Проблем с вискосъединителя - моля за експертно мнение
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
то така трябва да си е нормалноgeorgipass написа:**Novobraneca написа:Колеги, ако може да дам и аз мнение по въпроса, значи при мен при студен двигател виското си е зацепено, чувам го как вие, но за около 2-3 мин. спира(спирам го с ръка) и чак като загрее колата пак се чува да фучи, никога не съм го сменял така си дойде колата от Германия, карам я вече година и нещо. На един колега му го сменихме(М52Б25) и при него е същата работа, виското което му монтирахме беше на Закс. Забелязал съм и при други колеги, че е същата работа
И при мен си е същата работа и нямам грижи
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Да колега знам от октомви месец карам така ! И нищо не е станало и няма какво да стане единствените възможни неща (теории) са че натоварва водната помпа и може да гори малко повече (бензин ) до 1л . Ако искате мога да направя един клип да видите за какво става въпрос ( по скоро да чуете защото доста аларма вдига )
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Не съм мазохист
Единственото което искам да кажа е че не пречи че постоянно върти пък който както желае да кара

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
въобще не е хубаво да се кара с постоянно зацепено виско аз бех така и мога да кажа че загрева бавно върви по малко и харчи повече
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
- Защо се наложи да смениш виското първия път, какъв беше проблема?
- Как разбра, че вие точно виското
- Кое почти всичко ти смениха по охлаждането
Питам те, защото и при мен имаше "аномалии" по охлаждането, които след близо година се оказаха със съвсем логично обяснение. Затова ми стана интересно. Отговори точно на всеки въпрос, някой може нещо да се светне, няма как 3 виско-съединителя подред да са ментета.
Здравейте - благодаря за Вашите мнения. Карам BMW от вече 10 г. и понеже съм лекар а не авто-специалист, това лято един климатикаджия ми каза че не му харесвало виското, климатика вдигал налягане и т.н. и ми го смениха - нямах никакви проблеми по охлаждането. След работа от 1-2 ч., напр. до Благоевград то си е зацепено - усеща се и още как. При 160 км/ч със зацепено виско е страшно - все едно карам Камаз напр. - не че съм карал но...След това изведнъж на колата и става леко, виското не се чува и колата има мощност. Така че звука и зацепеното виско го усещам и вече дори го сънувам. Чудя се какво да направя защото колата ми харесва идори не си и помислям да я сменям - но егати проблема. В Дару ми смениха 2 бр виско, водна помпа, термостат, датчици, промивка на системата, нов антифриз "ВМW" и знам ли какво още.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
аз так и не мога да разбера какъв ти е точно проблема
това виско което си е било на колата пазиш ли го?
омаслено ли беше, какво точно не му хареса климатикаджията, грееше ли ти колата с него т.е. стрелката за температурата минаваше ли отвесна позиция(12 ч.)
дифузора на перката на място ли си е?
номер 1 на схемататова дето се вижда зад радиатора
нещо има гнило не може 3 броя ако не и бяха и 4 да правят един и същ проблем
едит: да не би тия улифренски дебили нещо да не са го сложили като хората, да са обърнали перката или и аз не знам.
Нормално ли загрява или и трябва повечко време?

това виско което си е било на колата пазиш ли го?
омаслено ли беше, какво точно не му хареса климатикаджията, грееше ли ти колата с него т.е. стрелката за температурата минаваше ли отвесна позиция(12 ч.)
дифузора на перката на място ли си е?

номер 1 на схемататова дето се вижда зад радиатора

нещо има гнило не може 3 броя ако не и бяха и 4 да правят един и същ проблем

едит: да не би тия улифренски дебили нещо да не са го сложили като хората, да са обърнали перката или и аз не знам.

Нормално ли загрява или и трябва повечко време?
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Моето виско не вие, но още студена като я запаля започва да си върти. Преди паленето не е хлабаво - усеща се леко съпротивление при опит за въртене на ръка. При температури под 0 градуса излиза от синята зона за 2-3км. Като загрее на 12 без 1 не мърда стрелката от там, но и виското не ми се струва зацепено както трябва - загася ли я мога да си го въртя на ръка почти както и като е студена. Как точно се преценява кога е зацепено както трябва - като е загряла колата може ли да се върти на ръка изобщо?
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
При мен при загряла се върти, но вчера забелязах нещо много изнедадващо понеже колата работи към 30 мин на място, и се включи отред другата перка
( електрическата), явно при мен действа по друг начин охлаждането, останалите колеги с климатик да кажат 


- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
georgipass написа:При мен при загряла се върти, но вчера забелязах нещо много изнедадващо понеже колата работи към 30 мин на място, и се включи отред другата перка( електрическата), явно при мен действа по друг начин охлаждането, останалите колеги с климатик да кажат
нормално е , тя се включва за да помага на виското

georgipass написа:... колата работи към 30 мин на място, и се включи отред другата перка( електрическата), ...
Колега, за да включи "виското" то трябва да се нагрее биметалната пластина отпред от към радиатора. Това на място трудно ще се случи особено при сравнително не-високи околни температури, защото няма нормалния поток въздух, който преминава през ламелите на радиатора и обдухва "виското" когато колата е в движение. От друга страна ако "виското" вече е зацепено и върти то ще продължи да върти и на място, докато се охлади под температурата на включване.
При това е нормално да се включи ел. перката на климатика, защото нея я управлява термо-датчик и не зависи от потока въздух, който попада върху нея.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани