Странен проблем - Тресе при работа - М50Б20 ?!
Модератор: Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Пробваи с други от друга кола за да си сигорен че не е от тях.
Отстраняваи 1 по 1 нещата да си сигорен че не е от тях.
Отстраняваи 1 по 1 нещата да си сигорен че не е от тях.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
А каква е електрониката на колата Сименс или Бошnet_master написа:Ами...свалих клемата за около 10-тина мин...обаче после не се сетих да карам, само запалих замалко ама нямаше никаква разлика...А дебитомера го свалих да го дам на едно френдче да го пробва на неговото Е36...ама той като го видя и са опули, вика че неговия дебитомер бил доста по-различен и по-малък...а неговия мотор е М50Б20.....
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Би трябвало да е Бош ама найдобре както те посъветваха пшовечето колеги иди първо на диагностика да ти изчистят грешките запали пак колата и да видят дали не е засякло някоя нова грешка да ти проверят бубините.net_master написа:ха....тука ме хвана неподоготвен...не знам ако има някво значение колата е 1990 г.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Земи раздвижи малко колата да се осъзнае компа и кажи после как е
Това за лулите че са напукани долу не е добре
Като подаваш рязко газ глъхне ли или само тресе ако глъхне и се дави виж си всички маркучи за въздох може нещо случайно да си разбутал и да смуче въздох от някаде
Това за лулите че са напукани долу не е добре

Като подаваш рязко газ глъхне ли или само тресе ако глъхне и се дави виж си всички маркучи за въздох може нещо случайно да си разбутал и да смуче въздох от някаде

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
net_master написа:Само тресе и след 3-4000 оборота почти не си личи, че има проблем
Ако наистина е така,значи смуче въздух от някаде!
Пробваи да затиснеш дебитомера така че да не засмуква от там,ако не огасне търсиш от къде смуче въздух.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Тя може малко въздух да смуче от другаде което при запушването на дебитомера да не се осети докато работи двигателя се ослушвай дали от някъде не се чува леко съскане и евентуално ако смуче въздух от някъде да го усетиш .S_h_e_f_a написа:net_master написа:Само тресе и след 3-4000 оборота почти не си личи, че има проблем
Ако наистина е така,значи смуче въздух от някаде!
Пробваи да затиснеш дебитомера така че да не засмуква от там,ако не огасне търсиш от къде смуче въздух.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
За въздуховодите - не зная колко е ефективно, ама един майстор ми търсеше на моята пробит маркуч със някакъв спрей: докато работи - пръскаш и ако имало пробито като засмуче гаснела колата. Нямам личен опит със спрея.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
net_master написа:Само тресе и след 3-4000 оборота почти не си личи, че има проблем
нагоре е нормално да не го усещаш, просто честотата става по-голяма и е по-трудно доловимо. На мен ми правеше така, понеже работеше на 5 цилиндъра заради компютъра. Провери всичко и разбери къде е проблема. Ако имаш изгорял канал на компютъра има вероятност да мога да го оправя

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Чета, чета и моето момче не искам да те плаша ама няма нищо вечно. Колата ти е 90г. не знам кой е предния собственик ама ако е бил Италианец да знаеш, че бобините ти и кабелите за свещи са оригиналните, демек никога не са сменяни. Почвай да си събираш пари за кабели и бобини. Тук имаше един колега (Явор се казва) с лама на аватара имаше оригинални! кабели за свещи и им искаше 200лв. (доста добра цена). Не се колебай да си купиш такива ако можеш.
Имаше подобна тема и др. колеги препоръчваха свещи NGK. И не си купувай най-евтините възможни бобини или др. части, че после ще ти излезе през носа това.
За справка прочети темата за водната помпа на ТДС на Владос. Там са му продали водна помпа уж италианска, а после се оказа, че е китайска и за 6 месеца се е скапала.
Усещаш ли какво имам предвид?
Да знаеш, че частите са малко скъпи при е34, но за тава пък сменяш 1 път и после даваш само газ. И един съвет от мен - махни газовата, само ядове ще имаш. 1 път ще ти гръмне и после ще плачеш за дебитомер (700лв. нов, 150-200лв. на 2-ра ръка) и смяната на свещи, лули и филтри е по-често. Демек икономисваш сега и после даваш същите пари за ремонти и части. Май няма смисъл според мен.
Или ГИ или нищо.
Поздрави
Имаше подобна тема и др. колеги препоръчваха свещи NGK. И не си купувай най-евтините възможни бобини или др. части, че после ще ти излезе през носа това.
За справка прочети темата за водната помпа на ТДС на Владос. Там са му продали водна помпа уж италианска, а после се оказа, че е китайска и за 6 месеца се е скапала.
Усещаш ли какво имам предвид?
Да знаеш, че частите са малко скъпи при е34, но за тава пък сменяш 1 път и после даваш само газ. И един съвет от мен - махни газовата, само ядове ще имаш. 1 път ще ти гръмне и после ще плачеш за дебитомер (700лв. нов, 150-200лв. на 2-ра ръка) и смяната на свещи, лули и филтри е по-често. Демек икономисваш сега и после даваш същите пари за ремонти и части. Май няма смисъл според мен.
Или ГИ или нищо.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Като заключение мога да кажа
1. Комп- грешки диагностика требе
2. Въздох -те са няколко маркуча провери ги сичките и виж дали тоя гофрирания добре ли е стегнат там кадето влиза при дроселовата клапа -не трябва да мърда
И пак да се повторя
направи ли вече 50-тина км. на колата да се настрои адаптивната памет ?
1. Комп- грешки диагностика требе
2. Въздох -те са няколко маркуча провери ги сичките и виж дали тоя гофрирания добре ли е стегнат там кадето влиза при дроселовата клапа -не трябва да мърда
И пак да се повторя

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани