите на радиатора и обдухва "виското" когато колата е в движение. От друга страна ако "виското" вече е зацепено и върти то ще продължи да върти и на място, докато се охлади под температурата на включване.
При това е нормално да се включи ел. перката на климатика, защото нея я управлява термо-датчик и не зависи от потока въздух, който попада върху нея.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook