AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 31.08.2007

Мнение от arnaudov23 » 09 Окт 2007, 23:04

те са две маркучлета,които влизат в клапана ,
и двете ли се затапват.после или не трябжа да отчита като го изолирахте този клапан и след това като закарате колата на диагностика компутара отчита ли некав проблем с изгорелите газове

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 20 Фев 2008, 15:52

Добре де хора... разлистих няколко теми за този AGR клапан и ето обобщено информацията : понижава минимално разхода, загрява малко по-бавно, по-добре работи двигателя !
Не видях никъде обаче да се споменава печката... има ли значение дали колата има ПЕЧКА или няма за да знам дали да почвам да разглабям, чиста и запушвам смело или да продължавам да чета :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 320d Avtomatik / Touring

Мнение от magiosnik^ » 22 Май 2008, 1:19

днес реших да си почистя и аз клапана ,.. и в момента в който махнах корите видях ,че съм бил с изолиран клапан ,.. може би от предния собственик го е направил ,.. колата върви добре ,.. но в разхода не намирам разлика ,.. 320 д 136 кс в града е към 9-10 ,а извън е към 6-6,5 ето и снимки и мисля да си почистя клапана и да го върна така както си е оригинално
Изображение

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 12 Юли 2008, 18:09

днес почистих моя клапан. врезултат ми се струва, че турбото почна да свисти повече- това нормално ли е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Ное 2008, 21:41

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 18:12, променена общо 1 път

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Яну 2009, 20:41

Нови са колите, не би трябвало да е толкова мръсно там, при клапана. Ако беше TDS на 17 години щеше да е друго :)
BMW only!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 24 Мар 2009, 22:43

Намерех софт решение на проблема

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 25 Мар 2009, 0:15

milennyc написа:Намерех софт решение на проблема

За кое по точно :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 25 Мар 2009, 3:14

milennyc написа:Намерех софт решение на проблема
отдавна е намерено :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 25 Мар 2009, 3:16

plamen_hh написа:
milennyc написа:Намерех софт решение на проблема

За кое по точно :D
софтуерно изолиране на ЕГР клапана :)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 25 Мар 2009, 7:53

VRPerformance написа:
plamen_hh написа:
milennyc написа:Намерех софт решение на проблема

За кое по точно :D
софтуерно изолиране на ЕГР клапана :)


Колеги не е шега.
Изображение

Това е на ДИС..... остава да се намери или измери колко е това съотношение предполагам по каталози или в ТИС ще го има

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 25 Мар 2009, 11:10

milennyc написа:
VRPerformance написа:
plamen_hh написа:
milennyc написа:Намерех софт решение на проблема

За кое по точно :D
софтуерно изолиране на ЕГР клапана :)


Колеги не е шега.
Изображение

Това е на ДИС..... остава да се намери или измери колко е това съотношение предполагам по каталози или в ТИС ще го има
с дис несъм се занимавал,но според мен може да си пограеш малко,да увеличиш и да видиш какви стойности дава ЕГР-ра после намаляш и пак ги гледаш,а и да ти кажа като се изолира се усеща,поне при мен :)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 25 Мар 2009, 11:19

Това е причината поради която се разрових в ДИС

Изображение

Изображение

Т.е Маф-а нещо се издънва, почивтане и така нареченото "програмиране" може да оправи проблема. Вижда се точно тук че има как да се открие проблема с Дебитомера. Пуска прекалено много въздух. А точно с ДИС може да се програмира, а на по горния пост става ясно как :idea: Макар че има още няколко метода за програмиране :). А най лесния еи е каране след около 150-200км би трябвало да се адаптира.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 25 Мар 2009, 13:23

Незнам при колегите как е, но при мен като изолирах вакума и веднага започна да ми регистрира EGR-а като грешка. Софтуерно трябва да е по-добрия вариант.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 25 Мар 2009, 13:38

при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиран :) като ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност :)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook