един въпрос е 34
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
Благодаря на всички за отговорите,мотора не са го отваряли за да видят какъв е проблема
Просто така ми казват,че предполагат,а точно както и вие казахте можело и повдигачите да "чукат"
Принципно я покарах колата и,ако не вдигна пака за да го чуя това "чукане" нямаше да разбера за него,не е някакво "зверско" малко като дизелче
п.с А дали защото е автоматик малко мудно върви,тоест малко тромаво тръгва после след 90-100 бързо бяга ама...А от място като го настъпя до долу и като турбина "съска" ама няма мн вървеж
И горе долу нормално ли е с 30лв,минах 90 км

Принципно я покарах колата и,ако не вдигна пака за да го чуя това "чукане" нямаше да разбера за него,не е някакво "зверско" малко като дизелче

п.с А дали защото е автоматик малко мудно върви,тоест малко тромаво тръгва после след 90-100 бързо бяга ама...А от място като го настъпя до долу и като турбина "съска" ама няма мн вървеж

И горе долу нормално ли е с 30лв,минах 90 км

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
По-скоро са повдигачи, ако беше бутален болт щеше да е все едно те удрят с 5 кг чук по каската
.....и да нормално е да е мудна тая кола 


R6 - Was sonst?
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
lucky7o написа:п.с А дали защото е автоматик малко мудно върви,тоест малко тромаво тръгва после след 90-100 бързо бяга ама...А от място като го настъпя до долу и като турбина "съска" ама няма мн вървеж![]()
И горе долу нормално ли е с 30лв,минах 90 км
Тези коли са си малко тежки и старта не им е много сила - зависи с какво я сравняваш.
При 3-4000 оборота и нагоре и на мен ми свисти въздуха отпред под капака.
При сегашната цена на А95 това прави 17.5 литра - не зная как точно си я засякъл, ама предполагам че е имало доста газ до дупка - така е възможно - иначе за нормално каране си е много.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
И кво му е много ?
30 лева са 16 17 литра , за автоматик си е нормален градски разход , особенно и от човек който не знае как да го кара. На мен на борда си ми дава 16 18 най редовно .
30 лева са 16 17 литра , за автоматик си е нормален градски разход , особенно и от човек който не знае как да го кара. На мен на борда си ми дава 16 18 най редовно .
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
аз на борд много не вярвам, да не говорим, че и засичане на малки километри е с по-голяма грешка, отколкото на дълги дистанции или по-големи суми
аз моята си я понастъпвам и в задръствания карам и се цели към такъв разход, ама трудно - човека ако си кара леко трябва да е по-економик
аз моята си я понастъпвам и в задръствания карам и се цели към такъв разход, ама трудно - човека ако си кара леко трябва да е по-економик

- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Имах същия проблем-даже още не съм събрал мотора (снимка в галерията от вчера). И аз мислех, че е бутален болт, но се оказа мотовилков лагер на трети цилиндър. Звукът беше металически и се чуваше в горната част на блока.
Лесно може да провериш дали е бутален болт, Просто запали мотора и почвай да вадиш кабелите на свещите един по един. Ако чукането намалее при някой от цилиндрите значи е бутален болт, ако не-сваляш маслената вана и проверяваш на ръка за хлабини в някоя мотовилка.
Лесно може да провериш дали е бутален болт, Просто запали мотора и почвай да вадиш кабелите на свещите един по един. Ако чукането намалее при някой от цилиндрите значи е бутален болт, ако не-сваляш маслената вана и проверяваш на ръка за хлабини в някоя мотовилка.
- mirko0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320A
ако звучи като дизел малко може да е за смяна на масло и при мен така се получи малко преди смяната на маслото, след като го смених се оправи
Взех я колицата снощи,разбрал съм се с продавача да я закарам първо да я погледнат.Благодаря на колегата Пенчев,че ме насочи към човек,който ще я погледне и ще даде експерта оценка
Най вероятно до петък ще свърша тази работа
И сега... Много ми допада колата,супер запазена от вътре и от вън,можеби заради кожата ми харесва още повече придава някакъв комфорт,или красота може би
Общо взето ми харесва,голяма кола си е и возията е съвсем друга
Сега няколко въпроса
Значи колата е автоматик,бях споменал някъде по горе.Като дам по рязко газ и нещо не иска да върви само "съска" 2-3 метра и чак тогава позаислва...Като тръгна с по малко газ,пак нещо доста мудно
Но след това като дам газ и "излита" чува се някакво свирене като на турбо
А също и "бутончето" там "S" и "Снежинката" като го държа "с" натиснато (бутам и държа не натискам само) и ми се струва че по върви
С = спорт ?
Е ?
Снежинката ?
Каква е разликата на кое ще съм "цъкнал"
Също и още един въпрос
Алармата мисля,че е заводска,но не съм сигурен,като тръгна да отключвам и само съкам 1-то,2-то пак 1-то докато не зема та спре да свири
(1-то...копче)
Как се "борави" с тая гад
черно триъгълно с две копчета (ако е фабрична,ако не здраве да е)

Най вероятно до петък ще свърша тази работа

И сега... Много ми допада колата,супер запазена от вътре и от вън,можеби заради кожата ми харесва още повече придава някакъв комфорт,или красота може би

Общо взето ми харесва,голяма кола си е и возията е съвсем друга

Сега няколко въпроса

Значи колата е автоматик,бях споменал някъде по горе.Като дам по рязко газ и нещо не иска да върви само "съска" 2-3 метра и чак тогава позаислва...Като тръгна с по малко газ,пак нещо доста мудно



С = спорт ?
Е ?
Снежинката ?
Каква е разликата на кое ще съм "цъкнал"
Също и още един въпрос
Алармата мисля,че е заводска,но не съм сигурен,като тръгна да отключвам и само съкам 1-то,2-то пак 1-то докато не зема та спре да свири

Как се "борави" с тая гад

черно триъгълно с две копчета (ако е фабрична,ако не здраве да е)
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани