Един въпрос за М20В20. Вече пали?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Един въпрос за М20В20. Вече пали?

Мнение от Sasho.85 » 29 Мар 2009, 20:39

Днес събрах мотора и пробвах да го запаля, но без резултат. Аларма мисля, че нямам, защото нямам дистанционно. Кабели, капачка и палец и свещи са чисто нови, датчика на Хол си работеше до последно, но във вторник ще го измеря за всеки случай.
Искам да попитам някои въпроси:
Като сложа клемите на акумулатора и колата не е на контакт свети лампата с акумулатора на таблото. Когато дам на контакт-изгасва. Защо?
Къде се намира DMЕ.
В дясно от всмукателния колектор от блока излиза маркуче с диаметър около 10мм. Интересува ме къде отива това маркуче.
Последна промяна Sasho.85 на 05 Апр 2009, 21:47, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Мар 2009, 21:06

При монтирането си объркал кабелите,за това ти свети лампата и неще да пали, оправи ги и ще си 6 точки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 30 Мар 2009, 20:59

Кои кабели? За високо напрежение или някой други.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Мар 2009, 21:24

Да, на стартера или алтернатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 30 Мар 2009, 22:39

Стартера има три кабела. Единият е дебел, а другите два са тънки. Като на единия тънък обувката е по-тясна от другата и не може да влезе където и да е. При алтернатора работата е същата. Дебел кабел и тънък. А и стартера си върти идеално.
Утре ще ги проверя все пак.

EDIT: Сега видях, че има още една клема 30 на генератора, която съм я пропуснал. :roll: . Утре ще сложа кабела и да се надявам да запали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 31 Мар 2009, 7:58

:mhihi: Имах точно същия проблем при слагането на моя :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 31 Мар 2009, 11:12

Можеш ли да ми кажеш от къде идва този кабел и маркучето, което се намира в дясно от всмукателния колектор на блока къде отива.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 31 Мар 2009, 11:41

Покажи някаква снимка, така не мога да се сетя :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 31 Мар 2009, 18:28

Маркучето го намерих къде отива.
Лампата с акумулатора ми изгасна. Причината беше, че като съм стягал едното кабелче, то се е завъртяло и е допряло до другото.
Но колата не иска да запали. Припалва за части от секундата и толкова.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 02 Апр 2009, 18:52

И днес няма подобрение. Не пали и това си е. Искра има. Проверих бензиновата помпа дали работи-работи си.
Искам да попитам лампичките на Oil Servisa трябва ли да светнат, когато колата е на контакт и когато въртя на стартер. При мен не свети нито една. Възможно ли е да е изгоряло ECU-то или някакъв друг и как мога да го разбера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Апр 2009, 20:01

А какво припалва за момент ли?
Виж дали датчика на коляновия вал си вързал ок :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 02 Апр 2009, 20:39

///peter написа:А какво припалва за момент ли?
Виж дали датчика на коляновия вал си вързал ок :)


по-скоро ако е сигурен че го е закачил да провери да не го е разменил с този на 6-ти цилиндър.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 03 Апр 2009, 21:33

Датчика, който седи на кабела на свещта на шести цилиндър не съм го разкачъл от куплунга. Днес проверих съпротивлението на датчика на коляновия вал- 510 ома, което е в границите. Проверих и съпротивлението на моторчето за празен ход- в границите е. Но когато му завърях буталцето в крайно положение (отворено) и дадох на контакт, то не се върна в положение наполовина отворено, а се затвори напълно. След почистване с бензин повторих процедурата и резултатът беше същия.
Съпротивлението на датчика за температурата на водата показва стойности, които отговарят на температура на охлаждащата течност 80 градуса.
Възможно ли е заради този датчик колата да не пали и моторчето да се държи така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 03 Апр 2009, 21:55

бедна смес при палене дава тогава
смени датчика и пробвай пак
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 05 Апр 2009, 21:12

ЗАПАЛИХ КОРАБА. :bgflag: Температурния датчик не съм го сменял още, защото е неделя и няма от къде да взема. Затова изкарах всички свещи и им намалих разстоянието между електродите. Запуших и маркучето на клапана за вентилация на резервоара за да не дърпа евентуално въздух от там и колата си запали. Утре пак ще монтирам маркучето и ще видя как е с него.
Искам да благодаря на _65536_kb_sec_ и на ///peter ( помогна да разбера защо свети лампата с акумулатора на таблото :D )

п.п. Ся ако кажете и що не ми светят лампите на Oil Servisa няя да имате грешка :bchug:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook