Одисея 2
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Одисея 2
Обсъдихме със Стоян че проблемът най-вероятно произтича от алармата (оригинална),но днес си мисля друго..
Историята..
Колата няма акумулатор-даде тотална фира,но това няма значение.
Сложих друг -работещ напълно 74 ам (ако има значение изобщо какъв е,от Голф 3 дизел)
До преди да го сложа-ни звук,ни стон,на 1во завъртане на ключа даже и лампите на таблото не светват! А при второ...не само че не пали,а все едно е умряла тотално и брутално! Мъка....
И така,слагаме другия акумулатор и 'чудото' стана-лампите светнаха и се опита да запали,но 1вия път не успя и върнах ключа.
Понеже го е правела и преди от имобилайзер-цъкнах ключа на алармата,което би трябвало да заключи и да отключи вратите (един вид-рестарт) защото тогава правеше точно така-върти но не пали ..
И идва интересното-само изцъка веднъж и нищо не се случи (проблем!
) ключалките не помръднаха..
Погледнах странно,но какво да се прави 'дай да пробваме пак с паленето' и какво да видя -завъртам ключа веднъж и дори лампите не светнаха,както беше преди
И сега пак мъртва...!
Днес обаче в гениалният ми нищо не разбиращ от тези неща мозък се зароди друга идея!
Когато не палеше заради имобилайзер-а (сиреч намесена е алармата) - лампите винаги са светели и винаги! се е опитвала да запали,но сега ситуацията е друга-няма ток ! (с другият акумулатор)
Да не би кабелите да са проблема-да прекъсват връзката?!
Отделно това бездействие на заключването на колата от алармата не ми харесва изобщо
Историята..
Колата няма акумулатор-даде тотална фира,но това няма значение.
Сложих друг -работещ напълно 74 ам (ако има значение изобщо какъв е,от Голф 3 дизел)
До преди да го сложа-ни звук,ни стон,на 1во завъртане на ключа даже и лампите на таблото не светват! А при второ...не само че не пали,а все едно е умряла тотално и брутално! Мъка....
И така,слагаме другия акумулатор и 'чудото' стана-лампите светнаха и се опита да запали,но 1вия път не успя и върнах ключа.
Понеже го е правела и преди от имобилайзер-цъкнах ключа на алармата,което би трябвало да заключи и да отключи вратите (един вид-рестарт) защото тогава правеше точно така-върти но не пали ..
И идва интересното-само изцъка веднъж и нищо не се случи (проблем!

Погледнах странно,но какво да се прави 'дай да пробваме пак с паленето' и какво да видя -завъртам ключа веднъж и дори лампите не светнаха,както беше преди

Днес обаче в гениалният ми нищо не разбиращ от тези неща мозък се зароди друга идея!
Когато не палеше заради имобилайзер-а (сиреч намесена е алармата) - лампите винаги са светели и винаги! се е опитвала да запали,но сега ситуацията е друга-няма ток ! (с другият акумулатор)
Да не би кабелите да са проблема-да прекъсват връзката?!
Отделно това бездействие на заключването на колата от алармата не ми харесва изобщо
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
A пробва ли с тоя акумулатор да запалиш друга кола или да дадеш ток с кабели на твойта?

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
А я по-добре пробвай с работеща кола и кабели, а не с акумулатор. Освен това пробвай този дали не е дал фира и той като го сложиш на друга кола дали ще запали.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
Ще пробваме с кабели и работеща кола
Да запали си съседа голф-а без проблем след това...
Мен ме притеснява най-вече това с алармата и какъв блокаж прави (неработещите електронно ключалки и защо се получава така при положение че [би трябвало] да достига достатъчно ток до тях)
Както и защо дори дори лампите не светват след като пак има ток..
Този с акумулатора нещо си направи устата за някви маси,къси съединения и не знам си какво още..
Затова и си помислих че може би по някаква причина просто тока не достига мястото за което е тръгнал

Да запали си съседа голф-а без проблем след това...
Мен ме притеснява най-вече това с алармата и какъв блокаж прави (неработещите електронно ключалки и защо се получава така при положение че [би трябвало] да достига достатъчно ток до тях)
Както и защо дори дори лампите не светват след като пак има ток..
Този с акумулатора нещо си направи устата за някви маси,къси съединения и не знам си какво още..
Затова и си помислих че може би по някаква причина просто тока не достига мястото за което е тръгнал
Последна промяна Slavi_m на 26 Мар 2009, 14:13, променена общо 1 път
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Е щом е голф може хехе.
А колко Ah е акумулатора дет пробваш с него? За твойта кола трябва да е 62 ако не се лъжа.
А колко Ah е акумулатора дет пробваш с него? За твойта кола трябва да е 62 ако не се лъжа.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
72 отиваш вече на М50Б25
Я си прочети хубаво книжката
Я си прочети хубаво книжката


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
На бмв-то не ми се е случвало, но с фиата си патих - след ходене на майстор беше откачал и закачал акумулатора. После си карам и всичко точно... загасих - тръгвам да паля лампите едвам светят - да завърти не ще изобщо - гледах, чудих се и си спомних за е*ните клеми на жигулата (едно време) - проверих - яко си стегнати - не мърдат, а резултата пак така - дори ЦД-то не искаше вече да върти, а акумулатора ток 100%. Понеже бях в средата на нищото и нямам навика да нося инструменти - взех ключа за гумите и яко бой по клемите (на фиата са оловни изцяло) - позамазах клемата с оловото на акумулаторните - влязох в колата и оттогава вече половин година няма грам проблем.
Не е задължително клемата на акумулатора да не прави контакт както трябва - може и мястото на захващане на -/+ за купе и стартер да не са стабилни. На мен това ми идва на акъл-а...
За амперите - много важно е и какъв е акумулатора като марка - категоричен съм, че 63Ач-я Монбат не ми е достатъчен откакто сложих музиката 150Вата реални. 6-така тегли много ток при палене и при слушане на музика около час тихо после се ресва компа на газта, а май и бензина.
На 1.4 Фиат-а със същия акумулатор слушам 2-3 часа яко със същата туба, после пали от раз и няма проблеми.
Не е задължително клемата на акумулатора да не прави контакт както трябва - може и мястото на захващане на -/+ за купе и стартер да не са стабилни. На мен това ми идва на акъл-а...
За амперите - много важно е и какъв е акумулатора като марка - категоричен съм, че 63Ач-я Монбат не ми е достатъчен откакто сложих музиката 150Вата реални. 6-така тегли много ток при палене и при слушане на музика около час тихо после се ресва компа на газта, а май и бензина.
На 1.4 Фиат-а със същия акумулатор слушам 2-3 часа яко със същата туба, после пали от раз и няма проблеми.
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Що па си мисля, че двигателите на е34 и е36 са еднакви и съответно им трябва еднакъв ток?



Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
За дизелите по принцип е важно акумулаторът да е с по-голям пусков ток, a не толкова капацитетът - около 70Аh и нагоре все е достатъчно. Оригиналният, който наскоро смених, беше някъде 70-80Аh, доколкото си спомням, иначе пусковият ток със сигурност беше 480А.
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
M50B20 като дизел ли ти звучи 


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Slavi_m написа:Този с който пробвахме беше 72 или 74 не помня точно (защото е дизел)
Не е писал, реших, че му е дизел колата, понеже акумулатор дизел няма.
Slavi_m написа:Иначе 'по католог' някакъв си-пишеше 70 за В20
Това съм го пропуснал.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани