Dunev Motor Sport-DMS Drift Team - The Evolution of Nissan 2
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- drift2g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: на доста места
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i, Nissan Silvia
- Мечтае да кара: Е60 М5, 135tii
Колега дай да си говорим истински неща. Виж колко струва доказана дрифт кола пе4елила EDC(евро дрифт шампионат) и ти ше ми кажеш 4е тоая дръглив нисан струва 200к лева аре стига глупости http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... 000-a.html
Fuck life before life fucks you!!!
Красота и изящество на материала
http://www.youtube.com/watch?v=zPHuq_QFido Е46 + карач=

Красота и изящество на материала
http://www.youtube.com/watch?v=zPHuq_QFido Е46 + карач=

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Евала за колата и работата по нея, но съм съгласен и с drift2g . Всичкото хубаво и много хора защитиха тез 200 К лв ..... обаче с тия уреди ....
... поне VDO или Autometer да бяха.

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
Да прав е колегата че е смешна тая цена
.
И само ще добавя че и ние тук в България парзаляме на 2-3-4-та предавка.А колите с по къс диф като моя дори и на 5-та.
със здраве на всички беемвисти ще ги видим колко струват тия нисани
.

И само ще добавя че и ние тук в България парзаляме на 2-3-4-та предавка.А колите с по къс диф като моя дори и на 5-та.
със здраве на всички беемвисти ще ги видим колко струват тия нисани

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аве ае почвайте прайте бегачките и като стигнете и наполовина да ги подготвите толкова давайте да видим вашата калкулация колко ви струват колите ....
ае само вижте колко струва истинска хомологирана седалка .. 5 6 хил. лв. или и аз нещо съм настинал
ае питайте и росен колко му струва евото да видим и той дали няма "полудее" с неква такава сума
ае само вижте колко струва истинска хомологирана седалка .. 5 6 хил. лв. или и аз нещо съм настинал
ае питайте и росен колко му струва евото да видим и той дали няма "полудее" с неква такава сума
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Alex_Burdin написа:Ок разбирам те но според мен е важен краиният ефект а не 5к левова седалка.
ем от седалките .... аз карам със седалка за 400лв не хомологирана
и като седна в истинска карбонова седалка няма нищо общо просто ..
а в тия от 220лв въобще да не говорим ... мойто толовище от 60 кила сцепи една ...
та не стоплям кво искаш да кажеш с тва: "важен е крайния вариант"
ако искаш да обориш тая истина, че по-скъпото е по-добро не знам ... успех
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
гледаите са аз не на въпреки ма 260 коня не е никак много за тази кола тя е турбу и сток е 170 сега колко време им е тонело си е техен проблем ,все пак ако наистина са работили здраво мисля че за 2 седмици ще постигнат много повече мои познати са ходили в този сервиз и меко казано не са доволни та по темата 200к е смешно много за тези пари това чудо щеше да е поне 500коня на много малко кг .ако са си сложили за труд :спек болтче на ебем място 5ч труд да може по 60 лв на ч мое и да ги докарат хора за 50-70к скаилаин става 900-1000коня как и да го сметат 200к са 3 торби пари за никакаф ефект па де да знам мое и аз да не ги разбирам ,сервиза е негов мисторите са на твърда заплата на месец дори и по 3к да им дава пак ще го съберат за 1 месец какжо толкова 1 клетка нов дифф, скорости , леко освежаване на мотора и готово
Колата е уникална ... а вие си карайте вързите бмв-та по за я има 10к я няма и си вярвайте,че карате големите бегачки..По-подготвена кола за дрифт от на Тошко нисана ако някой изкара - шапка му свалям и ще му я мия на всяко едно мероприятие в знак на респект...Да,ама не-просто няма такава...
Мишу: Никой не е вкарал 200 000лв. в тази кола(поне според мен) Може да са вложени 40 50 70 к и пак да е отценена на 200...но това от къде да го знаеш ти ....
Мишу: Никой не е вкарал 200 000лв. в тази кола(поне според мен) Може да са вложени 40 50 70 к и пак да е отценена на 200...но това от къде да го знаеш ти ....
- agent_dust
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.03.2009
еййй, тука е пълно с бигачки и най-вече разбирачи на бигачки бе
абе спецове, що не видите колко струва един час труд във висококвалифициран пърформънс сервиз по света? а колата е правена с висококвалифициран труд, калкулиран по световните стандарти. не става дума за разните там гаражни майстори на които сте свикнали. този автомобил е хомологиран по световните стандарти за професионален дрифт, надскача дори стандартите на ФИА. и е направен от абсолютната нула. плюс това в бг няма направен друг подобен автомобил - с такава цел. откъде разбрахте колко струва?
едно чисто ново готино беемве колко пари е? да речем 100 000лв. я сега вземи един ръждясал варел - и го направи като чисто новото беемве - да видим колко пари ще се върже. гледате че се продават професионални дрифтачки за по 50-70 хил лв. ама те се правят на конвейр - т.е. първата кола излиза много скъпо, следващите са доста по-евтини защото е готова схемата.
и накрая - с тоя евтин нисан, днес тодор дунев се е класирал 4ти на квалификациите в серес - има дрифт състезание, и той е там. тва е на първото каране и първите истински тестове на колата!
ясно е че Бг манталитета най-напред ще почне да одумва и коментира кое не било вярно, кое било чикия на песък, кое било простотия. по света хората най-напред уважават постигнатото. затова сме на този хал - имаме се за твърде умни и твърде можещи, и дори когато някой наистина умен, и наистина можещ се появи - злобата и завистта са първата тръпка.
щом бончо дунев казва, че колата струва 200 000 - значи е така. ако някой се съмнява - нека да направи подобен автомобил, и да показва умнотии и коментари. хората направиха кола от нулата - въпреки, че можеха да си купят готова направена. и я показаха на европейско ниво. а вие сте седнали да одумвате цената. ай по-сериозно. човекът толкова е преценил, че струв анеговият труд. вие като сте по-кадърни и по-знаещи - направете кола на половин цена и му бъдете конкуренция

абе спецове, що не видите колко струва един час труд във висококвалифициран пърформънс сервиз по света? а колата е правена с висококвалифициран труд, калкулиран по световните стандарти. не става дума за разните там гаражни майстори на които сте свикнали. този автомобил е хомологиран по световните стандарти за професионален дрифт, надскача дори стандартите на ФИА. и е направен от абсолютната нула. плюс това в бг няма направен друг подобен автомобил - с такава цел. откъде разбрахте колко струва?
едно чисто ново готино беемве колко пари е? да речем 100 000лв. я сега вземи един ръждясал варел - и го направи като чисто новото беемве - да видим колко пари ще се върже. гледате че се продават професионални дрифтачки за по 50-70 хил лв. ама те се правят на конвейр - т.е. първата кола излиза много скъпо, следващите са доста по-евтини защото е готова схемата.
и накрая - с тоя евтин нисан, днес тодор дунев се е класирал 4ти на квалификациите в серес - има дрифт състезание, и той е там. тва е на първото каране и първите истински тестове на колата!
ясно е че Бг манталитета най-напред ще почне да одумва и коментира кое не било вярно, кое било чикия на песък, кое било простотия. по света хората най-напред уважават постигнатото. затова сме на този хал - имаме се за твърде умни и твърде можещи, и дори когато някой наистина умен, и наистина можещ се появи - злобата и завистта са първата тръпка.
щом бончо дунев казва, че колата струва 200 000 - значи е така. ако някой се съмнява - нека да направи подобен автомобил, и да показва умнотии и коментари. хората направиха кола от нулата - въпреки, че можеха да си купят готова направена. и я показаха на европейско ниво. а вие сте седнали да одумвате цената. ай по-сериозно. човекът толкова е преценил, че струв анеговият труд. вие като сте по-кадърни и по-знаещи - направете кола на половин цена и му бъдете конкуренция

- agent_dust
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.03.2009
и че може да дрифти на сересTUZara` написа:agent_dust написа:
Много точно казано...само,че някой си мислят,че всичко дет хвърчи се яде ...

74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани