"Акумулатор"/табло

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

"Акумулатор"/табло

Мнение от twake » 28 Мар 2009, 23:09

Колеги, започна да свети лапмата "акумулатор" на таблото. Моля, някой да каже къде се намира бушона на ренератора, спешно е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 28 Мар 2009, 23:20

Не е до бушона колега, сваляй алтернатора за преглед при "доктора", че ще ти замине акумулатора бързо. Четки или колектор, па му смени и лагерите да те слуша дълго.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 28 Мар 2009, 23:22

NikiNikolov написа:Не е до бушона колега, сваляй алтернатора за преглед при "доктора", че ще ти замине акумулатора бързо. Четки или колектор, па му смени и лагерите да те слуша дълго.

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 28 Мар 2009, 23:50

Трудно ли се сваля колеги? Колко ще излезе смяната на всичко това?
След 3500-4000 оборота спира да свети. После спре и да пали колата.
Последна промяна twake на 28 Мар 2009, 23:54, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 28 Мар 2009, 23:53

бушон №15 ама е малко вероятно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Бургас А5606АВ

сс

Мнение от p0lterguest » 29 Мар 2009, 21:38

на мен ремонта ми легна към 300лв..за 2 часа работа е
мРазим голфЪрчета

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 29 Мар 2009, 21:41

Малко вероятно да е от бушона колега.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 29 Мар 2009, 21:48

Бах я цифрата, какво е толкова сложно. От къде си колега, ако нямаш нужния инструмент може да направиш и беля. На моя ремонта ми струваше 30 лв. : 15 за реле-регулатор за голф 2 и останалото за ударна отверка, че не беше отвивано от както е излязло от завода, лагерите ги намерих в гаража.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook