е39 скоростен лост

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 M54B30
Мечтае да кара: BMW X6 M Power

Мнение от idle_hands » 27 Мар 2009, 19:04

колеги и аз имам подобен проблем,само ч е при мене е само за 2-ра.Като с инабера на 1-ва нормално и после за 2-ра малко по трудно влиза,но за останалите няма проблем.От какво може да е?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.01.2009

Мнение от drive_man » 29 Мар 2009, 20:38

дайте решение че маи много станахме с тоя проблем .....при мен ако някои които се качва за първи път да кара колата вместо 3-та вкарва 5-та ... по принцип аз свикнах вече ама ме изнервя тоя тъп проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от Noob4o » 30 Мар 2009, 21:48

Леко старничен въпрос само и аз да задам...как мога да разбера че ми е заминал тампона на скоростната кутия, че понякога лоста почва кючек да играй.
The Ultimate Driving Machine

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от mnstefanov » 08 Юли 2009, 23:31

Проблема със скоростния лост е решен. Т.е. проблема при който лоста остава в положение към 5 скорост и бърка 3 с 5 или примерно 4 с 2 скорост. Вече се връща в нормално положение. Сваляха ми кутията и сменяха фиксаторите. Струваше ми около 30 лв части и 70 труд. БОШ-Варна до Метро.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 10 Юли 2009, 14:52

idle_hands написа:колеги и аз имам подобен проблем,само ч е при мене е само за 2-ра.Като с инабера на 1-ва нормално и после за 2-ра малко по трудно влиза,но за останалите няма проблем.От какво може да е?


CDV

Напиши тези три букви в търсачката. Има теми по него.
Clutch Delay Valve се нарича и според някои експерти от USA е поредната гпупост на БМВ наред с пластмасовата турбинка на водната помпа, пластмасова демферна шайба на М52, пластмасови болтове на водния радиатор и т.н.
Някои го махат тоя CDV, други го сменят с нов ,трети слагат някакво приспособление на негово място, но проблема с по трудното превключване от 1-ва на 2-ра изчезвал след това.Ти решаваш какво да го правиш или да не правиш.
Аз съм му вдигнал мерника и след някой друг ден ще го махна и ще пиша как е.
Успех.

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 10 Юли 2009, 15:08

Bera, пиши като го махнеш наистина, че ми е много интересно да видя как е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 10 Юли 2009, 15:28

Воденичаров написа:Bera, пиши като го махнеш наистина, че ми е много интересно да видя как е.

Ще я вдигна на канала ,ама се нагодисвам още. Много бавно тръгва на светофарите и трудно минава от 1-ва на 2-ра, което е леко дразнещо за 150кс. Ще го махам ама...ден си избирам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Re: ре

Мнение от Воденичаров » 10 Юли 2009, 18:04

bera написа:
Воденичаров написа:Bera, пиши като го махнеш наистина, че ми е много интересно да видя как е.

Ще я вдигна на канала ,ама се нагодисвам още. Много бавно тръгва на светофарите и трудно минава от 1-ва на 2-ра, което е леко дразнещо за 150кс. Ще го махам ама...ден си избирам.


Е що ще тръгва бавно? Мен ме дразни, че като вкарам втора придърпва някой път.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 10 Юли 2009, 18:14

Воденичаров аз усетих примяна при мен между 1 и 2 по отношение на придръпването, но все още го има. Този CDV клапан как може да се разбере дали го има при мен без да се разглобява?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 10 Юли 2009, 18:19

martinvn написа:Воденичаров аз усетих примяна при мен между 1 и 2 по отношение на придръпването, но все още го има. Този CDV клапан как може да се разбере дали го има при мен без да се разглобява?


Какво си направил че си усетил разлика? Иначе за клапана нямам представа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 10 Юли 2009, 18:38

martinvn написа:Воденичаров аз усетих примяна при мен между 1 и 2 по отношение на придръпването, но все още го има. Този CDV клапан как може да се разбере дали го има при мен без да се разглобява?


Вдигни колата (канал или на крикове)
Махни кората на двигателя от долу.
Погледни скоростната кутия от ляво и отсрани за буталцето на съединителя и виж дали има ето това удебеление ,което съм заградил на снимката.
Отвива се от със 17-ка от пред и отзад и тръбичката влиза директно в корпуса, фактически това дето е като паралелепипед (май-така се казваше) е самия клапан.
Изображение

Воденичаров, тръгвам бавно на светофата щото ми пръдърпва и не я настъпвам много..не ми даа да включа веднага на 2-ра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 11 Юли 2009, 21:16

Същата работа съм. Ако искам да тръгна по-бързичко и набера до към 3000-3500 оборота на 1, като натисна съединителя и искам да вкарам 2 става малко по трудно и сякаш има интервал от малко повече от секунда, в която се замисля и през това време оборотите са паднали и ме забива и се губи идеята на бързото ми потегляне :) Става така че дали ще превключа между 1 и 2 на 1500 оборота или повече няма значение, дори при по-ниските обороти се изстрелвам по-лесно защото по-бързо превключвам към 2-ра, а от там нататък си се наема:)
Ще видя този СДВ клапан дали го имам, ако го нямам може да се окаже че и горната хидравлична помпа прави проблем тъй като на времето като купих колата бях подменил оригиналната с някаква по-евтина понеже бяха позаминали ресурсите, а нещо педала не се връщаше добре. В последствие се оказа, че не се е връщал заради липсващо амортисьорче зад педала. Но оригиналната помпа не я запазих.. Тогава покрай еуфорията от новата кола не съм обърнал толкова внимание, но от после ми направи впечатление, че сякаш действието на съединителя изостава от отпускането на педала. До преди седмица мислех че е от износен феродов или скапан претискател но и след смяната го забелязвам :)
Трябва да поогледам хидравликата + този клапан ако го има.

Явно някъде там става проблем, тъй като колата върви много добре и се усеща страшна динамика, а и е напълно обслужена, тествана, и са почистени всички възможни елементи, за които съм изчел по темите, че е възможно на спъват колата. Само това тръгване ме кара да се чъвствам като новобранец :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 12 Юли 2009, 4:13

колега и при мене е така пиши ако решиш проблема :idea:
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook