ламбда дискусия
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
ламбда дискусия
колеги, тъй като
Номенклатурен номер : 11781720537
Описание : SONDE
Ед.цена (с ДДС) : 391.36 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
или небезисвестния оксиджън сензор, ламбда сонда или ламбада както я наричаме в нашата секта, малко е дала фира.....
защото както малко хора знаят тя е консуматив със живот 150 000км..
бих искал да запитам някой има ли предложение за магазинчик от който ще е така по читава, естествено като БОШ вариант без конектор за бмв защото тогава цената трябва да е приблизително 150 пари което е по приемлива сума...
та... някой да ме опъти с магазин или ако се ползва с отстъпки почерпката е гарантирана
Номенклатурен номер : 11781720537
Описание : SONDE
Ед.цена (с ДДС) : 391.36 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
или небезисвестния оксиджън сензор, ламбда сонда или ламбада както я наричаме в нашата секта, малко е дала фира.....
защото както малко хора знаят тя е консуматив със живот 150 000км..
бих искал да запитам някой има ли предложение за магазинчик от който ще е така по читава, естествено като БОШ вариант без конектор за бмв защото тогава цената трябва да е приблизително 150 пари което е по приемлива сума...
та... някой да ме опъти с магазин или ако се ползва с отстъпки почерпката е гарантирана

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Да Ви призная отдавна чакам нова тема за кислородните сензори, та да се включа.
Има много стари теми по този въпрос, но не ми се искаше да вадя тема от прахта, а пък има какво да кажа и питам.
Така, мойта история:
Един ден, много отдавна отивам да си сменям гърнетата и докато чакам в магазина да си платя, пред мен един клиент се жалва, че сондата, която купил от там "универсална" не работи добре на неговата кола. (марка не разбрах). Значи човека сменил катализатора с резонантно гърне и решил и да смени сензора и колата се сгъбясала. Върнал пак стария и си вървяла като преди - пак новия и пак зле. Човека каза "универсалната" не става, искам да я върна. От магазина му викат "не може". Платих си цукалата и ги оставих да се разправят.
И започнах аз да проверявам каква е тази работа:
Отивам в представител на БОШ и искам сензор.
Казват излизат два модела: http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000 ... ramesetJsp
Единия е за твоя модел точно и струва 360 лв (около не помня точно)
Другия е "универсален" и струва 180 лв (около)
На въпроса каква е разликата отговарят:
Еми, разликата е, че единия е с букса готов, а другия е без букса и трябва да си монтираш буксата от стария. Това е. Друга разлика няма!
Казах ОК и си тръгнах. Една букса 180лв! ДА, бе ДА!
Сега като цъкнеш на каталожния номер на сензора в линка дето съм го дал не се отваря страница, а се отваря контекстно меню (все едно си цъкнал с десен) и ти дава възможност да избереш. Едното е "OE Numbers"
На сондата с букса дава това:
А, на сондата без букса дава това:
И сега ги търся тези номера тук: http://www.realoem.com/bmw/select.do
За сондата без букса дава това: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
За сондата с букса, 3 от 4-те дадени номера въобще не ги открива, а на четвъртия дава това: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
СЕГА! Според мен излиза, че "универсалната" сонда на БОШ въобще не е за нашите кораби, ами е само за 3-ки. И ако трябва да сменяме сонди с тези на БОШ, то трябва да кихаме по 360 кинта.
НО! Съм сигурен, че колеги са сменяли сонди с "универсални" и нека те да споделят опит. А, и тези, които са избрали друг производител нека да споделят опит също.
Това от мен.
Ще следя темата с интерес.
Поздрави,
Д
Да Ви призная отдавна чакам нова тема за кислородните сензори, та да се включа.
Има много стари теми по този въпрос, но не ми се искаше да вадя тема от прахта, а пък има какво да кажа и питам.
Така, мойта история:
Един ден, много отдавна отивам да си сменям гърнетата и докато чакам в магазина да си платя, пред мен един клиент се жалва, че сондата, която купил от там "универсална" не работи добре на неговата кола. (марка не разбрах). Значи човека сменил катализатора с резонантно гърне и решил и да смени сензора и колата се сгъбясала. Върнал пак стария и си вървяла като преди - пак новия и пак зле. Човека каза "универсалната" не става, искам да я върна. От магазина му викат "не може". Платих си цукалата и ги оставих да се разправят.
И започнах аз да проверявам каква е тази работа:
Отивам в представител на БОШ и искам сензор.
Казват излизат два модела: http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000 ... ramesetJsp

Единия е за твоя модел точно и струва 360 лв (около не помня точно)
Другия е "универсален" и струва 180 лв (около)
На въпроса каква е разликата отговарят:
Еми, разликата е, че единия е с букса готов, а другия е без букса и трябва да си монтираш буксата от стария. Това е. Друга разлика няма!
Казах ОК и си тръгнах. Една букса 180лв! ДА, бе ДА!

Сега като цъкнеш на каталожния номер на сензора в линка дето съм го дал не се отваря страница, а се отваря контекстно меню (все едно си цъкнал с десен) и ти дава възможност да избереш. Едното е "OE Numbers"

На сондата с букса дава това:

А, на сондата без букса дава това:

И сега ги търся тези номера тук: http://www.realoem.com/bmw/select.do
За сондата без букса дава това: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
За сондата с букса, 3 от 4-те дадени номера въобще не ги открива, а на четвъртия дава това: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
СЕГА! Според мен излиза, че "универсалната" сонда на БОШ въобще не е за нашите кораби, ами е само за 3-ки. И ако трябва да сменяме сонди с тези на БОШ, то трябва да кихаме по 360 кинта.
НО! Съм сигурен, че колеги са сменяли сонди с "универсални" и нека те да споделят опит. А, и тези, които са избрали друг производител нека да споделят опит също.
Това от мен.
Ще следя темата с интерес.
Поздрави,
Д

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Необходимо е сондата да е с 4 кабела (с подгрев демек) стойностите които връща са едни и същи. Има разни за по 80лв, англииски, китайски и тн. бачкат по месец два и толко 

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Postman написа:Само да вметна: сензорите за Бош и Сименс системи са напълно различни - различни по конструкция на кристала (циркониев срещу титанов кристал), различни като ниво и форма на сигнала и т.н. И не са взаимозаменяеми очевидно.
И подозирах това и ето една фирма производител на сензори, който предлагат различни сензори заместители на фабрично сложените съответно Бош и Сименс:

И докато ровех се натъкнах на много интересна информация:

Та значи, наистина тези, които са сменяли могат с думи прости в кратък текс да споделят опит.
Благодаря предварително.
И в заключение една по-скорошна тема от колегите с Е39 : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... sc&start=0
Поздрави,
Д

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
универсалните сонди няма как да са със същите номера като оригиналните
второ универсалните всъщност не са толкова универсални, като пример давам с 4-те кабела са 4 вида, различават се по силата на подгрева и съпротивлението, както и дали са на маса или не.
за М50 сондата е 12w, 6 ohm, сивия кабел - маса
ето:

второ универсалните всъщност не са толкова универсални, като пример давам с 4-те кабела са 4 вида, различават се по силата на подгрева и съпротивлението, както и дали са на маса или не.
за М50 сондата е 12w, 6 ohm, сивия кабел - маса

ето:


- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
добре в крайна сметка като тегля чертата ще трябва не сам да се бръкна с 390 пари... защотото ако заместителя е 360.... или 90-100 лева и ще работи 2 месеца или няма да работи ваобще добре.... 390 ще си дам за да знам че е оргиналдъ поне..... а не стга че тия пари а и още за смяната при тия педери от дарукар ?!? за да можело да се кодира?! кажи ми честно как ще кодираш един кристал или по точно едно съпротивление?!?
че така леко не се сещам...
и така също колегата ддддк с хитрата програмка, можеш ли да попрегледаш за моята ламбда сонда какъф е случая... защото в каталога в който аз гледам... се сблъсквам с:
ЛАМБДА СОНДА 1450mm
ЛАМБДА СОНДА 1500mm
ЛАМБДА СОНДА 1520mm
как да знам кое е моето....


че така леко не се сещам...
и така също колегата ддддк с хитрата програмка, можеш ли да попрегледаш за моята ламбда сонда какъф е случая... защото в каталога в който аз гледам... се сблъсквам с:
ЛАМБДА СОНДА 1450mm
ЛАМБДА СОНДА 1500mm
ЛАМБДА СОНДА 1520mm
как да знам кое е моето....
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Твойта с колко кабелчета е???? С 4 нали???
Различните автърмаркет фирми дават различна дължина! Beru и Hella 1400mm,да ама BBT и MTE-Thomson по 1500mm
Ако искаш както казват колегите по-нагоре има такива универсални на Bosch само им навързваш кабелчетата(оригиналната букса си остава на колата) Цената на такава с 4 кракове е 210-220 лв.!Ако искаш да ти пратя една цената за теб ще е 180 лв.!! Само дето ще трябва куриера да си го платиш
Сега попаднах и на доста интересна информация!!!
На универсалната пише така: За управляващ блок с производител: Bosch
Демек ако е Siemens може да е друга
Номера на универсалната е 0 258 986 503,ама това е за М50 мотор
Кажи каква точно Е32-ка си да и дам всички номера!!!
Сега разчовърках малко ... или си 3.0 или 3.5 ???
и колата трябва да е след 87'-ма!!! По оригиналният номер на BMW,алтернативният номер на Bosch е 0 258 005 313(търговскотo обозначение е LSH-6) и цената е 252лв.!!! Универсалната сонда за този мотор е 0 258 986 506(търговският номер е LS6) с цена 180 лв.(казвам ти ги без отстъпка)!!!
Eто ти точна информация!!!
Различните автърмаркет фирми дават различна дължина! Beru и Hella 1400mm,да ама BBT и MTE-Thomson по 1500mm
Ако искаш както казват колегите по-нагоре има такива универсални на Bosch само им навързваш кабелчетата(оригиналната букса си остава на колата) Цената на такава с 4 кракове е 210-220 лв.!Ако искаш да ти пратя една цената за теб ще е 180 лв.!! Само дето ще трябва куриера да си го платиш

Сега попаднах и на доста интересна информация!!!
На универсалната пише така: За управляващ блок с производител: Bosch

Номера на универсалната е 0 258 986 503,ама това е за М50 мотор
Кажи каква точно Е32-ка си да и дам всички номера!!!
Сега разчовърках малко ... или си 3.0 или 3.5 ???

Eто ти точна информация!!!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Сега, първо да се похваля! Открих в каталога на HELLA сонда с референтен номер точноооо МОЯ!
Въпроса е от къде да си купя сонда HELLA с гарантиран произход и всъщност сондите HELLA дали са хубави, кой може да кажееее...
Сега за колегата kowalski.
Ами, колега това дето съм го нацвъкал в поста ми не е програмка, а е онлайн каталога на БОШ. Абсолютно същия дизайн е и каталога на Хелла, но в цвят жълт
А, коя е моята сонда проверявам в реалОЕМ по моя ВИН.
Ако искаш, прати ми твойто ВИН-че (ако искаш на л.с) и аз ще направя същата справка за твоя случай.
Това, което разбрах до момента е, че ако компа ти е Сименс не е редно да слагаш сонда БОШ пък била тя и "универсална".
В тази връзка започнах да се притеснявам относно нашите "официални" сервизи. Тез наши герои (Варна Карс и ДАРУ) могат ли да ти избухат по една универсалка каквато имат в склада и да кажат "карай ве, волумето на мах, пушка си!" Дали някой там проверява Сименс ли, Бош ли, дявол ли, пък има ли точния референт, пък тоз дето го има отговаря ли точно...
Аз ако съм... ще ръгна каквото набарам в склада, ще взема хилядарката и ареееее!
Не знам, не знам... пак взех да се вманячавам...
Поздрави,
Д
Сега, първо да се похваля! Открих в каталога на HELLA сонда с референтен номер точноооо МОЯ!
Въпроса е от къде да си купя сонда HELLA с гарантиран произход и всъщност сондите HELLA дали са хубави, кой може да кажееее...

Сега за колегата kowalski.
Ами, колега това дето съм го нацвъкал в поста ми не е програмка, а е онлайн каталога на БОШ. Абсолютно същия дизайн е и каталога на Хелла, но в цвят жълт

А, коя е моята сонда проверявам в реалОЕМ по моя ВИН.
Ако искаш, прати ми твойто ВИН-че (ако искаш на л.с) и аз ще направя същата справка за твоя случай.
Това, което разбрах до момента е, че ако компа ти е Сименс не е редно да слагаш сонда БОШ пък била тя и "универсална".
В тази връзка започнах да се притеснявам относно нашите "официални" сервизи. Тез наши герои (Варна Карс и ДАРУ) могат ли да ти избухат по една универсалка каквато имат в склада и да кажат "карай ве, волумето на мах, пушка си!" Дали някой там проверява Сименс ли, Бош ли, дявол ли, пък има ли точния референт, пък тоз дето го има отговаря ли точно...

Аз ако съм... ще ръгна каквото набарам в склада, ще взема хилядарката и ареееее!
Не знам, не знам... пак взех да се вманячавам...
Поздрави,
Д

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
вие пък ако си мислите, че ще намерите разлика между китайска, италянска или оригинална се лъжете много.
работи ли - има си параметри и е едно и също дали ще сложиш от 10, 200 или 300 лв, така или иначе след 80-100 хиляди ще я сменяш.


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Абсолютно се съгласявам с колегата Stanchev.
Тук въпроса е дали даденото изделие работи в действителност с посочените на етикета му параметри.
Затова потребителят се насочва на прима виста към МАРКАТА, защото тя (МАРКАТА) е станала такава именно заради съответствието надпис-действителност. Но, както се казва гаранция-франция...
Поздрави,
Д
Тук въпроса е дали даденото изделие работи в действителност с посочените на етикета му параметри.
Затова потребителят се насочва на прима виста към МАРКАТА, защото тя (МАРКАТА) е станала такава именно заради съответствието надпис-действителност. Но, както се казва гаранция-франция...
Поздрави,
Д

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Stanchev написа:вие пък ако си мислите, че ще намерите разлика между китайска, италянска или оригинална се лъжете много.работи ли - има си параметри и е едно и също дали ще сложиш от 10, 200 или 300 лв, така или иначе след 80-100 хиляди ще я сменяш.
НЕ е така, аз моята пак трябва да я сменям, замина за няма и 1000км

- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
такааааа..... след като се раздърсих у въпросния ми ти каталог на
Бош-мош.... се стигна до извода че за мен има само една ламбада....
Артикулен номер: 0 258 005 313
Наименование: ЛАМБДА СОНДА (UNI: LS 6)
Допълнителна информация:
* UNI LS: 0258986506
* Продуктова група: MKG - Бензинови системи
Препоръчителна продажна цена без ДДС: 209.74 лв.
според тия терикати..... сега въпроса ми е: къде в софията града голяма... мога да отида и да им кажа.... искам препоръчителната цена пичове...... по възможност без ДДС
и в крайна сметка отиваме на 2 цени с луфт 100 кинта.... в единия случай е БОШ другия е ТРЪКТЕК.... можете да се досетите кой е по скъпия..... очаквам съвет колеги...
Бош-мош.... се стигна до извода че за мен има само една ламбада....
Артикулен номер: 0 258 005 313
Наименование: ЛАМБДА СОНДА (UNI: LS 6)
Допълнителна информация:
* UNI LS: 0258986506
* Продуктова група: MKG - Бензинови системи
Препоръчителна продажна цена без ДДС: 209.74 лв.
според тия терикати..... сега въпроса ми е: къде в софията града голяма... мога да отида и да им кажа.... искам препоръчителната цена пичове...... по възможност без ДДС

и в крайна сметка отиваме на 2 цени с луфт 100 кинта.... в единия случай е БОШ другия е ТРЪКТЕК.... можете да се досетите кой е по скъпия..... очаквам съвет колеги...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
///peter написа:Stanchev написа:вие пък ако си мислите, че ще намерите разлика между китайска, италянска или оригинална се лъжете много.работи ли - има си параметри и е едно и също дали ще сложиш от 10, 200 или 300 лв, така или иначе след 80-100 хиляди ще я сменяш.
НЕ е така, аз моята пак трябва да я сменям, замина за няма и 1000км
Пешек, ти си карък баце

аз съм сменил 3 или 4 сонди на мои коли и до сега проблем съм нямал


50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани