пак да питам за задна скорост

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

пак да питам за задна скорост

Мнение от aleko » 21 Мар 2009, 23:31

много кофти се кара когато го няма това усилие което трябва да се приложи на скоростния лост за включване на задна,пружинка ли е какво ли ама жената все бърка първа и задна ше стане някоя беля -кажете как се ремонтира :help:


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 21 Мар 2009, 23:33

Износват се и едни втулчици там

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 22 Мар 2009, 0:04

къде са втулките по-точно :roll: утре ще я погледна на канал дано се ориентирам :mhihi:


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 22 Мар 2009, 11:34

В краищата на щангата между лоста и кутията.Като се износят се увеличава луфта на лоста и се променя мястото на скоростите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Мар 2009, 11:49

еми то да, ама аз мисля, че не това му е проблема... човека казва, че го няма усилието за задна... проблема ще е вътре в самата скоростна кутия, което е кофти :roll:


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 22 Мар 2009, 12:06

Саното усилие идва от скоростния лост.В момента не се сещам точно от каде идваше,но образно казано там някаква пластмасова втулка май се напъваше повече или нещо подобно и усилието от там се появява-един вид защита
Все пак е най- лесно да се раглоби лоста от горе и да се огледа.Ако там всичко е на ред-тогава по нататък
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 22 Мар 2009, 15:50

гледах я днес колата на канал и всичко ще се реши с ремонт или други скорости :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Мар 2009, 18:46

Ако нямаш други оплаквания към кутията не е нужно да я сменяш... подготвяш си 1.1 литър масло, сваляш я, цепиш, оправяш и качваш обратно. Не мисля, че е нещо сложно, но все пак докато не се отвори да се погледне, не може да сме сигурни.
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 22 Мар 2009, 19:42

остава да кажеш как и какъв инструмент трябва и я почвам :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Мар 2009, 20:01

О, за съжаление не са 1-2 ключа за да ти кажа... но като цяло - комплет гедоре "камъни" от тези дето са като еврейски звезди (те по нашите коли са все такива болтовете...)... най-кофти са болтовете на стартера, че са с гайки отзад... като цяло за горните болтове които държат скоростната кутия към блока ще ти трябва доста дълго, чупещо рамо и още 1 човек да ти помага. За да свалиш скоростната кутия трябва да откачиш кардана и висящия лагер естествено... за да откачиш него пък, трябва да разкачиш и "гърнетата"... не е малко работата, но не е и сложна. Ако има къде да ползваш подемник или достатъчно дълбок канал, ще ти е доста по-лесно, понеже аз го правих това в канал, свит на 8... понеже канала беше не достатъчно дълбок, а и аз съм 192см... после 3 дена ме боля гърба.. та трябваше гаджетата да ме мачкат-лоша работа ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Мар 2009, 23:56

dj_ennsy_1 написа:О, за съжаление не са 1-2 ключа за да ти кажа... но като цяло - комплет гедоре "камъни" от тези дето са като еврейски звезди (те по нашите коли са все такива болтовете...)... най-кофти са болтовете на стартера, че са с гайки отзад... като цяло за горните болтове които държат скоростната кутия към блока ще ти трябва доста дълго, чупещо рамо и още 1 човек да ти помага. За да свалиш скоростната кутия трябва да откачиш кардана и висящия лагер естествено... за да откачиш него пък, трябва да разкачиш и "гърнетата"... не е малко работата, но не е и сложна. Ако има къде да ползваш подемник или достатъчно дълбок канал, ще ти е доста по-лесно, понеже аз го правих това в канал, свит на 8... понеже канала беше не достатъчно дълбок, а и аз съм 192см... после 3 дена ме боля гърба.. та трябваше гаджетата да ме мачкат-лоша работа ;)


:OT:
Щастливец да идвам и аз да ме мачкат гаджетата :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 23 Мар 2009, 0:50

Zubcho написа:
:OT:
Щастливец да идвам и аз да ме мачкат гаджетата :)

Ооо не ти трябва... такива са мръсници че.... едвам се оцелява Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 23 Мар 2009, 8:59

инструмент намерих ама таман се бях уредил брюнетка да ме мачка и ти ще ме разкандардисваш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 23 Мар 2009, 9:28

ааа изобщо няма да те разкандардисвам! Само тъмнокосо! И Само BMW! :twisted:

Освен офф топика, само да вметна-като я започнеш, споделяй как върви и какво е било в крайна сметка. Даже ако можеш, щраквай по някоя снимчица да се види как е механизма вътре :)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook