Турбо 525д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 13.03.2009

Мнение от Lamzi » 29 Мар 2009, 2:48

nightdriver написа:здравейте!
при мен турбото не се чува,но съм чувал,че свиренето на турбината
при бмв се получава от износени втулки на оста на същото!
за маслото,слагай 5w30 кастрол.по- тънко масло=по-бързо смазване на турбото при първоначално палене=по-бавно износване на втулките!

аз ви казвам че здраво турбо не се чува да свири ма вие не... кеф ви е да го слушате как бучи :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 29 Мар 2009, 11:45

nightdriver написа:здравейте!
при мен турбото не се чува,но съм чувал,че свиренето на турбината
при бмв се получава от износени втулки на оста на същото!
за маслото,слагай 5w30 кастрол.по- тънко масло=по-бързо смазване на турбото при първоначално палене=по-бавно износване на втулките!


По тази логика значи моето си заминава така ли ?? да ти споделя че турбото съм го проверявал неколкократно .. и е в чудесна форма ... та това ме съмнява което казваш ..

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 13.03.2009

Мнение от Lamzi » 29 Мар 2009, 12:18

ти сам ли си го проверяваш или някои така ти е казал... нищо му няма караи...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: СЛИВЕН
Пол: Мъж
Кара: 530XD

Мнение от вано » 29 Мар 2009, 12:25

То турбото ще си проличи дали е наред,за сега него пипам. Трябва ли да го сменя това масло веднага? На 7000км ми е изгаснал един зелен диод,ваобще на колко км. трябва да го сменя? 5/40 нее ли по добър вариянт след като има по голям температурен коефицент?
BMW-Баварска-машина вечна

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 29 Мар 2009, 13:04

ами 5w40 го препоръчват,когато мотора е на много км и гори масло.
това ще го определят в сервиза при смяната на маслото.
а за турбото зависи колко много се чува и на кои обороти?ако и след 2000 и нагоре продължава да се чува свирене има луфт оста.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: СЛИВЕН
Пол: Мъж
Кара: 530XD

Мнение от вано » 29 Мар 2009, 13:18

Чува се само на ниски оборото даже под 2000 об. Ами колата е на 198000км в Дару кар ми казаха че всички модоли показват тези км. и ако някой ги е върнал е бил голям майстор (хакер)
BMW-Баварска-машина вечна

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 29 Мар 2009, 13:45

ами и аз мисля,че мотора ти е ок,само провери тези маркучи дето ти е казал колегата wall и при следващата смяна на маслото го смени с castrol long life 04 txt или slx 5w30. по скъпо е,но затова пък ще имаш пробег от 30000км и нагоре!
това го казва бмв!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: СЛИВЕН
Пол: Мъж
Кара: 530XD

Мнение от вано » 30 Мар 2009, 0:19

Със сигорност ще сложа 5/30 обаче въпроса е на колко км. да сменя това масло къде имам,в Дару кар забравиха да ми споменат
BMW-Баварска-машина вечна

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 30 Мар 2009, 9:50

miroalpina написа:няма турбо което да не вие колега, ако не ти харчи масло няма проблем, става кофти като почне да яде маслото виж студеният охлюффффффффффффффф дали е омаслен няма една чиста която да съм виждал било 525,330 530 провери дали ти пълни кулера с масло ако има в него кофти,,,,,,


Колеги,

Не съм достатъчно компетентен, но защо вече няколко пъти в ДАРУ КАР ми казват, че по конструкция всеки автомобил с ТУРБО харчи 35% повече масло?

Няколко пъти вече се спичам и ги атакувам с въпроси в тази връзка и все ми обясняват, че конструктивно няма никакъв начин, през турбото да не хвърчи масло към кулера. Е, образно казано "хвърчи", разбира се. Не говоря за големи количества.

Информацията ми се стори странна и я засякох с няколко други мнения. Всичките се покриваха напълно с това, което ми дават в ДАРУ.

Аз ли не разбирам нещо, или има някакво недоразумение?

Хубав ден и успешна седмица на всички!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 30 Мар 2009, 14:58

Моето турбо също свири много и след 2000об. мин. се чува още по силно, но маслото не го харчи изобщо, поне нямам наблюдение да е мръднало за 4000-те километра от както карам колата, а тя е на 255 000км. реални и мисля че досега не е сменявано, но ще видя тези дни какво му е състоянието и ако трябва ще го закарам на една профилактика пък да видим какво ще каже майсторчето ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 30 Мар 2009, 18:12

Lacho написа:Моето турбо също свири много и след 2000об. мин. се чува още по силно...


Е то остана и да не свири.... точно твоето :D . Колко си я "надул" колега?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 31 Мар 2009, 10:01

WALL написа:
Lacho написа:Моето турбо също свири много и след 2000об. мин. се чува още по силно...


Е то остана и да не свири.... точно твоето :D . Колко си я "надул" колега?


Още не съм я надул именно заради него, първо ще ходя на проверка на турбото, ще сваля пеперудките (макар че ако са ОК може и да ги почистя и да ги оставя), ще почистя ЕГР-а и тогава ще я надуя, просто трябва да мине тези профилактики преди чипосването ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 31 Мар 2009, 12:25

Пеперудките ги махай, дори и да са здрави, като я чипнеш върху тях ще има по голямо налягане и... може някоя ос да направи беля.....


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Мнение от mashina » 31 Мар 2009, 14:35

Lacho,кажи после къде са ти прегледали турбината
и дали си доволен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 01 Апр 2009, 9:54

mashina написа:Lacho,кажи после къде са ти прегледали турбината
и дали си доволен.


Нямаш проблеми, надявам се до края на седмицата да остане време на майсторчето да я прегледа. Ако съм доволен (почти съм сигурен че ще съм ;) ) ще те свържа. ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook