Одисея 2

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Одисея 2

Мнение от Slavi_m » 26 Мар 2009, 12:43

Обсъдихме със Стоян че проблемът най-вероятно произтича от алармата (оригинална),но днес си мисля друго..

Историята..

Колата няма акумулатор-даде тотална фира,но това няма значение.
Сложих друг -работещ напълно 74 ам (ако има значение изобщо какъв е,от Голф 3 дизел)

До преди да го сложа-ни звук,ни стон,на 1во завъртане на ключа даже и лампите на таблото не светват! А при второ...не само че не пали,а все едно е умряла тотално и брутално! Мъка....

И така,слагаме другия акумулатор и 'чудото' стана-лампите светнаха и се опита да запали,но 1вия път не успя и върнах ключа.
Понеже го е правела и преди от имобилайзер-цъкнах ключа на алармата,което би трябвало да заключи и да отключи вратите (един вид-рестарт) защото тогава правеше точно така-върти но не пали ..

И идва интересното-само изцъка веднъж и нищо не се случи (проблем! :shock: ) ключалките не помръднаха..
Погледнах странно,но какво да се прави 'дай да пробваме пак с паленето' и какво да видя -завъртам ключа веднъж и дори лампите не светнаха,както беше преди :shock: И сега пак мъртва...!

Днес обаче в гениалният ми нищо не разбиращ от тези неща мозък се зароди друга идея!

Когато не палеше заради имобилайзер-а (сиреч намесена е алармата) - лампите винаги са светели и винаги! се е опитвала да запали,но сега ситуацията е друга-няма ток ! (с другият акумулатор)

Да не би кабелите да са проблема-да прекъсват връзката?!
Отделно това бездействие на заключването на колата от алармата не ми харесва изобщо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 26 Мар 2009, 13:56

A пробва ли с тоя акумулатор да запалиш друга кола или да дадеш ток с кабели на твойта?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 26 Мар 2009, 14:00

Не,друга кола не сме имали под ръка,както и кабели :roll:

Но тя изобщо не реагира,едва ли ще запали и с кабели,защото като завъртиш ключа нищо не се случва

Скоро пак ще пробвам какво ще се случи с нов акумулатор,а и надявам се до тогава да има експертна намеса на място и ще видим до къде ще я докараме

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 26 Мар 2009, 14:04

А я по-добре пробвай с работеща кола и кабели, а не с акумулатор. Освен това пробвай този дали не е дал фира и той като го сложиш на друга кола дали ще запали.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 26 Мар 2009, 14:08

Ще пробваме с кабели и работеща кола ;)
Да запали си съседа голф-а без проблем след това...

Мен ме притеснява най-вече това с алармата и какъв блокаж прави (неработещите електронно ключалки и защо се получава така при положение че [би трябвало] да достига достатъчно ток до тях)

Както и защо дори дори лампите не светват след като пак има ток..
Този с акумулатора нещо си направи устата за някви маси,къси съединения и не знам си какво още..
Затова и си помислих че може би по някаква причина просто тока не достига мястото за което е тръгнал
Последна промяна Slavi_m на 26 Мар 2009, 14:13, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 26 Мар 2009, 14:11

Е щом е голф може хехе.
А колко Ah е акумулатора дет пробваш с него? За твойта кола трябва да е 62 ако не се лъжа.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 26 Мар 2009, 14:15

За мойта кола се води 70 (уж) не знам колко е достоверно..Искам другите да кажат с колко ам. са.
Този с който пробвахме беше 72 или 74 не помня точно (защото е дизел)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 26 Мар 2009, 14:17

72 отиваш вече на М50Б25
Я си прочети хубаво книжката :mhihi:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 26 Мар 2009, 14:20

На бмв-то не ми се е случвало, но с фиата си патих - след ходене на майстор беше откачал и закачал акумулатора. После си карам и всичко точно... загасих - тръгвам да паля лампите едвам светят - да завърти не ще изобщо - гледах, чудих се и си спомних за е*ните клеми на жигулата (едно време) - проверих - яко си стегнати - не мърдат, а резултата пак така - дори ЦД-то не искаше вече да върти, а акумулатора ток 100%. Понеже бях в средата на нищото и нямам навика да нося инструменти - взех ключа за гумите и яко бой по клемите (на фиата са оловни изцяло) - позамазах клемата с оловото на акумулаторните - влязох в колата и оттогава вече половин година няма грам проблем.
Не е задължително клемата на акумулатора да не прави контакт както трябва - може и мястото на захващане на -/+ за купе и стартер да не са стабилни. На мен това ми идва на акъл-а...
За амперите - много важно е и какъв е акумулатора като марка - категоричен съм, че 63Ач-я Монбат не ми е достатъчен откакто сложих музиката 150Вата реални. 6-така тегли много ток при палене и при слушане на музика около час тихо после се ресва компа на газта, а май и бензина.
На 1.4 Фиат-а със същия акумулатор слушам 2-3 часа яко със същата туба, после пали от раз и няма проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 26 Мар 2009, 14:25

dokie написа:...


Точно за това си мисля-че свръзката нещо му куца...освен аларма

72-такъв имаше,такъв пробвахме ;)
Иначе 'по католог' някакъв си-пишеше 70 за В20

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 26 Мар 2009, 14:33

Що па си мисля, че двигателите на е34 и е36 са еднакви и съответно им трябва еднакъв ток?

Изображение
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 26 Мар 2009, 17:32

За дизелите по принцип е важно акумулаторът да е с по-голям пусков ток, a не толкова капацитетът - около 70Аh и нагоре все е достатъчно. Оригиналният, който наскоро смених, беше някъде 70-80Аh, доколкото си спомням, иначе пусковият ток със сигурност беше 480А.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 26 Мар 2009, 17:52

M50B20 като дизел ли ти звучи :mhihi:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 26 Мар 2009, 18:00

Slavi_m написа:Този с който пробвахме беше 72 или 74 не помня точно (защото е дизел)

Не е писал, реших, че му е дизел колата, понеже акумулатор дизел няма.
Slavi_m написа:Иначе 'по католог' някакъв си-пишеше 70 за В20

Това съм го пропуснал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 26 Мар 2009, 21:35

:banghead: , акумулатори, ала бала = мазало. Има някакъв проблем някъде, търсето по дядо Йовковата жица.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook