е39 скоростен лост
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- idle_hands
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 M54B30
- Мечтае да кара: BMW X6 M Power
колеги и аз имам подобен проблем,само ч е при мене е само за 2-ра.Като с инабера на 1-ва нормално и после за 2-ра малко по трудно влиза,но за останалите няма проблем.От какво може да е?
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Леко старничен въпрос само и аз да задам...как мога да разбера че ми е заминал тампона на скоростната кутия, че понякога лоста почва кючек да играй.
The Ultimate Driving Machine
- mnstefanov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.01.2009
Проблема със скоростния лост е решен. Т.е. проблема при който лоста остава в положение към 5 скорост и бърка 3 с 5 или примерно 4 с 2 скорост. Вече се връща в нормално положение. Сваляха ми кутията и сменяха фиксаторите. Струваше ми около 30 лв части и 70 труд. БОШ-Варна до Метро.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
idle_hands написа:колеги и аз имам подобен проблем,само ч е при мене е само за 2-ра.Като с инабера на 1-ва нормално и после за 2-ра малко по трудно влиза,но за останалите няма проблем.От какво може да е?
CDV
Напиши тези три букви в търсачката. Има теми по него.
Clutch Delay Valve се нарича и според някои експерти от USA е поредната гпупост на БМВ наред с пластмасовата турбинка на водната помпа, пластмасова демферна шайба на М52, пластмасови болтове на водния радиатор и т.н.
Някои го махат тоя CDV, други го сменят с нов ,трети слагат някакво приспособление на негово място, но проблема с по трудното превключване от 1-ва на 2-ра изчезвал след това.Ти решаваш какво да го правиш или да не правиш.
Аз съм му вдигнал мерника и след някой друг ден ще го махна и ще пиша как е.
Успех.

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Воденичаров написа:Bera, пиши като го махнеш наистина, че ми е много интересно да видя как е.
Ще я вдигна на канала ,ама се нагодисвам още. Много бавно тръгва на светофарите и трудно минава от 1-ва на 2-ра, което е леко дразнещо за 150кс. Ще го махам ама...ден си избирам.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: ре
bera написа:Воденичаров написа:Bera, пиши като го махнеш наистина, че ми е много интересно да видя как е.
Ще я вдигна на канала ,ама се нагодисвам още. Много бавно тръгва на светофарите и трудно минава от 1-ва на 2-ра, което е леко дразнещо за 150кс. Ще го махам ама...ден си избирам.
Е що ще тръгва бавно? Мен ме дразни, че като вкарам втора придърпва някой път.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Воденичаров аз усетих примяна при мен между 1 и 2 по отношение на придръпването, но все още го има. Този CDV клапан как може да се разбере дали го има при мен без да се разглобява?
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
martinvn написа:Воденичаров аз усетих примяна при мен между 1 и 2 по отношение на придръпването, но все още го има. Този CDV клапан как може да се разбере дали го има при мен без да се разглобява?
Какво си направил че си усетил разлика? Иначе за клапана нямам представа.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
martinvn написа:Воденичаров аз усетих примяна при мен между 1 и 2 по отношение на придръпването, но все още го има. Този CDV клапан как може да се разбере дали го има при мен без да се разглобява?
Вдигни колата (канал или на крикове)
Махни кората на двигателя от долу.
Погледни скоростната кутия от ляво и отсрани за буталцето на съединителя и виж дали има ето това удебеление ,което съм заградил на снимката.
Отвива се от със 17-ка от пред и отзад и тръбичката влиза директно в корпуса, фактически това дето е като паралелепипед (май-така се казваше) е самия клапан.

Воденичаров, тръгвам бавно на светофата щото ми пръдърпва и не я настъпвам много..не ми даа да включа веднага на 2-ра.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Същата работа съм. Ако искам да тръгна по-бързичко и набера до към 3000-3500 оборота на 1, като натисна съединителя и искам да вкарам 2 става малко по трудно и сякаш има интервал от малко повече от секунда, в която се замисля и през това време оборотите са паднали и ме забива и се губи идеята на бързото ми потегляне
Става така че дали ще превключа между 1 и 2 на 1500 оборота или повече няма значение, дори при по-ниските обороти се изстрелвам по-лесно защото по-бързо превключвам към 2-ра, а от там нататък си се наема:)
Ще видя този СДВ клапан дали го имам, ако го нямам може да се окаже че и горната хидравлична помпа прави проблем тъй като на времето като купих колата бях подменил оригиналната с някаква по-евтина понеже бяха позаминали ресурсите, а нещо педала не се връщаше добре. В последствие се оказа, че не се е връщал заради липсващо амортисьорче зад педала. Но оригиналната помпа не я запазих.. Тогава покрай еуфорията от новата кола не съм обърнал толкова внимание, но от после ми направи впечатление, че сякаш действието на съединителя изостава от отпускането на педала. До преди седмица мислех че е от износен феродов или скапан претискател но и след смяната го забелязвам
Трябва да поогледам хидравликата + този клапан ако го има.
Явно някъде там става проблем, тъй като колата върви много добре и се усеща страшна динамика, а и е напълно обслужена, тествана, и са почистени всички възможни елементи, за които съм изчел по темите, че е възможно на спъват колата. Само това тръгване ме кара да се чъвствам като новобранец

Ще видя този СДВ клапан дали го имам, ако го нямам може да се окаже че и горната хидравлична помпа прави проблем тъй като на времето като купих колата бях подменил оригиналната с някаква по-евтина понеже бяха позаминали ресурсите, а нещо педала не се връщаше добре. В последствие се оказа, че не се е връщал заради липсващо амортисьорче зад педала. Но оригиналната помпа не я запазих.. Тогава покрай еуфорията от новата кола не съм обърнал толкова внимание, но от после ми направи впечатление, че сякаш действието на съединителя изостава от отпускането на педала. До преди седмица мислех че е от износен феродов или скапан претискател но и след смяната го забелязвам

Трябва да поогледам хидравликата + този клапан ако го има.
Явно някъде там става проблем, тъй като колата върви много добре и се усеща страшна динамика, а и е напълно обслужена, тествана, и са почистени всички възможни елементи, за които съм изчел по темите, че е възможно на спъват колата. Само това тръгване ме кара да се чъвствам като новобранец

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани