AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- arnaudov23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31.08.2007
те са две маркучлета,които влизат в клапана ,
и двете ли се затапват.после или не трябжа да отчита като го изолирахте този клапан и след това като закарате колата на диагностика компутара отчита ли некав проблем с изгорелите газове
и двете ли се затапват.после или не трябжа да отчита като го изолирахте този клапан и след това като закарате колата на диагностика компутара отчита ли некав проблем с изгорелите газове
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Добре де хора... разлистих няколко теми за този AGR клапан и ето обобщено информацията : понижава минимално разхода, загрява малко по-бавно, по-добре работи двигателя !
Не видях никъде обаче да се споменава печката... има ли значение дали колата има ПЕЧКА или няма за да знам дали да почвам да разглабям, чиста и запушвам смело или да продължавам да чета
Не видях никъде обаче да се споменава печката... има ли значение дали колата има ПЕЧКА или няма за да знам дали да почвам да разглабям, чиста и запушвам смело или да продължавам да чета

- magiosnik^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: 320d Avtomatik / Touring
днес реших да си почистя и аз клапана ,.. и в момента в който махнах корите видях ,че съм бил с изолиран клапан ,.. може би от предния собственик го е направил ,.. колата върви добре ,.. но в разхода не намирам разлика ,.. 320 д 136 кс в града е към 9-10 ,а извън е към 6-6,5 ето и снимки и мисля да си почистя клапана и да го върна така както си е оригинално




- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
днес почистих моя клапан. врезултат ми се струва, че турбото почна да свисти повече- това нормално ли е?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Нови са колите, не би трябвало да е толкова мръсно там, при клапана. Ако беше TDS на 17 години щеше да е друго 

BMW only!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
софтуерно изолиране на ЕГР клапанаplamen_hh написа:milennyc написа:Намерех софт решение на проблема
За кое по точно

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
с дис несъм се занимавал,но според мен може да си пограеш малко,да увеличиш и да видиш какви стойности дава ЕГР-ра после намаляш и пак ги гледаш,а и да ти кажа като се изолира се усеща,поне при мен

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Това е причината поради която се разрових в ДИС
Т.е Маф-а нещо се издънва, почивтане и така нареченото "програмиране" може да оправи проблема. Вижда се точно тук че има как да се открие проблема с Дебитомера. Пуска прекалено много въздух. А точно с ДИС може да се програмира, а на по горния пост става ясно как
Макар че има още няколко метода за програмиране
. А най лесния еи е каране след около 150-200км би трябвало да се адаптира.
Т.е Маф-а нещо се издънва, почивтане и така нареченото "програмиране" може да оправи проблема. Вижда се точно тук че има как да се открие проблема с Дебитомера. Пуска прекалено много въздух. А точно с ДИС може да се програмира, а на по горния пост става ясно как


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиран
като ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани