ТУРБО
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ТУРБО
Абе момчета искам да попитам за турбото как става тая работа,попринцип имам доста познания по двигателите ама по тунингите сам много зле.Та мисълта ми е ако може да ми обясните като на прост човек как се слага турбина от каде се захранва,трябва ли да се сменяват бутала,биели и тн.задължително ли е да се сменяват скоростите,диференциала и общо взето всичко по темата турбо
Отговор на всичко има
просто човек трябва да
потърси а не да чака всичко
наготово
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=4320
иначе добре дошъл и приятни
моменти в нашия форум!!!
просто човек трябва да
потърси а не да чака всичко
наготово

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=4320
иначе добре дошъл и приятни
моменти в нашия форум!!!
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
vili написа:Да благодаря за разяснението но сам нов в форума и незнам как да тарся.не разбрах от каде се взема маслото за турбината за м20
махаш датчика за маслото от мястото му и слагаш тройник единия край е за турбото другия за датчика , за връщането на маслото от турбото към картера слагаш щуцер в картера или ако нивото на маслото е над картера дупчиш блока и така ...
Турбото е най-лесната част.Всеки майстор може да ти монтира турбината. Най-трудната част е запалването.За да нямаш детонации трябва да имаш искра в точния момент,а фунцията не пропорционална като при атмосферните двигатели,а доста по сложна.Ето ти за пример ъглите на един и същ фиатов мотор с турбо при различно налягане на турбото.
нал./об. 1000 2000 3000 4000 5000 6000
0,92бара 23 25 29 30,5 34 33,5
1,80бара 5 4 5,5 12 16,5 10
Както се вижда запалването не може да се реши просто.
Например при мене един чип оправлява подаването на гориво и запалването,което значи че ако ми направят чип мога да си сложа турбина.Чип по поръчка ще ми излезе към 300-400лв,отделно за бутала,маслен радиатор,интеркулер,турбо(намерил съм си),колектори и др.Също така турбо колите за да работят по-добре имат различни разпределителни валове от атмосферните им аналози.След като пресметнеш какво се получава-набиваш сумати пари,като накрая не се знае дали двигатела ще работи добре и колко коне ще изкара.
За това е по добре да се намери по-мощен двигател и да се провери как стоят нещата с присаждането му(за мойта кола знам че с малко мерак може да се монтира 2,0литра 8/16клапаново турбо двигателче,което има много добър потенциал за развитие)....
нал./об. 1000 2000 3000 4000 5000 6000
0,92бара 23 25 29 30,5 34 33,5
1,80бара 5 4 5,5 12 16,5 10
Както се вижда запалването не може да се реши просто.
Например при мене един чип оправлява подаването на гориво и запалването,което значи че ако ми направят чип мога да си сложа турбина.Чип по поръчка ще ми излезе към 300-400лв,отделно за бутала,маслен радиатор,интеркулер,турбо(намерил съм си),колектори и др.Също така турбо колите за да работят по-добре имат различни разпределителни валове от атмосферните им аналози.След като пресметнеш какво се получава-набиваш сумати пари,като накрая не се знае дали двигатела ще работи добре и колко коне ще изкара.
За това е по добре да се намери по-мощен двигател и да се провери как стоят нещата с присаждането му(за мойта кола знам че с малко мерак може да се монтира 2,0литра 8/16клапаново турбо двигателче,което има много добър потенциал за развитие)....

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
е хаиде да не издребняваме толкова , има начин аз доста си поиграх но накрая стана , само дето мноо тръгна и се размазах , е тва е истинския проблем че колата тръгва много повече от преди и трябва да се спира доста по-рано , пък и надувах на 1 бар с оригиналните бутала и вал имам само 4 допълнителни дюзи една електроника която следи сместа и в момента в който обеднее(има о6те една ламбда сонда) включва допълнителните дюзи
Последна промяна ludiagsm на 04 Апр 2005, 7:05, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
vili написа:Eто това са отговори че да разбера нещо.на чист българскилима благодарности почерпете са.интересно ми е ако не се сменат буталата и биелите какво ша стане
зависи колко надуваш ,ако става въпрос за М20В20 без да разкомпресираш може да понесе 0,3 бара без проблем
аз моя мотор съм го карал към 1000км без да разкомпресирам на 10:1 с 0,4 бара надув
а след като сложих подложката с двете гарнитури отидох на 7,9:1 и 0,9 бара карах към 200км и се размазах

днес я подкарах малко( без капак и броня за сега

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Selqatin написа:По принцип буталата на БМВ са си здрави,така че предполагам ако се надува до 1-1,2 бара няма да има никакви проблеми.
А ти как се оправи със запалването,датчик за детонации имаш ли?
така казват

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Дибитомера не го бараш нека мери.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
[quote="krika"]Дибитомера не го бараш нека мери.[/quote]
И той като се джасне у края па нека си мери :mhihi: :mhihi: :mhihi:
И той като се джасне у края па нека си мери :mhihi: :mhihi: :mhihi:
street disorder workshop


28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани