Колеги писна ми продавам си колата-Парахода е вече готов!
Модератор: Технически модератори
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
S_h_e_f_a написа:..а до каря на лятото се надявам да съм с М-мотор
Тъкмо ще дадеш да й направя едно кръгче като дойда


На моята боята е много зле-има забележки навсякъде... ама няма да е скоро...
Божидаре, дано по-бързо се оправят нещата с твоя кораб... честно ти казвам-не очаквах да излезнат толкова много проблемите


- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
dj_ennsy_1 написа:Божидаре, дано по-бързо се оправят нещата с твоя кораб... честно ти казвам-не очаквах да излезнат толкова много проблемитето не бяха сегменти, шлайфане на глави, ваноси, виско съединители, всичките възможни датчици...
Ми така е като не е подържана колата преди това и като я е купувал не е гледал.Поне сега ще стане кола 1 път

Незнам кога ще имам време за отида за един М донор



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ама тука нещо офтопик се върти
Моля ви ,нека темата бъде само за автомобила на колегата
Иначе по темата - бях пуснал миналата година една тема за пълно обслужване по периферията на двигателя - всички тръбички,маркучи,уплътнители ,навсякъде където минават бензин,въздух и масло ,всичкото това удоволствие ми беше излязло някъде около 400 и нещо лева с оригинални части и оттогава двигателя е сух ,няма трепване при работа и всичко е О'К.няма начин двигател на толкова години и километри преживял много зими и лета да е херметичен по своята същност
Убеден съм ,че има някакви интервенции по електрониката от някой вампир
Това ,че е Сименс в никакъв случай не значи лошо лично за мен на база опита през годините и километрите извървяни...
Който ще си купува Е34 по-добре да не взима такава с газова уредба
Георги Пенчев

Моля ви ,нека темата бъде само за автомобила на колегата

Иначе по темата - бях пуснал миналата година една тема за пълно обслужване по периферията на двигателя - всички тръбички,маркучи,уплътнители ,навсякъде където минават бензин,въздух и масло ,всичкото това удоволствие ми беше излязло някъде около 400 и нещо лева с оригинални части и оттогава двигателя е сух ,няма трепване при работа и всичко е О'К.няма начин двигател на толкова години и километри преживял много зими и лета да е херметичен по своята същност

Убеден съм ,че има някакви интервенции по електрониката от някой вампир

Който ще си купува Е34 по-добре да не взима такава с газова уредба
Георги Пенчев
вчера сменихме компа с друг и имаше леко подобрение на работата, анеговия го сложихме на другата кола и се оказа пълен ад-неще да върви, стана една мудна и работи неравномерно, но снощи не останах да видя какво се е получило, щото отново я закачиха на машината понеже даде 2 грешки в датчика на разпределителния вал и на датчика за въздуха на всмукателите
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Здравейте пак- вижда му се края
реших да пусна един пост да не ме забравите
значи днеска купих датчик на разпределителния вал и го пратих към Благоевград. Гецата се обади преди малко и каза че няма да си позная колата направо върви по-добре от магазинска само за статистиката да отбележа до дук
1. Сегменти , шлайфане на глава, легла на клапани и тн.
2. Ремонтиран датчик на коляновия вал
3. Сменен комп.
4. Преправяна ламбда сонда
5. Оправен Ванос
6. Сменен датчик на разпределителния вал
7. То не остана какво да се прави вече по тая кола ................


1. Сегменти , шлайфане на глава, легла на клапани и тн.
2. Ремонтиран датчик на коляновия вал
3. Сменен комп.
4. Преправяна ламбда сонда
5. Оправен Ванос
6. Сменен датчик на разпределителния вал
7. То не остана какво да се прави вече по тая кола ................

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Искам да изкажа специални благодарности на Гецата -този човек не престава да ме изненадва
нестига че ми подари виско ами днеска ми сменил и акумолатора (то моя беше 66 амперчаса и сега е с Варта 90 ампера) - и на всичкото отгоре се зае и със задачата да ми смени филтъра на климатика направо незнам дано има повече такива хора в България
Другата седмица живот и здраве като взема красавицата пак ще пиша окончателно и мисля даже да обесня кое от каде идва за да знаят колегите за напред


Другата седмица живот и здраве като взема красавицата пак ще пиша окончателно и мисля даже да обесня кое от каде идва за да знаят колегите за напред
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Здравейте, колеги искам да благодаря пак на Геца и на Пешо майстора за търпението и за добрата работа и многото услуги които ми свършиха - това са хора на място
колата е вече готова сега се връщам от Благоевград
1. Сегменти , шлайфане на глава, легла на клапани и тн.
2. Ремонтиран датчик на коляновия вал
3. Сменен комп.
4. Преправяна ламбда сонда - Бошовска
5. Оправен Ванос
6. Сменен датчик на разпределителния вал
7. Сменен датчик за въздоха
8. Сменено масло
9. Ремонт на Изпаритела и още неща по газовата
613лв. ми взе всичко майстора
146лв -датчик на раз. вал
70лв. Гарнитура на главата
Тотал = 850лв
Има още за смяна
1. Ламбда сонда - трябва си Сименс тая Бош е само временно
2. Съединител
3. Горни ударни тампони на нивомата
4. тампони на амортесиорите предни
Резултат - колата тръгва още от 2000 оборота няма и помен от тази дървена работа на мотора няма прекъсване няма глъхнене бих казал за мене върви повече от преди и то доста обаче немога много да преценя след като сменя ламбдата и съединителя и тогава пак ще пиша
А най-големия филм е че днеска в 24:00 ми изтича гражданската добре че се прибрах сега 


1. Сегменти , шлайфане на глава, легла на клапани и тн.
2. Ремонтиран датчик на коляновия вал
3. Сменен комп.
4. Преправяна ламбда сонда - Бошовска
5. Оправен Ванос
6. Сменен датчик на разпределителния вал
7. Сменен датчик за въздоха
8. Сменено масло
9. Ремонт на Изпаритела и още неща по газовата
613лв. ми взе всичко майстора



146лв -датчик на раз. вал
70лв. Гарнитура на главата
Тотал = 850лв
Има още за смяна
1. Ламбда сонда - трябва си Сименс тая Бош е само временно
2. Съединител
3. Горни ударни тампони на нивомата
4. тампони на амортесиорите предни
Резултат - колата тръгва още от 2000 оборота няма и помен от тази дървена работа на мотора няма прекъсване няма глъхнене бих казал за мене върви повече от преди и то доста обаче немога много да преценя след като сменя ламбдата и съединителя и тогава пак ще пиша






Честито колега, и браво на майсторите. Нека всички сте живи и здрави и да знаете, че там горе има някой, който гледа и всичко се връща в този живот. Нека колегата да си е кара със здраве и само хубави мигове от тук нататък, защото марката е само една БМВ !!!
ПС. Не сте ли заснели момента в който си е взема колегата ? Предполагам че погледа му е бил като на малко дете пред сладкарска витрина

ПС. Не сте ли заснели момента в който си е взема колегата ? Предполагам че погледа му е бил като на малко дете пред сладкарска витрина

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
2 тампона за амортесьорите (за нивоматни) 2х75 лв. трябват само оригинални и нямат от марките заместители, но пробвай при mitko_n1. Той също може да ги поръча и да има някаква отстъпка.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Много добра работа са свършили колегите, сега остава да търкаш гуми. Само се питам не трябваше ли да откарам и мойта кочина до Гецата, но само до мене му е на колегата, но ще му ида на гости, никога не съм ходил към този край на страната.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани