Информация за датчик на разпределителния вал?!?
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Информация за датчик на разпределителния вал?!?
Колеги някой да е по запознат и да е на "ти" със дат4ика на разпр.вал?
Интересуваме какъв трябва да е дат4ика на Е34-ка със сименс запалване а двигателят е без ванос МС40 или МС40.1
Интересуваме какъв трябва да е дат4ика на Е34-ка със сименс запалване а двигателят е без ванос МС40 или МС40.1
Атаката е най-добрата защита...!!!
Ето ти парт номерата на въпросния датчик. И двата датчика са индуктивни.
12141726590 - за система Bosch (trigger contact) - 175,16 лв. за нов в Дарукар.
12141703221- за система Siemens MS40 и MS40.1 (pulse generator) - 180,30 лв.
MS40 - без Vanos
MS40.1 - с Vanos
Би трябвало твоята система MS40 да работи с датчик от по-късните модели с Ванос... освен ако не иска разбира се
.
Ако напишеш VIN-a на колата мисля, че може да се доближим до истината още повече, защото не изключвам възможността MS40 да работи с физически същия датчик като MS40.1, който обаче има различни електрически параметри. Та така - за да се провери и това, дай VIN-a и ще излезе точния парт номер, от което ще се направят нужните изводи кой датчик какъв е.
П.П. Колега, занапред слагай нормални заглавия на темите си!!! Нормално заглавие е такова, което подсказва съдържанието на темата.
12141726590 - за система Bosch (trigger contact) - 175,16 лв. за нов в Дарукар.
12141703221- за система Siemens MS40 и MS40.1 (pulse generator) - 180,30 лв.
MS40 - без Vanos
MS40.1 - с Vanos
Би трябвало твоята система MS40 да работи с датчик от по-късните модели с Ванос... освен ако не иска разбира се

Ако напишеш VIN-a на колата мисля, че може да се доближим до истината още повече, защото не изключвам възможността MS40 да работи с физически същия датчик като MS40.1, който обаче има различни електрически параметри. Та така - за да се провери и това, дай VIN-a и ще излезе точния парт номер, от което ще се направят нужните изводи кой датчик какъв е.
П.П. Колега, занапред слагай нормални заглавия на темите си!!! Нормално заглавие е такова, което подсказва съдържанието на темата.
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Postman написа:Ето ти парт номерата на въпросния датчик. И двата датчика са индуктивни.
12141726590 - за система Bosch (trigger contact) - 175,16 лв. за нов в Дарукар.
12141703221- за система Siemens MS40 и MS40.1 (pulse generator) - 180,30 лв.
MS40 - без Vanos
MS40.1 - с Vanos
Би трябвало твоята система MS40 да работи с датчик от по-късните модели с Ванос... освен ако не иска разбира се.
Ако напишеш VIN-a на колата мисля, че може да се доближим до истината още повече, защото не изключвам възможността MS40 да работи с физически същия датчик като MS40.1, който обаче има различни електрически параметри. Та така - за да се провери и това, дай VIN-a и ще излезе точния парт номер, от което ще се направят нужните изводи кой датчик какъв е.
П.П. Колега, занапред слагай нормални заглавия на темите си!!! Нормално заглавие е такова, което подсказва съдържанието на темата.
Колега VIN-a ми е GG19034 a за дат4ика ми казаха да търся МС40.1-намерих такъв но пак не работи не го разпознава компютърат и сега май4е разбирам 4е трябва да е МС40.Ще ти бъда много благодарен ак ми помогнеш да разбера какъв трябва да ми е дат4ика,защото тук в Бургас няма кой да ми каже.



Атаката е най-добрата защита...!!!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
FANATIK-s-BMW написа:Postman написа:Ето ти парт номерата на въпросния датчик. И двата датчика са индуктивни.
12141726590 - за система Bosch (trigger contact) - 175,16 лв. за нов в Дарукар.
12141703221- за система Siemens MS40 и MS40.1 (pulse generator) - 180,30 лв.
MS40 - без Vanos
MS40.1 - с Vanos
Би трябвало твоята система MS40 да работи с датчик от по-късните модели с Ванос... освен ако не иска разбира се.
Ако напишеш VIN-a на колата мисля, че може да се доближим до истината още повече, защото не изключвам възможността MS40 да работи с физически същия датчик като MS40.1, който обаче има различни електрически параметри. Та така - за да се провери и това, дай VIN-a и ще излезе точния парт номер, от което ще се направят нужните изводи кой датчик какъв е.
П.П. Колега, занапред слагай нормални заглавия на темите си!!! Нормално заглавие е такова, което подсказва съдържанието на темата.
Колега VIN-a ми е GG19034 a за дат4ика ми казаха да търся МС40.1-намерих такъв но пак не работи не го разпознава компютърат и сега май4е разбирам 4е трябва да е МС40.Ще ти бъда много благодарен ак ми помогнеш да разбера какъв трябва да ми е дат4ика,защото тук в Бургас няма кой да ми каже.![]()
![]()
Ако съдя от поста на Postman датчиците за МС 40.0 и МС 40.1 са едни и същи да не би кабела към който се прикачва датчика да е прекъснат и затова да не ти го разпознава а датчика да си е наред.
Така, ето какво излиза:
12141726590 - за система Bosch (trigger contact) - 175,16 лв. за нов в Дарукар.
12141730028 - за система Siemens MS40 (pulse generator) - 257,48 лв. (няма наличност, с поръчка)
12141703221- за система Siemens MS40.1 (pulse generator) - 180,30 лв.
Доколкото схващам от кръстосаните проверки, на теб ти трябва този номер:
12141730028 - 257,48 лв., за съжаление е най-скъп от трите.
Ето и Схема от RealOEM - вторият номер 18 от таблицата.
Искам да подчертая, че с това което пиша НЕ ти препоръчвам да купуваш каквото и да било и НЕ се опитвам да правя дистанционна диагностика на колата ти. Това е САМО помощ при търсенето в RealOEM.
Успех!
12141726590 - за система Bosch (trigger contact) - 175,16 лв. за нов в Дарукар.
12141730028 - за система Siemens MS40 (pulse generator) - 257,48 лв. (няма наличност, с поръчка)
12141703221- за система Siemens MS40.1 (pulse generator) - 180,30 лв.
Доколкото схващам от кръстосаните проверки, на теб ти трябва този номер:
12141730028 - 257,48 лв., за съжаление е най-скъп от трите.
Ето и Схема от RealOEM - вторият номер 18 от таблицата.
Искам да подчертая, че с това което пиша НЕ ти препоръчвам да купуваш каквото и да било и НЕ се опитвам да правя дистанционна диагностика на колата ти. Това е САМО помощ при търсенето в RealOEM.
Успех!
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колеги и аз имам един вапрос -така като гледам немога да разбера мойта кола с какъв датчик е на Сименс MS40 или MS40.1 - това което прочетох е че MS40.1- се слага на коли с ванос значи би трябвало да съм с такъв а в Реал Оем е показан MS40
Колата е 92г. 11 месец
VIN - GB61461
Благодаря за отговора предварително - дано не е тоя скъпия че ужас


Колата е 92г. 11 месец
VIN - GB61461
Благодаря за отговора предварително - дано не е тоя скъпия че ужас

Ако нямаш Ванос (Siemens MS40)- 12141730028 - 257,48 лв.
Ако имаш Ванос (Siemens MS40.1) - 12141703221- 180,30 лв. (наличен е)
П.П. И не е вярно че показва само този за MS40 - показва ги и двата на диаграмата, като този за MS40 е на втория ред с допълнениe (Supplement) "MS40", което подсказва, че това се отнася за двигатели БЕЗ Ванос (за който разбира се прави разлика между MS40 и MS40.1).
ЛИНК
Ако имаш Ванос (Siemens MS40.1) - 12141703221- 180,30 лв. (наличен е)
П.П. И не е вярно че показва само този за MS40 - показва ги и двата на диаграмата, като този за MS40 е на втория ред с допълнениe (Supplement) "MS40", което подсказва, че това се отнася за двигатели БЕЗ Ванос (за който разбира се прави разлика между MS40 и MS40.1).
ЛИНК
Последна промяна Postman на 22 Мар 2009, 13:09, променена общо 1 път
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
По това което видях съдя че датчика на разпределителния вал е с номер 12141730028 а на коляновия вал с номер 12141730027 към колегата FANATIK-s-BMW мога да кажа че и двата датчика ги има и са със същите номера.
И като гледам май си направил малка каша ако колата ти е без ванос компютъра трябва да е MS 40.0 с номер 17 48006.9 и номер на разпределителния вал 12141730028 а на коляновия 12141730027
а за колите с ванос МS 40.1 освен ако някой не е сменил двигателя като гледам от форума купува си купил комп за кола с ванос MS 40.1 ако греша поправи ме .
И като гледам май си направил малка каша ако колата ти е без ванос компютъра трябва да е MS 40.0 с номер 17 48006.9 и номер на разпределителния вал 12141730028 а на коляновия 12141730027
а за колите с ванос МS 40.1 освен ако някой не е сменил двигателя като гледам от форума купува си купил комп за кола с ванос MS 40.1 ако греша поправи ме .
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
littlerock написа:По това което видях съдя че датчика на разпределителния вал е с номер 12141730028 а на коляновия вал с номер 12141730027 към колегата FANATIK-s-BMW мога да кажа че и двата датчика ги има и са със същите номера.
И като гледам май си направил малка каша ако колата ти е без ванос компютъра трябва да е MS 40.0 с номер 17 48006.9 и номер на разпределителния вал 12141730028 а на коляновия 12141730027
а за колите с ванос МS 40.1 освен ако някой не е сменил двигателя като гледам от форума купува си купил комп за кола с ванос MS 40.1 ако греша поправи ме .
Номера на компа ми е 1 738 775.9 5WK9 002 MS40.1 а колата е без ванос-това ли трябва да е компа или не,някой знаели?
Атаката е най-добрата защита...!!!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Postman написа:Това за мен е компютър за двигател с Ванос, което ме навежда на мисълта, че или е сменян двигателя или само главата евентуално.
Интересна история...
адашче колата на колегата според ЕТКто по рамата излиза че колата трябва да е с ванос,явно двигателя на тази кола е сменян!А запалването е останало същото!
Колега свържи се с човека от който си взел колата да ти обясни историята и,защото има нещо гнило!Сверявал ли си номера на двигателя ти по талон?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Вариантите са: 1.сменен двигател 2.сменена само главата 3.сменен компютъра други варианти няма казах на колегата да провери дали му работи датчика казах му как и се оказа че датчика на разпределителния вал не работи но както и преди това писах да не би някъде да е прекъсната буксата и да няма сигнал от датчика.Postman написа:Това за мен е компютър за двигател с Ванос, което ме навежда на мисълта, че или е сменян двигателя или само главата евентуално.
Интересна история...
Последна промяна LiTtLeRoCk на 22 Мар 2009, 18:22, променена общо 1 път
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Двигателя или само главата е сменяна колега провери номера на двигателя кой е виж какво пише на блока на двигателя пусни тука номера и ще се разбере целия двигател ли е сменян или само главата.IAV написа:Postman написа:Това за мен е компютър за двигател с Ванос, което ме навежда на мисълта, че или е сменян двигателя или само главата евентуално.
Интересна история...
адашче колата на колегата според ЕТКто по рамата излиза че колата трябва да е с ванос,явно двигателя на тази кола е сменян!А запалването е останало същото!
Колега свържи се с човека от който си взел колата да ти обясни историята и,защото има нещо гнило!Сверявал ли си номера на двигателя ти по талон?
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани