Турбо 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
nightdriver написа:здравейте!
при мен турбото не се чува,но съм чувал,че свиренето на турбината
при бмв се получава от износени втулки на оста на същото!
за маслото,слагай 5w30 кастрол.по- тънко масло=по-бързо смазване на турбото при първоначално палене=по-бавно износване на втулките!
аз ви казвам че здраво турбо не се чува да свири ма вие не... кеф ви е да го слушате как бучи

- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
nightdriver написа:здравейте!
при мен турбото не се чува,но съм чувал,че свиренето на турбината
при бмв се получава от износени втулки на оста на същото!
за маслото,слагай 5w30 кастрол.по- тънко масло=по-бързо смазване на турбото при първоначално палене=по-бавно износване на втулките!
По тази логика значи моето си заминава така ли ?? да ти споделя че турбото съм го проверявал неколкократно .. и е в чудесна форма ... та това ме съмнява което казваш ..
- вано
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: СЛИВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD
То турбото ще си проличи дали е наред,за сега него пипам. Трябва ли да го сменя това масло веднага? На 7000км ми е изгаснал един зелен диод,ваобще на колко км. трябва да го сменя? 5/40 нее ли по добър вариянт след като има по голям температурен коефицент?
BMW-Баварска-машина вечна
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
ами 5w40 го препоръчват,когато мотора е на много км и гори масло.
това ще го определят в сервиза при смяната на маслото.
а за турбото зависи колко много се чува и на кои обороти?ако и след 2000 и нагоре продължава да се чува свирене има луфт оста.
това ще го определят в сервиза при смяната на маслото.
а за турбото зависи колко много се чува и на кои обороти?ако и след 2000 и нагоре продължава да се чува свирене има луфт оста.
- вано
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: СЛИВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD
Чува се само на ниски оборото даже под 2000 об. Ами колата е на 198000км в Дару кар ми казаха че всички модоли показват тези км. и ако някой ги е върнал е бил голям майстор (хакер)
BMW-Баварска-машина вечна
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
ами и аз мисля,че мотора ти е ок,само провери тези маркучи дето ти е казал колегата wall и при следващата смяна на маслото го смени с castrol long life 04 txt или slx 5w30. по скъпо е,но затова пък ще имаш пробег от 30000км и нагоре!
това го казва бмв!
това го казва бмв!
- вано
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: СЛИВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD
Със сигорност ще сложа 5/30 обаче въпроса е на колко км. да сменя това масло къде имам,в Дару кар забравиха да ми споменат
BMW-Баварска-машина вечна
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
miroalpina написа:няма турбо което да не вие колега, ако не ти харчи масло няма проблем, става кофти като почне да яде маслото виж студеният охлюффффффффффффффф дали е омаслен няма една чиста която да съм виждал било 525,330 530 провери дали ти пълни кулера с масло ако има в него кофти,,,,,,
Колеги,
Не съм достатъчно компетентен, но защо вече няколко пъти в ДАРУ КАР ми казват, че по конструкция всеки автомобил с ТУРБО харчи 35% повече масло?
Няколко пъти вече се спичам и ги атакувам с въпроси в тази връзка и все ми обясняват, че конструктивно няма никакъв начин, през турбото да не хвърчи масло към кулера. Е, образно казано "хвърчи", разбира се. Не говоря за големи количества.
Информацията ми се стори странна и я засякох с няколко други мнения. Всичките се покриваха напълно с това, което ми дават в ДАРУ.
Аз ли не разбирам нещо, или има някакво недоразумение?
Хубав ден и успешна седмица на всички!
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Моето турбо също свири много и след 2000об. мин. се чува още по силно, но маслото не го харчи изобщо, поне нямам наблюдение да е мръднало за 4000-те километра от както карам колата, а тя е на 255 000км. реални и мисля че досега не е сменявано, но ще видя тези дни какво му е състоянието и ако трябва ще го закарам на една профилактика пък да видим какво ще каже майсторчето 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
WALL написа:Lacho написа:Моето турбо също свири много и след 2000об. мин. се чува още по силно...
Е то остана и да не свири.... точно твоето. Колко си я "надул" колега?
Още не съм я надул именно заради него, първо ще ходя на проверка на турбото, ще сваля пеперудките (макар че ако са ОК може и да ги почистя и да ги оставя), ще почистя ЕГР-а и тогава ще я надуя, просто трябва да мине тези профилактики преди чипосването

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
mashina написа:Lacho,кажи после къде са ти прегледали турбината
и дали си доволен.
Нямаш проблеми, надявам се до края на седмицата да остане време на майсторчето да я прегледа. Ако съм доволен (почти съм сигурен че ще съм


0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани